Ja als smiley wel, maar niet als PI voor bovenaan een bericht.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:15 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoidat staat bij mij gewoon in het invoerveld
Welkomquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja als smiley wel, maar niet als PI voor bovenaan een bericht.
Welke heb jij dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet![]()
wat gemeen!! Hoe kan dat nou?
Screenshotquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Rijdende Rechter sig toch?quote:
Klik eens op opties, en dan op (Quick)reply. Daar heb ik alles op ja staan. En daar staat trouwens ook de keuze tussen om PI's te laten zienquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:23 schreef Trollface. het volgende:
Ah, je moet wel op de Baggerlayout zitten, volgens mij.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:24 schreef Trollface. het volgende:
Ik maak binnenkort wel een Greasemonkey-scriptje dat de nieuwe PR's op de oude layout activeert.
Nevermind mijn vorige post. Waarschijnlijk alleen baggerlayout only, zoals Troll al zegt.quote:
Oke ik zal eens even kijken. Thnx.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klik eens op opties, en dan op (Quick)reply. Daar heb ik alles op ja staan. En daar staat trouwens ook de keuze tussen om PI's te laten zien
Welkom terug.quote:
Baggerlayout dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ikzie dat ik gewoon 3 van die dingen mis.
![]()
en
Hoe kan dat dan?
Owquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nevermind mijn vorige post. Waarschijnlijk alleen baggerlayout only, zoals Troll al zegt.
Misschien eens tijd om te switchen van layout?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |