Lang geleden idd! Leuk dat je er weer bent. Nu Elizaquote:Op donderdag 8 april 2010 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja he? Werkt als een trein!
Hoe ist hier dan? Ff geleden da'k hier heb gepost, al volg ik een aantal van jullie wel op twitter
* Jannekje7 vindt dit nummer niet echt leuk #a_capella
ben je net ook maar eens gaan followen op twitterquote:Op donderdag 8 april 2010 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoe ist hier dan? Ff geleden da'k hier heb gepost, al volg ik een aantal van jullie wel op twitter
hooikoorts?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zeg, hou s ff op zeg Hans, de lente begint net!
* Jannekje7 heeft ontzéttende lentekriebels!
Thanx Hans, vind t ook leuk om jou hier te zien, want jij hebt niet eens twitter of wel?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lang geleden idd! Leuk dat je er weer bent. Nu Elizanog.
NEEEEEEE!!!!! GEEN TRAIN!!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi sorryquote:Op donderdag 8 april 2010 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zeg, hou s ff op zeg Hans, de lente begint net!
* Jannekje7 heeft ontzéttende lentekriebels!
Twitter? Nee joh, achterhaalde gebeurtenisquote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Thanx Hans, vind t ook leuk om jou hier te zien, want jij hebt niet eens twitter of wel?
kZal Eliza eens hierheen sjouwenOnderweg meteen Bren oppikken
Ben ik bij deze je 13e follow'er!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben je net ook maar eens gaan followen op twitter
Hihi, nee, gelukkig niet! Ben gewoon erg blij met zon! Kan fijn rokjes aan en blote benen en zonnebrilletje en ijsjes en met mn blote voeten in het gras en naar het strand en lekker zonder jas naar buiten enzo. Wordt een Janneke blij van!quote:
Noujaaaa zeg, mijn behoefte aan Brenda telt weer niet mee! Mooi is dat...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef Brennel het volgende:
Ohh, Janne sprak over een vrouwentekort hier, maar ik lees dat het gewoon een Eliza-tekort is!
Dan ga ik maar weer he
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef Brennel het volgende:
Ohh, Janne sprak over een vrouwentekort hier, maar ik lees dat het gewoon een Eliza-tekort is!
Dan ga ik maar weer he
Nummer 5 ?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef Sersjee het volgende:
O ja, ik krijg ook nog een badeend van Michiel...
Volgende week een verwelkte Hans dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hihi sorryLekker he dat het nu zo mooi weer buiten is? * -Hans- bloeit helemaal op in deze tijd van het jaar.
.
Net als een bloemetje... *sigh*quote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hihi sorryLekker he dat het nu zo mooi weer buiten is? * -Hans- bloeit helemaal op in deze tijd van het jaar.
.
Hehe! Daar is zequote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
hier?
Nee, nr. 3quote:
Heej, jij followt mij!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef Captain_Slow het volgende:
Michiel drukt op de verkeerde knopjes
jij heb een Ekstraweekend tshirtquote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
WTF?
Ik heb dr gewoon nog nie één...
heuh, zit ik nou in mn browser of tweetdeck? #indewarquote:
Die hebben bijna alle topic-oldbies.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij heb een Ekstraweekend tshirt
Awwquote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Noujaaaa zeg, mijn behoefte aan Brenda telt weer niet mee! Mooi is dat...
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, nr. 3![]()
O, en badeendsleutelhanger nr. 5 moet ook nog deze kant op komen
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die hebben bijna alle topic-oldbies.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgende week een verwelkte Hans dus.
quote:
Ja, kzou ooit nog een tweede krijgen, maar die is halverwege ergens blijven steken (lees: bij tjibsma)quote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij heb een Ekstraweekend tshirt
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, nr. 3![]()
O, en badeendsleutelhanger nr. 5 moet ook nog deze kant op komen
Gewoon de hele Giel vormgeving uit het systeem flikkerenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Ze hebben een paar effecten verwijderd om de Blikvoer-effecten voor Nachtegiel erin te zetten...
Zekers!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans, poepie, is je huisje al klaar?
Elies!quote:
LOL die heb ik ook nog ergens in een verhuisdoos, net als honderdmiljoenmiljard flesopenersquote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, kzou ooit nog een tweede krijgen, maar die is halverwege ergens blijven steken (lees: bij tjibsma)
Kwam laatst trouwens nog een stapeltje van die idiote strooifoto's tegen bij het opruimen!
Of tijdens Gerards programma alle effecten vervangen door de koekoek.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gewoon de hele Giel vormgeving uit het systeem flikkeren
Wacht ff, val ik tegenwoordig onder de oldbies??quote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
oh, dan moet ik eerst bier leren drinkenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zekers!bier staat nog steeds te wachten op je
Jaaa, hahahaha!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
LOL die heb ik ook nog ergens in een verhuisdoos, net als honderdmiljoenmiljard flesopeners
zet op youtube, heb ik weer gemist hequote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of tijdens Gerards programma alle effecten vervangen door de koekoek.
Nee, maar toevallig hebben de mensen die bij de 1-jarige verjaardag van MetMichiel waren er ook allemaal eentje gekregen (toendertijd nog van Domien).quote:Op donderdag 8 april 2010 21:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wacht ff, val ik tegenwoordig onder de oldbies??
1 bij een nieuwjaarsreceptie, 1 bij de GEM--minigig en die laatste nu bijna 3 weken terug omdat ik wist dat Michiel's shirt een Saved by the bell-referentie was. Bij het Infadels-concert in de Melkweg had ik er ook nog kunnen pakken, maar daar was ik al rap weg. Marc63 heeft er daar wel een aantal bemachtigd.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 badeend, en die heb ik bij Ekstra Weekend verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |