Jawel, je sloeg met een hamer op je hoofdquote:
Ik moet toch wat doen tot mijn vriend hier is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jawel, je sloeg met een hamer op je hoofd
je kunt ook andere dingen gaan doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet toch wat doen tot mijn vriend hier is.
ik ben nog maar 5 uren verwijderd van het weekendquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:35 schreef justmattie het volgende:
Pauze, nog maar 7 uren verwijderd van het weekend
Ik heb nu weekendquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik ben nog maar 5 uren verwijderd van het weekend
Hm, op zich ook niet al te slechtquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het anders wel zou doenMaar aangezien ik binnenkort bij Carlsberg werk denk ik dat dat het gaat worden. Vieux ken ik niet
ik kan wel iets bedenken maar ik ben een net meisjequote:Op vrijdag 9 april 2010 11:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar de vraag is dan... wat?
Gelukkig dat heb je wel verdiend na het urinehuisquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik kan wel iets bedenken maar ik ben een net meisjedus dat ga ik hier niet posten.
Kapotneukenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik kan wel iets bedenken maar ik ben een net meisjedus dat ga ik hier niet posten.
Tarzanquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kapotneuken
Oh, wacht, vriendje is er nog niet. Wie dan wel?
prachtig die link die erachter zitquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, op zich ook niet al te slecht
Kon zo snel geen betere vinden:
[ afbeelding ]
Inderdaad! Jammer dat we geen drank in huis hebben, heb zin om wasted te worden. Hmm de bus zit vol buitenlandersquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gelukkig dat heb je wel verdiend na het urinehuis
Zitten ze nou gvd ook al in de bussen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad! Jammer dat we geen drank in huis hebben, heb zin om wasted te worden. Hmm de bus zit vol buitenlanders
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zitten ze nou gvd ook al in de bussen?Het moet niet gekker worden..
In de bus in Emmen zelfsquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zitten ze nou gvd ook al in de bussen?Het moet niet gekker worden..
Daar hoor ik meer mensen over. Toch maar eens proberen straks.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
Minder mcflurry's eten , maar ze zijn zo verslavend :p
Nee, is geen bier inderdaad. En was de eerste hit op normale groottequote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
prachtig die link die erachter zitPauper...
![]()
Maar dat is geen bier of wel? Heb het wel ooit gezien ja maar nog niet gedronken. Proberen waard dus.
Ik heb ondergewichtquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik begin ook een buikje te krijgen
als je kijkt naar je bmi dan kan je vaak echt nog maar weinig eten
1.61 m en 56 kgik vind dat "aantal" weinig
alleen mijn opkomende buikje zegt daar wat anders over
Minder mcflurry's eten , maar ze zijn zo verslavend :p
hoe is de dag vandaag ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |