quote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik dacht even, nee he.. nog geen 10 minuten 3FM deze maand en gelijk al weer die hoerige Pink voor mijn kiezen.
Wereldplaatquote:Op donderdag 8 april 2010 21:02 schreef Captain_Slow het volgende:
Maar even Heads Will Roll in de A-trak remix tijdens de reclame
Ik vind wel altijd dat Gerard en Michiel hele andere stemmen hebben als je ze in een reclame hoort, alsof ze een reclamestem opzettenquote:
Zoals Giel vanochtend tijdens het eerste reclameblok in z'n programma al zei: "He, wat is Gerard vroeg vandaag!"quote:
Hij doet hetquote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
* Jannekje7 post vanaf dr nieuwe flaptop
Werkt !quote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
* Jannekje7 post vanaf dr nieuwe flaptop
Eric's dochter zal dan nog wel niet zo oud zijn...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef Againzender het volgende:
"Wie is Justin Bieber?!?!"
Is the right answer!!
Ik neem aan dat zij gewoon een goede opvoeding krijgt?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eric's dochter zal dan nog wel niet zo oud zijn...
Vast, maar dit soort virussen hou je niet tegen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zij gewoon een goede opvoeding krijgt?
of der vaders muzieksmaak hebben geerfdquote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eric's dochter zal dan nog wel niet zo oud zijn...
Juist, gevonden, zo te zien niet de moeite van het ontdekken waard...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Ehm.... wie is Justin Bieber...?
* Jannekje7 gaat googlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |