dat ben je al snel als je regelmatig post.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wacht ff, val ik tegenwoordig onder de oldbies??
Ik heb nog geen manier gevonden om m'n eigen op hol geslagen fantasie op te nemen, maar als me dat wel is gelukt laat ik het je weten.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef gerbenp het volgende:
[..]
zet op youtube, heb ik weer gemist he
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaaa, hahahaha!
Vraag me overigens nog steeds af wat dat rooie ding is dat we boven t mediapark zagen zweven...
Dat leer ik je welquote:Op donderdag 8 april 2010 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh, dan moet ik eerst bier leren drinkenmag ik ook thee komen drinken?
Ik heb nog helemaal niks, moet daar maar eens voor gaan zorgenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die hebben bijna alle topic-oldbies.
Chilll! Voelde me destijds zo'n ontzettend newbie....! Liet ik natuurlijk niet merken, dat begrijp je welquote:Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat ben je al snel als je regelmatig post.
ik ookquote:Op donderdag 8 april 2010 21:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks, moet daar maar eens voor gaan zorgen
Roelquote:Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Woow, weten jullie dat ik t echt heel erg leuk vind om hier weer een avondje ouderwets te zitten ouwehoeren? Ik mis alleen Roels gezeik nog en LL's geflirt!
(Roel, Ries, kvind jullie beiden lief hoor! Topic is niet compleet zonder jullie!)
Roel zit zich waarschijnlijk ongans te fappen op al het Apple-nieuws van vanavond, dus ik weet niet of die nog komt vandaag (pun very much intended).quote:Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Woow, weten jullie dat ik t echt heel erg leuk vind om hier weer een avondje ouderwets te zitten ouwehoeren? Ik mis alleen Roels gezeik nog en LL's geflirt!
(Roel, Ries, kvind jullie beiden lief hoor! Topic is niet compleet zonder jullie!)
Tja, ik woon alweer 4 maanden in Dieren, heb een nieuw jaarcontract getekend, nog steeds vrijgezelligquote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hoe ist daar.... vanaf dat je je hutje uitmoest ben ik de weg kwijt geraakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder weinig nieuws eigenlijk. Hoe gaat het in Gouda?Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Moet je veranderen in een mooie vrouw, flirten met Gerard, en dan bij EW binnenkomen (was eliza's werkwijzequote:Op donderdag 8 april 2010 21:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
quote:
pas als jullie iets hebben horen jullie erbijquote:Op donderdag 8 april 2010 21:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
moet nodig eens bellen dus, morgen een idee?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[..]
pas als jullie iets hebben horen jullie erbij
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:39 schreef Brennel het volgende:
[..]
Tja, ik woon alweer 4 maanden in Dieren, heb een nieuw jaarcontract getekend, nog steeds vrijgezelligGoedgoedgoed.... ik vind Gouda echt een heule leuke stad, de binnenstad is zo knusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder weinig nieuws eigenlijk. Hoe gaat het in Gouda?
![]()
wanneer ga je weer naar je zussie?
Ik dacht dat er een bom opt pand zou vallen (ivm dat pakje dat de slagboomdame had ontvangen!), maar gelukkig was dat niet t gevalquote:Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die was ik alweer vergeten.... we hadden er n foto van heh..... ik denk n vuurpijldingesrodebal
was er niet bij, maar misschien zo'n Chineese lantaarndinges die opstijgt als je hem aansteekt? Zie ze hier in Amsterdam met mooi weer regelmatig over komen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die was ik alweer vergeten.... we hadden er n foto van heh..... ik denk n vuurpijldingesrodebal
klinkt vet! een echt collectors itemquote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef gerbenp het volgende:
Ik herinner me net wel trouwens, mijn vader had een 3FM boekenhouder, met het kuiken logo nog, zal eens kijken of ik hem kan vinden, maar ben bang van niet
Mijn zus heeft nog een Verrukkelijke Vijftien t-shirt! #oldschoolquote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef gerbenp het volgende:
Ik herinner me net wel trouwens, mijn vader had een 3FM boekenhouder, met het kuiken logo nog, zal eens kijken of ik hem kan vinden, maar ben bang van niet
Je laat 'em zwerven? Skande!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef borisz het volgende:
Ik heb ook nog ergens die badeend van MM. Zwerft nog ergens door het huis.
Mooi heh die binnenstad *ben gewoon n beetje fliefd op oude krakkemikkige dingen met geschiedenis*quote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, Elies, jij woont nou in Gouda! Ik was er laatst ook weer, lekker opt terras gezeten bij dat pittoreske gemeentehuis van jullie
De ene keer staat die in de boekenkast en de andere keer in de keuken en dan weer bij de computer, waar het uitkomt zegmaarquote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je laat 'em zwerven? Skande!
Bij mij staat de gesigneerde in m'n cd-kast en die andere staat hier op m'n bureau.
Geeeeen idee, maar ik hoop snel... ik kom dan echt eens langs!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Goedgoedgoed.... ik vind Gouda echt een heule leuke stad, de binnenstad is zo knus![]()
wanneer ga je weer naar je zussie?
Nee, het leek echt zo'n alarmvuurpijl vanaf een schip ofzo... Zo'n rooie bal...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
was er niet bij, maar misschien zo'n Chineese lantaarndinges die opstijgt als je hem aansteekt? Zie ze hier in Amsterdam met mooi weer regelmatig over komen.
maakt ook niet uit.... t moet vooral gewoon spontaan zijn hehquote:Op donderdag 8 april 2010 21:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Geeeeen idee, maar ik hoop snel... ik kom dan echt eens langs!
Ben er half maart trouwens geweest, maar toen was ik er pas vrijdagavond laat, en zaterdag gingen we de hele dag naar de sauna, dus toen had ik geen tijd.
ja, hij ging heulheulheul langzaam over de parkeergarage bij de peperbus heenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee, het leek echt zo'n alarmvuurpijl vanaf een schip ofzo... Zo'n rooie bal...
Bij Weekend DNA (toen nog met D) zeker, bij MM weet ik het niet. Had toch iets van een archiefje bij moeten houdenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef Againzender het volgende:
Deze heeft Sersjee volgens mij ook wel eens aangevraagd bij Michiel
Ik heb een raar geheugen, volgens mij was het bij een Vreetvermaak!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij Weekend DNA (toen nog met D) zeker, bij MM weet ik het niet. Had toch iets van een archiefje bij moeten houden
Viel tegen iddquote:Op donderdag 8 april 2010 21:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Absolutely!
2e album vind ik niet zo trouwens.
Dat dacht ik ook toen ik 's ochtends voor de spiegel stond. Moet nodig naar de kapper..quote:Op donderdag 8 april 2010 21:50 schreef Jannekje7 het volgende:
It was accepteble in the '80's....
Komp helemaal goei!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maakt ook niet uit.... t moet vooral gewoon spontaan zijn heh
Heel goed mogelijk. Waar Michiel, daar puike requests van ome Sersjee!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb een raar geheugen, volgens mij was het bij een Vreetvermaak!
dat was alom bekend ondertussenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk. Waar Michiel, daar puike requests van ome Sersjee!
Calvin Harris een heldquote:
Eens! mag wel weer eens met wat nieuws komenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef Againzender het volgende:
Calvin is een held overigens
Welterustenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
Calvin Harris een held(kon het écht niet laten
)
Ik denk dat ze die de afgelopen week al teveel hebben gedraaid om 'm nog megahit te maken. Hetzelfde geldt voor bijv. The Cave. Ik verwacht het toch in de wat nieuwere hoek...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Tim Knol ! misschien wel de nieuwe Megahit
beter dan die van nu iigquote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Als dat zo is, ga ik zeker een half uur de "Happy Happy Joy Joy" Song van Ren & Stimpy zingen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
zou leuk zijn idd en dan eindelijk eens een ECHTE leukequote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Je weet het nooit bij 3fmquote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die de afgelopen week al teveel hebben gedraaid om 'm nog megahit te maken. Hetzelfde geldt voor bijv. The Cave. Ik verwacht het toch in de wat nieuwere hoek...
Weet je welke ze teveel draaien? Acceptable in the '80s!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die de afgelopen week al teveel hebben gedraaid om 'm nog megahit te maken. Hetzelfde geldt voor bijv. The Cave. Ik verwacht het toch in de wat nieuwere hoek...
Di-rect schijnt ook een nieuwe single te hebben... wat ga je dan doen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als dat zo is, ga ik zeker een half uur de "Happy Happy Joy Joy" Song van Ren & Stimpy zingen.
I know, I know...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet je welke ze teveel draaien? Acceptable in the '80s!
Luisteren of het wat is.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Di-rect schijnt ook een nieuwe single te hebben... wat ga je dan doen?
ja maar die wordt als ze hem 1 keer draaien als 5 keer gezien ongeveerquote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet je welke ze teveel draaien? Acceptable in the '80s!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |