Komp helemaal goei!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maakt ook niet uit.... t moet vooral gewoon spontaan zijn heh
Heel goed mogelijk. Waar Michiel, daar puike requests van ome Sersjee!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb een raar geheugen, volgens mij was het bij een Vreetvermaak!
dat was alom bekend ondertussenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk. Waar Michiel, daar puike requests van ome Sersjee!
Calvin Harris een heldquote:
Eens! mag wel weer eens met wat nieuws komenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef Againzender het volgende:
Calvin is een held overigens
Welterustenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
Calvin Harris een held(kon het écht niet laten
)
Ik denk dat ze die de afgelopen week al teveel hebben gedraaid om 'm nog megahit te maken. Hetzelfde geldt voor bijv. The Cave. Ik verwacht het toch in de wat nieuwere hoek...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Tim Knol ! misschien wel de nieuwe Megahit
beter dan die van nu iigquote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Als dat zo is, ga ik zeker een half uur de "Happy Happy Joy Joy" Song van Ren & Stimpy zingen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
zou leuk zijn idd en dan eindelijk eens een ECHTE leukequote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Je weet het nooit bij 3fmquote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die de afgelopen week al teveel hebben gedraaid om 'm nog megahit te maken. Hetzelfde geldt voor bijv. The Cave. Ik verwacht het toch in de wat nieuwere hoek...
Weet je welke ze teveel draaien? Acceptable in the '80s!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die de afgelopen week al teveel hebben gedraaid om 'm nog megahit te maken. Hetzelfde geldt voor bijv. The Cave. Ik verwacht het toch in de wat nieuwere hoek...
Di-rect schijnt ook een nieuwe single te hebben... wat ga je dan doen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als dat zo is, ga ik zeker een half uur de "Happy Happy Joy Joy" Song van Ren & Stimpy zingen.
I know, I know...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet je welke ze teveel draaien? Acceptable in the '80s!
Luisteren of het wat is.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Di-rect schijnt ook een nieuwe single te hebben... wat ga je dan doen?
ja maar die wordt als ze hem 1 keer draaien als 5 keer gezien ongeveerquote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet je welke ze teveel draaien? Acceptable in the '80s!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |