Yup.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef Againzender het volgende:
Wat zegt Michiel, Malcolm Mclaren overleden??
RIP dan maarquote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup.
http://en.wikipedia.org/wiki/Malcolm_McLaren
http://www.independent.co(...)aged-64-1939621.html
zie dat hij al een tijd kanker had, wist niet dat hij ziek was.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup.
http://en.wikipedia.org/wiki/Malcolm_McLaren
Mental Note: morgen Do you wanna hold me aanvragen bij Gerard!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Sersjee het volgende:
Overigens blijf ik erbij dat voor de punk de Ramones belangrijker waren dan de Pistols, maar da's deels gebaseerd op een stukje persoonlijke voorkeur.
Maar Malcolm was best een held. Ik bedoel, hij heeft Bow Wow Wow geformeerd!![]()
inderdaad, Never mind the Sex pistols, Here's Bow Wow Wowquote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Sersjee het volgende:
Overigens blijf ik erbij dat voor de punk de Ramones belangrijker waren dan de Pistols, maar da's deels gebaseerd op een stukje persoonlijke voorkeur.
Maar Malcolm was best een held. Ik bedoel, hij heeft Bow Wow Wow geformeerd!![]()
Die is tof idd. Met die van links en rechts knallende yelletjesquote:Op donderdag 8 april 2010 20:32 schreef Againzender het volgende:
Aardige keuze VeenstraJe had ook Opera House kunne kiezen
ik vind dat echt een kutnummerquote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die is tof idd. Met die van links en rechts knallende yelletjes.
Ik dacht even, nee he.. nog geen 10 minuten 3FM deze maand en gelijk al weer die hoerige Pink voor mijn kiezenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik dacht even, nee he.. nog geen 10 minuten 3FM deze maand en gelijk al weer die hoerige Pink voor mijn kiezen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik dacht even, nee he.. nog geen 10 minuten 3FM deze maand en gelijk al weer die hoerige Pink voor mijn kiezen.
Wereldplaatquote:Op donderdag 8 april 2010 21:02 schreef Captain_Slow het volgende:
Maar even Heads Will Roll in de A-trak remix tijdens de reclame
Ik vind wel altijd dat Gerard en Michiel hele andere stemmen hebben als je ze in een reclame hoort, alsof ze een reclamestem opzettenquote:
Zoals Giel vanochtend tijdens het eerste reclameblok in z'n programma al zei: "He, wat is Gerard vroeg vandaag!"quote:
Hij doet hetquote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
* Jannekje7 post vanaf dr nieuwe flaptop
Werkt !quote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
* Jannekje7 post vanaf dr nieuwe flaptop
Eric's dochter zal dan nog wel niet zo oud zijn...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef Againzender het volgende:
"Wie is Justin Bieber?!?!"
Is the right answer!!
Ik neem aan dat zij gewoon een goede opvoeding krijgt?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eric's dochter zal dan nog wel niet zo oud zijn...
Vast, maar dit soort virussen hou je niet tegen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zij gewoon een goede opvoeding krijgt?
of der vaders muzieksmaak hebben geerfdquote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eric's dochter zal dan nog wel niet zo oud zijn...
Juist, gevonden, zo te zien niet de moeite van het ontdekken waard...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Ehm.... wie is Justin Bieber...?
* Jannekje7 gaat googlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |