Ik heb het gemistquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Inderdaad. Afgelopen dinsdag was ook weer prachtig
Welkom bij de baggeraars.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Bart, ik heb nu ook de bagger layout en nu zie ik ze.
Ik gebruik al jaren FOK silver. Zie het toch een beetje als verraad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Misschien eens tijd om te switchen van layout?
Met afstand de beste jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:28 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik heb het gemist![]()
Vooral vishengelman zal me altijd bijblijven.
Erwin!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:29 schreef 8108139dpths het volgende:
Zo. Ik ben weer klaar met werken. WEEKEND!!![]()
Jazeker, met jou?quote:
Oh die heb ik ook niet gezien!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met afstand de beste ja![]()
En zo'n aflevering over een vogelhuisje wat te dicht bij de tuin van de andere stond. Kwamen ze daar aanzetten met een zakje broodkruimels die van dat huisje afgevallen warenEn die man heel trots vertellen dat hij het touwtje ingevet had zodat de vogels ervan af zouden vallen
Geniaal programma.
Goedzoquote:
Goedzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Bart, ik heb nu ook de bagger layout en nu zie ik ze.
Bij de tijd blijven heet datquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik gebruik al jaren FOK silver. Zie het toch een beetje als verraad.
Nou ja, lekker gewerkt vanmorgen, het was gezellig, het zonnetje schijnt... reden genoeg toch?quote:
Van die clownquote:
http://www.ncrv.nl/ncrvge(...)roorzaakt-burenruziequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:33 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook niet gezien!
Bonje met de Buren schijnt ook vergelijkbaar (en heel leuk) te zijn, maar heb ik nog nooit gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |