jij heb een Ekstraweekend tshirtquote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
WTF?
Ik heb dr gewoon nog nie één...
heuh, zit ik nou in mn browser of tweetdeck? #indewarquote:
Die hebben bijna alle topic-oldbies.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij heb een Ekstraweekend tshirt
Awwquote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Noujaaaa zeg, mijn behoefte aan Brenda telt weer niet mee! Mooi is dat...
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, nr. 3![]()
O, en badeendsleutelhanger nr. 5 moet ook nog deze kant op komen
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die hebben bijna alle topic-oldbies.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgende week een verwelkte Hans dus.
quote:
Ja, kzou ooit nog een tweede krijgen, maar die is halverwege ergens blijven steken (lees: bij tjibsma)quote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij heb een Ekstraweekend tshirt
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, nr. 3![]()
O, en badeendsleutelhanger nr. 5 moet ook nog deze kant op komen
Gewoon de hele Giel vormgeving uit het systeem flikkerenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Ze hebben een paar effecten verwijderd om de Blikvoer-effecten voor Nachtegiel erin te zetten...
Zekers!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans, poepie, is je huisje al klaar?
Elies!quote:
LOL die heb ik ook nog ergens in een verhuisdoos, net als honderdmiljoenmiljard flesopenersquote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, kzou ooit nog een tweede krijgen, maar die is halverwege ergens blijven steken (lees: bij tjibsma)
Kwam laatst trouwens nog een stapeltje van die idiote strooifoto's tegen bij het opruimen!
Of tijdens Gerards programma alle effecten vervangen door de koekoek.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gewoon de hele Giel vormgeving uit het systeem flikkeren
Wacht ff, val ik tegenwoordig onder de oldbies??quote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
oh, dan moet ik eerst bier leren drinkenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zekers!bier staat nog steeds te wachten op je
Jaaa, hahahaha!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
LOL die heb ik ook nog ergens in een verhuisdoos, net als honderdmiljoenmiljard flesopeners
zet op youtube, heb ik weer gemist hequote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of tijdens Gerards programma alle effecten vervangen door de koekoek.
Nee, maar toevallig hebben de mensen die bij de 1-jarige verjaardag van MetMichiel waren er ook allemaal eentje gekregen (toendertijd nog van Domien).quote:Op donderdag 8 april 2010 21:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wacht ff, val ik tegenwoordig onder de oldbies??
1 bij een nieuwjaarsreceptie, 1 bij de GEM--minigig en die laatste nu bijna 3 weken terug omdat ik wist dat Michiel's shirt een Saved by the bell-referentie was. Bij het Infadels-concert in de Melkweg had ik er ook nog kunnen pakken, maar daar was ik al rap weg. Marc63 heeft er daar wel een aantal bemachtigd.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 badeend, en die heb ik bij Ekstra Weekend verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |