Komp helemaal goei!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maakt ook niet uit.... t moet vooral gewoon spontaan zijn heh
Heel goed mogelijk. Waar Michiel, daar puike requests van ome Sersjee!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb een raar geheugen, volgens mij was het bij een Vreetvermaak!
dat was alom bekend ondertussenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk. Waar Michiel, daar puike requests van ome Sersjee!
Calvin Harris een heldquote:
Eens! mag wel weer eens met wat nieuws komenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef Againzender het volgende:
Calvin is een held overigens
Welterustenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
Calvin Harris een held(kon het écht niet laten
)
Ik denk dat ze die de afgelopen week al teveel hebben gedraaid om 'm nog megahit te maken. Hetzelfde geldt voor bijv. The Cave. Ik verwacht het toch in de wat nieuwere hoek...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Tim Knol ! misschien wel de nieuwe Megahit
beter dan die van nu iigquote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Als dat zo is, ga ik zeker een half uur de "Happy Happy Joy Joy" Song van Ren & Stimpy zingen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
zou leuk zijn idd en dan eindelijk eens een ECHTE leukequote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Je weet het nooit bij 3fmquote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die de afgelopen week al teveel hebben gedraaid om 'm nog megahit te maken. Hetzelfde geldt voor bijv. The Cave. Ik verwacht het toch in de wat nieuwere hoek...
Weet je welke ze teveel draaien? Acceptable in the '80s!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die de afgelopen week al teveel hebben gedraaid om 'm nog megahit te maken. Hetzelfde geldt voor bijv. The Cave. Ik verwacht het toch in de wat nieuwere hoek...
Di-rect schijnt ook een nieuwe single te hebben... wat ga je dan doen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als dat zo is, ga ik zeker een half uur de "Happy Happy Joy Joy" Song van Ren & Stimpy zingen.
I know, I know...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet je welke ze teveel draaien? Acceptable in the '80s!
Luisteren of het wat is.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Di-rect schijnt ook een nieuwe single te hebben... wat ga je dan doen?
ja maar die wordt als ze hem 1 keer draaien als 5 keer gezien ongeveerquote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet je welke ze teveel draaien? Acceptable in the '80s!
wihihihi die sticker is zoooo retroquote:Op donderdag 8 april 2010 21:56 schreef Sersjee het volgende:
Ha! Ik heb een sticker van de Arbeidsvitaminen gevonden! Kijkend naar de andere stickers uit dat zelf samengestelde stickerboek komt ie uit '78 of '79...
meuhquote:Op donderdag 8 april 2010 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Kwam bij t bekijken van oude foto's deze tegen, blijf m echt mega schattig vinden, hihi!
[ afbeelding ]
Dat is een dealquote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Sersjee het volgende:
Als dat zo is, ga ik zeker een half uur de "Happy Happy Joy Joy" Song van Ren & Stimpy zingen.
Zekers! Ik vind het echt ruk de huidige MH. Maar denk dat Sirolf wel gelijk heeft, maar je weet het nooit bij 3FMquote:
Ik heb ook de AVRO stickers van TopPop, Stuif es in, Sportpanorama en M*A*S*Hquote:Op donderdag 8 april 2010 22:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wihihihi die sticker is zoooo retro
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Niet dan? kHeb er ook nog een dat jij aant paaldansen bent langs de partytent hoor, als je liever hebt daty ik die plaats....
Wooow fuck, da's lang geleden! Kun je die aan me mailen?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je lokt het bijna uit om te gaan dreigen met foto's van je bij de BBQ van Janien
Ik zat ff in mijn heuse stickerboek te bladeren (wat ook tot eind jaren 70 teruggaatquote:Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb ook de AVRO stickers van TopPop, Stuif es in, Sportpanorama en M*A*S*H
OMG wat was ik KAPOT toen.... grote Muijs afzwaai avondquote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef Jannekje7 het volgende:
3FMfan-meeting in de Peperbus!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zat ff in mijn heuse stickerboek te bladeren (wat ook tot eind jaren 70 teruggaat), maar de eerste '3' gerelateerde stickers zijn van Evers staat op en de Mega Top 50. Dus die zijn echt te jong
,
Ik had een plakboek met plaatjes van pony's die ik knipte uit tijdschriften die ik van mijn buurmeisje kreegquote:Op donderdag 8 april 2010 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in mijn stickerboek zitten veel stickers van my little pony, en van die stickers die je per pakje moes tkopen bij de sigarenboer
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef borisz het volgende:
Waarom gaat VeoliaLimburg mij volgen? Roel weet jij daar iets meer van?
Die foto's, geniaalquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
Owja, en hier heette Tjibbe nog gewoon Tjitse (denk ik...)
[ afbeelding ]
Ohh, die goeie ouwe tijd...
Daar istie weer.....quote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in mijn stickerboek zitten veel stickers van my little pony, en van die stickers die je per pakje moes tkopen bij de sigarenboer
weehehehe zie mij dan scheel kijkenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |