Whehequote:Op donderdag 8 april 2010 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Ik dacht even dat er 'Serious Request' in de TT stond en dacht "die Hans is er wel erg vroeg bij dit jaar"...
Prutser van de KNVB willen zijn contract niet verlengen.. Jammer, want hij kan nog wel even mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:16 schreef alors het volgende:
huh Luinge moet stoppen? Waar slaat dat op?
Negatief advies van de technische commissie richting de directiequote:Op donderdag 8 april 2010 19:16 schreef alors het volgende:
huh Luinge moet stoppen? Waar slaat dat op?
Pff stom zeg, hij wilde zelf graag nog door.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prutser van de KNVB willen zijn contract niet verlengen.. Jammer, want hij kan nog wel even mee.
QFT!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:27 schreef Bol_Wan het volgende:
daar zou ik ook van aan de dunne gaan ja![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:27 schreef Bol_Wan het volgende:
daar zou ik ook van aan de dunne gaan ja![]()
Echt jammer iddquote:Op donderdag 8 april 2010 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Pff stom zeg, hij wilde zelf graag nog door.
Als goedmakertje mag hij wel de bekerfinale leidenquote:
Kan hij daar nog even laten zien hoe goed ' ie isquote:Op donderdag 8 april 2010 19:37 schreef Sj0rSz het volgende:
Als goedmakertje mag hij wel de bekerfinale leiden
Beter dan dat tenenkrommende engels van Sjakkelienquote:Op donderdag 8 april 2010 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de luie versie van I Would Stay, met bijna alleen maar zingend publiek.
Ze jokken er in elk geval niet omquote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Bol_Wan het volgende:
haha, hoe die der ook in staat, Krezip & publiek
"Zequote:Op donderdag 8 april 2010 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de luie versie van I Would Stay, met bijna alleen maar zingend publiek.
wat zei Veenstra?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:44 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
"Zedoor bla bla bla"
Michiel heeft het weer eens over ons
Ze braken door in 2001 met dit nummer, maar deze is opgenomen in 2007 toen Amy Drankorgel niet kon bla bla blaquote:
Ah, okayquote:Op donderdag 8 april 2010 19:49 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ze braken door in 2001 met dit nummer, maar deze is opgenomen in 2007 toen Amy Drankorgel niet kon bla bla bla
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Springuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh! I Think I Like It !!!!!!!!!!![]()
![]()
!!!!!
Nog steeds fanatiekelingen die dat doenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
http://twitter.com/#search?q=%23ITHINKILIKEIT
Ik snap dat ook niet, legaliseer die handel en gooi er wat belasting op, verdien je er ook nog aan.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:01 schreef Captain_Slow het volgende:
Als ze nou eens de wiet teelt legaliseren, dan scheelt dat een hoop...
Yup.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef Againzender het volgende:
Wat zegt Michiel, Malcolm Mclaren overleden??
RIP dan maarquote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup.
http://en.wikipedia.org/wiki/Malcolm_McLaren
http://www.independent.co(...)aged-64-1939621.html
zie dat hij al een tijd kanker had, wist niet dat hij ziek was.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup.
http://en.wikipedia.org/wiki/Malcolm_McLaren
Mental Note: morgen Do you wanna hold me aanvragen bij Gerard!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Sersjee het volgende:
Overigens blijf ik erbij dat voor de punk de Ramones belangrijker waren dan de Pistols, maar da's deels gebaseerd op een stukje persoonlijke voorkeur.
Maar Malcolm was best een held. Ik bedoel, hij heeft Bow Wow Wow geformeerd!![]()
inderdaad, Never mind the Sex pistols, Here's Bow Wow Wowquote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Sersjee het volgende:
Overigens blijf ik erbij dat voor de punk de Ramones belangrijker waren dan de Pistols, maar da's deels gebaseerd op een stukje persoonlijke voorkeur.
Maar Malcolm was best een held. Ik bedoel, hij heeft Bow Wow Wow geformeerd!![]()
Die is tof idd. Met die van links en rechts knallende yelletjesquote:Op donderdag 8 april 2010 20:32 schreef Againzender het volgende:
Aardige keuze VeenstraJe had ook Opera House kunne kiezen
ik vind dat echt een kutnummerquote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die is tof idd. Met die van links en rechts knallende yelletjes.
Ik dacht even, nee he.. nog geen 10 minuten 3FM deze maand en gelijk al weer die hoerige Pink voor mijn kiezenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik dacht even, nee he.. nog geen 10 minuten 3FM deze maand en gelijk al weer die hoerige Pink voor mijn kiezen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik dacht even, nee he.. nog geen 10 minuten 3FM deze maand en gelijk al weer die hoerige Pink voor mijn kiezen.
Wereldplaatquote:Op donderdag 8 april 2010 21:02 schreef Captain_Slow het volgende:
Maar even Heads Will Roll in de A-trak remix tijdens de reclame
Ik vind wel altijd dat Gerard en Michiel hele andere stemmen hebben als je ze in een reclame hoort, alsof ze een reclamestem opzettenquote:
Zoals Giel vanochtend tijdens het eerste reclameblok in z'n programma al zei: "He, wat is Gerard vroeg vandaag!"quote:
Hij doet hetquote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
* Jannekje7 post vanaf dr nieuwe flaptop
Werkt !quote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
* Jannekje7 post vanaf dr nieuwe flaptop
Eric's dochter zal dan nog wel niet zo oud zijn...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef Againzender het volgende:
"Wie is Justin Bieber?!?!"
Is the right answer!!
Ik neem aan dat zij gewoon een goede opvoeding krijgt?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eric's dochter zal dan nog wel niet zo oud zijn...
Vast, maar dit soort virussen hou je niet tegen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zij gewoon een goede opvoeding krijgt?
of der vaders muzieksmaak hebben geerfdquote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eric's dochter zal dan nog wel niet zo oud zijn...
Juist, gevonden, zo te zien niet de moeite van het ontdekken waard...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Ehm.... wie is Justin Bieber...?
* Jannekje7 gaat googlen
Lang geleden idd! Leuk dat je er weer bent. Nu Elizaquote:Op donderdag 8 april 2010 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja he? Werkt als een trein!
Hoe ist hier dan? Ff geleden da'k hier heb gepost, al volg ik een aantal van jullie wel op twitter
* Jannekje7 vindt dit nummer niet echt leuk #a_capella
ben je net ook maar eens gaan followen op twitterquote:Op donderdag 8 april 2010 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoe ist hier dan? Ff geleden da'k hier heb gepost, al volg ik een aantal van jullie wel op twitter
hooikoorts?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zeg, hou s ff op zeg Hans, de lente begint net!
* Jannekje7 heeft ontzéttende lentekriebels!
Thanx Hans, vind t ook leuk om jou hier te zien, want jij hebt niet eens twitter of wel?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lang geleden idd! Leuk dat je er weer bent. Nu Elizanog.
NEEEEEEE!!!!! GEEN TRAIN!!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi sorryquote:Op donderdag 8 april 2010 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zeg, hou s ff op zeg Hans, de lente begint net!
* Jannekje7 heeft ontzéttende lentekriebels!
Twitter? Nee joh, achterhaalde gebeurtenisquote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Thanx Hans, vind t ook leuk om jou hier te zien, want jij hebt niet eens twitter of wel?
kZal Eliza eens hierheen sjouwenOnderweg meteen Bren oppikken
Ben ik bij deze je 13e follow'er!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben je net ook maar eens gaan followen op twitter
Hihi, nee, gelukkig niet! Ben gewoon erg blij met zon! Kan fijn rokjes aan en blote benen en zonnebrilletje en ijsjes en met mn blote voeten in het gras en naar het strand en lekker zonder jas naar buiten enzo. Wordt een Janneke blij van!quote:
Noujaaaa zeg, mijn behoefte aan Brenda telt weer niet mee! Mooi is dat...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef Brennel het volgende:
Ohh, Janne sprak over een vrouwentekort hier, maar ik lees dat het gewoon een Eliza-tekort is!
Dan ga ik maar weer he
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef Brennel het volgende:
Ohh, Janne sprak over een vrouwentekort hier, maar ik lees dat het gewoon een Eliza-tekort is!
Dan ga ik maar weer he
Nummer 5 ?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef Sersjee het volgende:
O ja, ik krijg ook nog een badeend van Michiel...
Volgende week een verwelkte Hans dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hihi sorryLekker he dat het nu zo mooi weer buiten is? * -Hans- bloeit helemaal op in deze tijd van het jaar.
.
Net als een bloemetje... *sigh*quote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hihi sorryLekker he dat het nu zo mooi weer buiten is? * -Hans- bloeit helemaal op in deze tijd van het jaar.
.
Hehe! Daar is zequote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
hier?
Nee, nr. 3quote:
Heej, jij followt mij!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef Captain_Slow het volgende:
Michiel drukt op de verkeerde knopjes
jij heb een Ekstraweekend tshirtquote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
WTF?
Ik heb dr gewoon nog nie één...
heuh, zit ik nou in mn browser of tweetdeck? #indewarquote:
Die hebben bijna alle topic-oldbies.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij heb een Ekstraweekend tshirt
Awwquote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Noujaaaa zeg, mijn behoefte aan Brenda telt weer niet mee! Mooi is dat...
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, nr. 3![]()
O, en badeendsleutelhanger nr. 5 moet ook nog deze kant op komen
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die hebben bijna alle topic-oldbies.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgende week een verwelkte Hans dus.
quote:
Ja, kzou ooit nog een tweede krijgen, maar die is halverwege ergens blijven steken (lees: bij tjibsma)quote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij heb een Ekstraweekend tshirt
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, nr. 3![]()
O, en badeendsleutelhanger nr. 5 moet ook nog deze kant op komen
Gewoon de hele Giel vormgeving uit het systeem flikkerenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Ze hebben een paar effecten verwijderd om de Blikvoer-effecten voor Nachtegiel erin te zetten...
Zekers!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans, poepie, is je huisje al klaar?
Elies!quote:
LOL die heb ik ook nog ergens in een verhuisdoos, net als honderdmiljoenmiljard flesopenersquote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, kzou ooit nog een tweede krijgen, maar die is halverwege ergens blijven steken (lees: bij tjibsma)
Kwam laatst trouwens nog een stapeltje van die idiote strooifoto's tegen bij het opruimen!
Of tijdens Gerards programma alle effecten vervangen door de koekoek.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gewoon de hele Giel vormgeving uit het systeem flikkeren
Wacht ff, val ik tegenwoordig onder de oldbies??quote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
oh, dan moet ik eerst bier leren drinkenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zekers!bier staat nog steeds te wachten op je
Jaaa, hahahaha!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
LOL die heb ik ook nog ergens in een verhuisdoos, net als honderdmiljoenmiljard flesopeners
zet op youtube, heb ik weer gemist hequote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of tijdens Gerards programma alle effecten vervangen door de koekoek.
Nee, maar toevallig hebben de mensen die bij de 1-jarige verjaardag van MetMichiel waren er ook allemaal eentje gekregen (toendertijd nog van Domien).quote:Op donderdag 8 april 2010 21:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wacht ff, val ik tegenwoordig onder de oldbies??
1 bij een nieuwjaarsreceptie, 1 bij de GEM--minigig en die laatste nu bijna 3 weken terug omdat ik wist dat Michiel's shirt een Saved by the bell-referentie was. Bij het Infadels-concert in de Melkweg had ik er ook nog kunnen pakken, maar daar was ik al rap weg. Marc63 heeft er daar wel een aantal bemachtigd.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 badeend, en die heb ik bij Ekstra Weekend verdiend
dat ben je al snel als je regelmatig post.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wacht ff, val ik tegenwoordig onder de oldbies??
Ik heb nog geen manier gevonden om m'n eigen op hol geslagen fantasie op te nemen, maar als me dat wel is gelukt laat ik het je weten.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef gerbenp het volgende:
[..]
zet op youtube, heb ik weer gemist he
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaaa, hahahaha!
Vraag me overigens nog steeds af wat dat rooie ding is dat we boven t mediapark zagen zweven...
Dat leer ik je welquote:Op donderdag 8 april 2010 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh, dan moet ik eerst bier leren drinkenmag ik ook thee komen drinken?
Ik heb nog helemaal niks, moet daar maar eens voor gaan zorgenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Chilll! Voelde me destijds zo'n ontzettend newbie....! Liet ik natuurlijk niet merken, dat begrijp je welquote:Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat ben je al snel als je regelmatig post.
ik ookquote:Op donderdag 8 april 2010 21:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks, moet daar maar eens voor gaan zorgen
Roelquote:Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Woow, weten jullie dat ik t echt heel erg leuk vind om hier weer een avondje ouderwets te zitten ouwehoeren? Ik mis alleen Roels gezeik nog en LL's geflirt!
(Roel, Ries, kvind jullie beiden lief hoor! Topic is niet compleet zonder jullie!)
Roel zit zich waarschijnlijk ongans te fappen op al het Apple-nieuws van vanavond, dus ik weet niet of die nog komt vandaag (pun very much intended).quote:Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Woow, weten jullie dat ik t echt heel erg leuk vind om hier weer een avondje ouderwets te zitten ouwehoeren? Ik mis alleen Roels gezeik nog en LL's geflirt!
(Roel, Ries, kvind jullie beiden lief hoor! Topic is niet compleet zonder jullie!)
Tja, ik woon alweer 4 maanden in Dieren, heb een nieuw jaarcontract getekend, nog steeds vrijgezelligquote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hoe ist daar.... vanaf dat je je hutje uitmoest ben ik de weg kwijt geraakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder weinig nieuws eigenlijk. Hoe gaat het in Gouda?Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Moet je veranderen in een mooie vrouw, flirten met Gerard, en dan bij EW binnenkomen (was eliza's werkwijzequote:Op donderdag 8 april 2010 21:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
quote:
pas als jullie iets hebben horen jullie erbijquote:Op donderdag 8 april 2010 21:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
moet nodig eens bellen dus, morgen een idee?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[..]
pas als jullie iets hebben horen jullie erbij
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:39 schreef Brennel het volgende:
[..]
Tja, ik woon alweer 4 maanden in Dieren, heb een nieuw jaarcontract getekend, nog steeds vrijgezelligGoedgoedgoed.... ik vind Gouda echt een heule leuke stad, de binnenstad is zo knusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder weinig nieuws eigenlijk. Hoe gaat het in Gouda?
![]()
wanneer ga je weer naar je zussie?
Ik dacht dat er een bom opt pand zou vallen (ivm dat pakje dat de slagboomdame had ontvangen!), maar gelukkig was dat niet t gevalquote:Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die was ik alweer vergeten.... we hadden er n foto van heh..... ik denk n vuurpijldingesrodebal
was er niet bij, maar misschien zo'n Chineese lantaarndinges die opstijgt als je hem aansteekt? Zie ze hier in Amsterdam met mooi weer regelmatig over komen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die was ik alweer vergeten.... we hadden er n foto van heh..... ik denk n vuurpijldingesrodebal
klinkt vet! een echt collectors itemquote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef gerbenp het volgende:
Ik herinner me net wel trouwens, mijn vader had een 3FM boekenhouder, met het kuiken logo nog, zal eens kijken of ik hem kan vinden, maar ben bang van niet
Mijn zus heeft nog een Verrukkelijke Vijftien t-shirt! #oldschoolquote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef gerbenp het volgende:
Ik herinner me net wel trouwens, mijn vader had een 3FM boekenhouder, met het kuiken logo nog, zal eens kijken of ik hem kan vinden, maar ben bang van niet
Je laat 'em zwerven? Skande!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef borisz het volgende:
Ik heb ook nog ergens die badeend van MM. Zwerft nog ergens door het huis.
Mooi heh die binnenstad *ben gewoon n beetje fliefd op oude krakkemikkige dingen met geschiedenis*quote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, Elies, jij woont nou in Gouda! Ik was er laatst ook weer, lekker opt terras gezeten bij dat pittoreske gemeentehuis van jullie
De ene keer staat die in de boekenkast en de andere keer in de keuken en dan weer bij de computer, waar het uitkomt zegmaarquote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je laat 'em zwerven? Skande!
Bij mij staat de gesigneerde in m'n cd-kast en die andere staat hier op m'n bureau.
Geeeeen idee, maar ik hoop snel... ik kom dan echt eens langs!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Goedgoedgoed.... ik vind Gouda echt een heule leuke stad, de binnenstad is zo knus![]()
wanneer ga je weer naar je zussie?
Nee, het leek echt zo'n alarmvuurpijl vanaf een schip ofzo... Zo'n rooie bal...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
was er niet bij, maar misschien zo'n Chineese lantaarndinges die opstijgt als je hem aansteekt? Zie ze hier in Amsterdam met mooi weer regelmatig over komen.
maakt ook niet uit.... t moet vooral gewoon spontaan zijn hehquote:Op donderdag 8 april 2010 21:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Geeeeen idee, maar ik hoop snel... ik kom dan echt eens langs!
Ben er half maart trouwens geweest, maar toen was ik er pas vrijdagavond laat, en zaterdag gingen we de hele dag naar de sauna, dus toen had ik geen tijd.
ja, hij ging heulheulheul langzaam over de parkeergarage bij de peperbus heenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee, het leek echt zo'n alarmvuurpijl vanaf een schip ofzo... Zo'n rooie bal...
Bij Weekend DNA (toen nog met D) zeker, bij MM weet ik het niet. Had toch iets van een archiefje bij moeten houdenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef Againzender het volgende:
Deze heeft Sersjee volgens mij ook wel eens aangevraagd bij Michiel
Ik heb een raar geheugen, volgens mij was het bij een Vreetvermaak!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij Weekend DNA (toen nog met D) zeker, bij MM weet ik het niet. Had toch iets van een archiefje bij moeten houden
Viel tegen iddquote:Op donderdag 8 april 2010 21:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Absolutely!
2e album vind ik niet zo trouwens.
Dat dacht ik ook toen ik 's ochtends voor de spiegel stond. Moet nodig naar de kapper..quote:Op donderdag 8 april 2010 21:50 schreef Jannekje7 het volgende:
It was accepteble in the '80's....
Komp helemaal goei!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maakt ook niet uit.... t moet vooral gewoon spontaan zijn heh
Heel goed mogelijk. Waar Michiel, daar puike requests van ome Sersjee!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb een raar geheugen, volgens mij was het bij een Vreetvermaak!
dat was alom bekend ondertussenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk. Waar Michiel, daar puike requests van ome Sersjee!
Calvin Harris een heldquote:
Eens! mag wel weer eens met wat nieuws komenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef Againzender het volgende:
Calvin is een held overigens
Welterustenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
Calvin Harris een held(kon het écht niet laten
)
Ik denk dat ze die de afgelopen week al teveel hebben gedraaid om 'm nog megahit te maken. Hetzelfde geldt voor bijv. The Cave. Ik verwacht het toch in de wat nieuwere hoek...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Tim Knol ! misschien wel de nieuwe Megahit
beter dan die van nu iigquote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Als dat zo is, ga ik zeker een half uur de "Happy Happy Joy Joy" Song van Ren & Stimpy zingen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
zou leuk zijn idd en dan eindelijk eens een ECHTE leukequote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Je weet het nooit bij 3fmquote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die de afgelopen week al teveel hebben gedraaid om 'm nog megahit te maken. Hetzelfde geldt voor bijv. The Cave. Ik verwacht het toch in de wat nieuwere hoek...
Weet je welke ze teveel draaien? Acceptable in the '80s!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die de afgelopen week al teveel hebben gedraaid om 'm nog megahit te maken. Hetzelfde geldt voor bijv. The Cave. Ik verwacht het toch in de wat nieuwere hoek...
Di-rect schijnt ook een nieuwe single te hebben... wat ga je dan doen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als dat zo is, ga ik zeker een half uur de "Happy Happy Joy Joy" Song van Ren & Stimpy zingen.
I know, I know...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet je welke ze teveel draaien? Acceptable in the '80s!
Luisteren of het wat is.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Di-rect schijnt ook een nieuwe single te hebben... wat ga je dan doen?
ja maar die wordt als ze hem 1 keer draaien als 5 keer gezien ongeveerquote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet je welke ze teveel draaien? Acceptable in the '80s!
wihihihi die sticker is zoooo retroquote:Op donderdag 8 april 2010 21:56 schreef Sersjee het volgende:
Ha! Ik heb een sticker van de Arbeidsvitaminen gevonden! Kijkend naar de andere stickers uit dat zelf samengestelde stickerboek komt ie uit '78 of '79...
meuhquote:Op donderdag 8 april 2010 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Kwam bij t bekijken van oude foto's deze tegen, blijf m echt mega schattig vinden, hihi!
[ afbeelding ]
Dat is een dealquote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Sersjee het volgende:
Als dat zo is, ga ik zeker een half uur de "Happy Happy Joy Joy" Song van Ren & Stimpy zingen.
Zekers! Ik vind het echt ruk de huidige MH. Maar denk dat Sirolf wel gelijk heeft, maar je weet het nooit bij 3FMquote:
Ik heb ook de AVRO stickers van TopPop, Stuif es in, Sportpanorama en M*A*S*Hquote:Op donderdag 8 april 2010 22:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wihihihi die sticker is zoooo retro
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Niet dan? kHeb er ook nog een dat jij aant paaldansen bent langs de partytent hoor, als je liever hebt daty ik die plaats....
Wooow fuck, da's lang geleden! Kun je die aan me mailen?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je lokt het bijna uit om te gaan dreigen met foto's van je bij de BBQ van Janien
Ik zat ff in mijn heuse stickerboek te bladeren (wat ook tot eind jaren 70 teruggaatquote:Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb ook de AVRO stickers van TopPop, Stuif es in, Sportpanorama en M*A*S*H
OMG wat was ik KAPOT toen.... grote Muijs afzwaai avondquote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef Jannekje7 het volgende:
3FMfan-meeting in de Peperbus!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zat ff in mijn heuse stickerboek te bladeren (wat ook tot eind jaren 70 teruggaat), maar de eerste '3' gerelateerde stickers zijn van Evers staat op en de Mega Top 50. Dus die zijn echt te jong
,
Ik had een plakboek met plaatjes van pony's die ik knipte uit tijdschriften die ik van mijn buurmeisje kreegquote:Op donderdag 8 april 2010 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in mijn stickerboek zitten veel stickers van my little pony, en van die stickers die je per pakje moes tkopen bij de sigarenboer
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef borisz het volgende:
Waarom gaat VeoliaLimburg mij volgen? Roel weet jij daar iets meer van?
Die foto's, geniaalquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
Owja, en hier heette Tjibbe nog gewoon Tjitse (denk ik...)
[ afbeelding ]
Ohh, die goeie ouwe tijd...
Daar istie weer.....quote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in mijn stickerboek zitten veel stickers van my little pony, en van die stickers die je per pakje moes tkopen bij de sigarenboer
weehehehe zie mij dan scheel kijkenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatst kreeg ik sms'jes van een uitzendbureau uit Maastricht; of ik schoonmaakwerk wilde doen. Ik verdenk jou.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeedenavond
Wat een heeerlijke nummers aan het begin van 3voor12![]()
Alle fietsers mogen zich volgende week weer melden in Limboland voor de AGRquote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
in dit boek zit vanalles. Tot en met een grote sticker van de Amstel Gold Race 1984
.
Ik heb stickers van Snor, de F1 GP van Zandvoort in '79 en de Berenboot. Echt wel dat ik win!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
in dit boek zit vanalles. Tot en met een grote sticker van de Amstel Gold Race 1984
.
Da's waar ook. Gecondoleerd!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef themauster het volgende:
Mijn opa was 81 maar hij had een muzieksmaak die iemand van 20-30 jaar kon hebbenik zie op zijn muzieklijst Guus Meeuwis ,Eric Clapton en Van Morrison staan
Doei Eliza!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
ik piep dr tussenuit
dagdag allemaal![]()
*grin*quote:Op donderdag 8 april 2010 22:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Laatst kreeg ik sms'jes van een uitzendbureau uit Maastricht; of ik schoonmaakwerk wilde doen. Ik verdenk jou.
Hmja, dat wordt een uitdagingquote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb stickers van Snor, de F1 GP van Zandvoort in '79 en de Berenboot. Echt wel dat ik win!
dat jaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Je opa overleden mauster..? Kut heej, sterkte
kHerken wel een aantal ja, maar toen was ik hier nog niet....quote:Op donderdag 8 april 2010 22:25 schreef Sirolf het volgende:
Herinnert u zich deze nog... nog... nog...?
[ afbeelding ]
Datum: 3 oktober 2007
Purplequote:Op donderdag 8 april 2010 22:25 schreef Sirolf het volgende:
Herinnert u zich deze nog... nog... nog...?
[ afbeelding ]
Datum: 3 oktober 2007
Nog einmal!! Wie durft?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Zegguhm... hoe veel ex'en hebben jullie?
Sterkte nog!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef themauster het volgende:
Mijn opa was 81 maar hij had een muzieksmaak die iemand van 20-30 jaar kon hebbenik zie op zijn muzieklijst Guus Meeuwis ,Eric Clapton en Van Morrison staan
quote:Domien
Sh*t. iTunes heeft per ongeluk de hele avond ABBA-tracks gespeeld. Daar gaan mijn betrouwbare Last.FM-stats! :-)
quote:coen3fm
'Per ongeluk' Jaja...RT @Domien: Sh*t. iTunes heeft per ongeluk ABBA-tracks gespeeld. Daar gaan mijn betrouwbare Last.FM-stats! :-)
quote:Domien
Dus NIEMAND gelooft het dat iTunes die tracks per ongeluk speelde! Noujaaaa! #imagoprobleem
3 en nee.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nog einmal!! Wie durft?
En hebben jullie rare dingen gedaan om ze terug te winnen? Of desnoods om iemand voor je te winnen?
Nou, kom op zeg FOK'ers, daar gaat jullie stoere imago.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nog einmal!! Wie durft?
En hebben jullie rare dingen gedaan om ze terug te winnen? Of desnoods om iemand voor je te winnen?
Ik heb nog geen ex, alleen maar lastig die relatiesquote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou, kom op zeg FOK'ers, daar gaat jullie stoere imago.
t Mijne nu ook, want ik begin wel.
Ik heb een halve ex! Ja, half ja...
Good point! Maken rommel en vinden dat je geen 3FM mag luisteren 's avonds want da's ongezellig, en ze kunnen zeurrrren!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ex, alleen maar lastig die relaties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaan we hier serieus op de stelling van 3voor 12 inquote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nog einmal!! Wie durft?
Oost_Brabantquote:
Je mag er ook met humor op ingaan, heeft zelfs de voorkeur!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
gaan we hier serieus op de stelling van 3voor 12 in
4. Nee en nee. Wel in vroeger tijden het fenomeen "mixtape" gebruikt. Het werkte ook nog!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nog einmal!! Wie durft?
Ja, echt. Nou hebben we het wel over 1993, maar toch. Jammer alleen da'k echt niet meer weet welke muziek ik er op heb gezet...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:55 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Gerben: Ook leuk. Breda enzo dan
@ Serge: Waah echt? Doet me denken aan een aflevering van Friends waar Chandler een oude mixtape van Janice aan Monica geeft
Ik ook nietquote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb trouwens geen ex'en die ik terug zou willen...
Ja, hooguit voor 1 nachtje ofzo... gewoon voor de funquote:
Hm, neuh, dat ook nietquote:Op donderdag 8 april 2010 23:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, hooguit voor 1 nachtje ofzo... gewoon voor de fun
zeker, Helmond Born and Raisedquote:Op donderdag 8 april 2010 22:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je mag er ook met humor op ingaan, heeft zelfs de voorkeur!Nee, maar waarom zou je niet op een stelling ingaan? Zeg je mss nog eens iets boeiends zo op een dag?
Maar jij ook oost-brabander dan?
Haha, nie echtquote:Op donderdag 8 april 2010 23:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zeker, Helmond Born and Raised![]()
klinkt niet erg indrukwekkend moet ik zeggen
och.. goed genoeg, je heb et brabantse geerfdquote:Op donderdag 8 april 2010 23:06 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Haha, nie echt
Ik ben import-brabo... maar mn ouders komen wel weer uit (west)brabant, dus tsja...
Beter dan mijn halve exquote:Op donderdag 8 april 2010 23:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
och.. goed genoeg, je heb et brabantse geerfd![]()
om even op de stelling terug te komen, 2 (klinkt erger dan et is, ben nog niet zo oud) en heb inmiddels alweer jįren een vriendin dus dan blijft de teller stilstaan he
ik gok niet dezequote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, echt. Nou hebben we het wel over 1993, maar toch. Jammer alleen da'k echt niet meer weet welke muziek ik er op heb gezet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |