quote:Op donderdag 8 april 2010 17:59 schreef Klonk het volgende:
Met dank aan delano die me er even op wees dat een goed topic ook een goeie OP hoort te hebben
Hier, alvast wat gameplay beelden van mij:quote:
Tja ... dat ijspansertje komt pas later.... heb de PS3 in de andere woning. En daar heb ik nog geen internet aansluitng.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier, alvast wat gameplay beelden van mij:
Bij mij was hij gelijk ge unlocked, staat hij er ook niet gelockt tussen? Zo nee moet je ff overnieuw downloaden denk ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef Jmsls het volgende:
Ik heb m gedownload maar staat nog niet bij de dealer iig, moet je hem eerst uitspelen ofzo?
Anders downkoop je 'm gewoon idiot. Je gaat verdomme toch geen spel officieel kopen als je er grote twijfels over hebt. Ben je helemaal van de pot gerukt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:28 schreef Sickert het volgende:
Ik snap het spel niet zo denk ik
Heb de Demo gister gespeeld maar kreeg het maar niet onder de knie
Volgende maand oid de full game maar eens kopen als ik wat centjes vrij heb..
mweh... Geen omgebouwde xdoos en mn Pc kan m niet aanquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Anders downkoop je 'm gewoon idiot. Je gaat verdomme toch geen spel officieel kopen als je er grote twijfels over hebt. Ben je helemaal van de pot gerukt?
Gast, als ik mijn kanaal wou spammen deed ik het heus niet op fok hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:36 schreef Klonk het volgende:
best een kutte manier om je youtube kanaal te spammen
hap, hap, hapquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gast, als ik mijn kanaal wou spammen deed ik het heus niet op fok hoor![]()
99% van mijn "viewers" komen van gamefaqs.
Anyway, ga zo maar eens een nieuw filmpje maken
Hoe wordt ik zo'n kwaliteitsposter als jou?quote:
Begin maar met Nederlands te leren. Het is "als jij".quote:Op zondag 11 april 2010 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoe wordt ik zo'n kwaliteitsposter als jou?![]()
jaquote:Op maandag 12 april 2010 15:07 schreef Sickert het volgende:
Kan het spel voor 35,- krijgen is het het waard?
de demo nu 3x gespeeld en vind het steeds leuker..
enige punt is dat ik net als bij GTA alle missies vergeet omdat er zoveel te doen is
En vliegen met een luchtballon!!!!! Schieten met een belletjesblaasgeweer...uh dingquote:Op maandag 12 april 2010 15:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja
zolang je geen al te diepgaand verhaald zoekt maar gewoon een eiland waar je een teringbende kan aanrichten, vliegen, autorijden, raketwerpers, straaljagers, heli´s met dikke guns, basejumpen dan is dit geen miskoop
dat bedoel ikquote:Op maandag 12 april 2010 16:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
En vliegen met een luchtballon!!!!! Schieten met een belletjesblaasgeweer...uh ding
Inderdaad. Als je twijfelt koop je m niet. Downloaden is voor paupers.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Anders downkoop je 'm gewoon idiot. Je gaat verdomme toch geen spel officieel kopen als je er grote twijfels over hebt. Ben je helemaal van de pot gerukt?
+1quote:Op maandag 12 april 2010 18:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Vond je de rest van het verhaal dan wel goed?
Nee. Maar van het einde verwacht ik altijd wat..quote:Op maandag 12 april 2010 18:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Vonyd je de rest van het verhaal dan wel goed?
bedoel je dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of heb je het spel 100% gehaald?namaste
quote:Op maandag 12 april 2010 15:08 schreef RitseB het volgende:
Het verhaal in dit spel is werkelijk waar geniaal
Ik ben weer aan GTAIV begonnen om voor te bereiden op de DLC overmorgen.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:30 schreef SoldMayor het volgende:
Dit topic zakt al wel een beetje weg he![]()
Weet iemand al over meer DLC ?
Ow,quote:Op donderdag 15 april 2010 00:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben weer aan GTAIV begonnen om voor te bereiden op de DLC overmorgen.
Ja, een roze ijscowagenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:30 schreef SoldMayor het volgende:
Dit topic zakt al wel een beetje weg he![]()
Weet iemand al over meer DLC ?
Ik kijk de filmpjes niet eens.quote:Op donderdag 15 april 2010 07:16 schreef Klonk het volgende:
ik moet zeggen dat het ik dorpjes vinden en items vinden een stuk leuker vindt dan het verhaal. ik heb een soort van Pokemon gevoel daarbij
Je heli landen is zo ouderwerts springen zal jequote:Op donderdag 15 april 2010 10:23 schreef realbase het volgende:
ik heb wat problemen met helicopters, soms ( weet eigenlijk niet of het me wel al gelukt is ) krijg ik ze niet naar beneden toe.. iemand een idee ( mis ik een knop ) of heb ik mn keys verkeerd ingesteld ?
ik heb ook weinig keus, maar soms wil je rellen door laag met de chopper te vliegen, lekker alles kapot te schietenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je heli landen is zo ouderwerts springen zal je
Ik ga altijd rellen door een wagen van me club te pakken. Daar staat dan iemand achterop met een mini gun. Die gozert is wel heul scheef maarja best lollig om daar mee dorpen over te nemen ;Dquote:Op donderdag 15 april 2010 11:28 schreef realbase het volgende:
[..]
ik heb ook weinig keus, maar soms wil je rellen door laag met de chopper te vliegen, lekker alles kapot te schietenen dat gaat dus niet..
Gas terug nemen.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:23 schreef realbase het volgende:
ik heb wat problemen met helicopters, soms ( weet eigenlijk niet of het me wel al gelukt is ) krijg ik ze niet naar beneden toe.. iemand een idee ( mis ik een knop ) of heb ik mn keys verkeerd ingesteld ?
Gas terug nemen? Met CTRL ga je toch naar beneden?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gas terug nemen.
De heli's zijn alleen wat traag en je hebt binnen enkele seconde een tegenstander in je nek.
Maar ik gebruik hem ook vaak.
PC?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gas terug nemen? Met CTRL ga je toch naar beneden?
Ik game niet op de PC dus ik weet niet wat het op de PC is.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja pc op de ps3 zijn ze de CTRL knop vergeten
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gas terug nemen? Met CTRL ga je toch naar beneden?
quote:
Wat is er moeilijk aan? Ik vind juist dat het landen echt misschien wel het makkelijkst is van elk spel dat ik heb gespeeld. Hij gaat automatisch al afremmen zodat je een perfecte landing maakt. (Bij mij staat ie onder CTRL)quote:Op donderdag 15 april 2010 11:28 schreef realbase het volgende:
[..]
ik heb ook weinig keus, maar soms wil je rellen door laag met de chopper te vliegen, lekker alles kapot te schietenen dat gaat dus niet..
Ik kan hem niet vinden op marketplace....of is het alleen voor de Amerikanen?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:42 schreef delano.888 het volgende:
Zojuist is de monstertruck als DLC uitgekomen, dus iedereen die de SE had (net als ik) kan nu de monstertruck dl-en en dan heb je dus alles wat er maar uit is voor deze game, itt de amerikanen![]()
99 cent btw.
Je maakt wat mee hequote:Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef Mister_T het volgende:
Ben trouwens net met een vliegtuigje zo hoog mogelijk gaan vliegen en ben er direct uitgesprongen met parachute. Ben inmiddels al 25,5 minuten bezig om aan de grond te komen....
ik gebruik geen controls, ben gewoon benieuwd hoelang het duurt...
Ben intussen gewoon een beetje de dagelijkse dingen aan het doenquote:
Ik heb m in ieder geval (PS3)quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:50 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden op marketplace....of is het alleen voor de Amerikanen?
PC no hight limit mod ofzo??quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:15 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ben intussen gewoon een beetje de dagelijkse dingen aan het doen![]()
Zojuist geland, hij deed er 47minuten en 38 seconden over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:58 schreef Klonk het volgende:
gisteren wat rondgevlogen en tot mijn grote schrik ontdektja verschrikkelijk he, gaat veel moeite kostenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
ik ga voor de uitdaging, gewoon ergens zo´n dikke gun van een statief af rukken, je bent niet de snelste maar alles gaat dood en kapotquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:34 schreef Dulk het volgende:
[..]
ja verschrikkelijk he, gaat veel moeite kosten
quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:58 schreef Klonk het volgende:
gisteren wat rondgevlogen en tot mijn grote schrik ontdektwat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het "CONTACTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT" gevoel krijg ik daar bijquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga voor de uitdaging, gewoon ergens zo´n dikke gun van een statief af rukken, je bent niet de snelste maar alles gaat dood en kapot
heerlijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:47 schreef Dulk het volgende:
[..]
het "CONTACTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT" gevoel krijg ik daar bij
ze stuurt als het goed is een helikopter waar je aan moet hangen, en die brengt je dan naar die officerquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:41 schreef zatoichi het volgende:
Gisteren wel een irritante bug bij de missie die je ook in de demo kon doen...
Eerst moet je naar de radar facility om informatie te downloaden; ik ben lekker aan het knallen met die halve tank auto die je in het begin kunt halen, alles kapot geknald, en loop naar de deur om informatie te downloaden en het laatste kistje te pakken zodat ik die basis op 100% heb. Die deur is dicht, maar dat wijf van de reapers gaat een officer locaten.
Krijg ik de melding dat ze er een gevonden heeft, en het aangeeft op mijn kaart. Op de kaart blijkt de officer in kwestie niet in de militaire basis te zijn, maar echt de halve kaart weg. Op het moment dat ik daar naartoe wil zegt hij al snel dat ik de mission area verlaat en gaat hij aftellen om de missie te be-eindigen. Kortom, zonder het gebied te verlaten kan ik de missie niet afmaken, maar als ik het gebied verlaat, breekt hij de missie af....
Verder vermaak ik me nog prima! Heb er nu 21 uur op ziiten en zit op 21% en ontdek telkens nieuwe missies. Laatst ook even de zonsondergang vanaf de top van een berg zitten bekijken... ja logisch is het niet, maar het spel is gewoon prachtig gemaakt!
Nee dat is pas nadat je de gps informatie hebt gedownload; ik kan nu de deur om de gps informatie te downloaden nog niet openen omdat er een of andere officier een keycard heeft die dus aan de andere kant van de kaart zit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:05 schreef Dulk het volgende:
[..]
ze stuurt als het goed is een helikopter waar je aan moet hangen, en die brengt je dan naar die officer
quote:mycoldman: Still working on those bridge limbo skillz http://tinyurl.com/y4e2xaw
Dat vliegtuig heb ik nog nooit in het spel gezien! Het is niet een van die 2 straaljagers... Ik had wel een keer een lijst gezien waar toekomstige DLC op stond en daar ook een nieuwe straaljager bij stond. Bij de beschrijving stond dat er 4 miniguns onder zaten. En als je op dat plaatje kijkt zie je er dus 2 zitten (dus dan zitten de andere 2 aan de andere vleugel) Ik denk dat dit een hint is naar de nieuwe DLC.quote:
Extraction, zwemmen, of saven en dan weer laden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef nattermann het volgende:
Hoe kom ik van dat eiland linksboven af?
er staat ergens een Chopper waarmee je er wel af kuntquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef nattermann het volgende:
Zo heb ik ook een tijdje rond gelopen. Toen maar gaan zwemmen = probeer echt álles voordat je besluit dit te doen. Duurde eeuwen voordat ik aan land kwam.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef nattermann het volgende:
verder alles goed?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:08 schreef nattermann het volgende:
Sinds vandaag deze game in bezit. Geruild, tegen kutgameBC2
Dat die fraktie dudes helpen is hardstikke vetquote:Op woensdag 21 april 2010 11:21 schreef JK het volgende:
Hmm normaal koop ik nooit DLC, maar deze heeft toch wel een kans.
Zou ook leuk zijn als er een vliegtuig in zit die echt superhard kan vliegen, dat je dus in 10 sec. aan de andere kant bent... soort van science fiction achtig spaceship met sublight engines ofzo.
Enige nadeel vind ik dat ik als een boer alles kapotblaas in plaats van missies ga doen. Dan heb ik bijv. een oilrig al opgeblazen, doe ik een missie, issie weer helemaal goed!
Heb ik een colonel vermoord onder het spelen door, doe ik een missie waarbij hij moet worden afgemaakt.. leeft ie weer! Eigenlijk zou je dan meteen als je de missie start moeten horen dat ie goed voltooid is.
En wat betreft soms die 'total kills' melding in beeld, of dat er iets is opgeblazen.. is dat niet gewoon een van je factions die aan het vechten zijn tegen de Panau military? Misschien was dat al gezegd ooit eens.
Hoe kan je dat nou doen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 06:38 schreef Klonk het volgende:
Ik heb de mijne net te koop gezet in V&A had het eigenlijk wel gezien, ik heb het gevoel dat ik de hele tijd hetzelfde aan het doen ben (alles lijkt op elkaar). Verder het idee is tof (de uitwerking net iets minder) en zal ik vooraan staan in de rij voor nummer 3
Ik denk dat die zich prima redden, ze hebben het allemaal goed voor elkaar volgens mij, ik bedoel ze hebben allemaal een motor, brommer of een auto en voor de armen die dat niet hebben zijn er dubbeldekker bussen. Het vliegverkeer is ook goed geregeld en de werkeloosheid moet echt nihil zijn aangezien iedereen bij het leger zitquote:Op vrijdag 23 april 2010 06:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou doen?De mensen van Panau island need you!
Ik blaas 100 olieraffinaderijen en opslag plekken op en iedereen kan ook blijven rijden. Er is ook helemaal geen paniek of vluchtelingenkampen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 06:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik denk dat die zich prima redden, ze hebben het allemaal goed voor elkaar volgens mij, ik bedoel ze hebben allemaal een motor, brommer of een auto en voor de armen die dat niet hebben zijn er dubbeldekker bussen. Het vliegverkeer is ook goed geregeld en de werkeloosheid moet echt nihil zijn aangezien iedereen bij het leger zit
jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 07:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik blaas 100 olieraffinaderijen en opslag plekken op en iedereen kan ook blijven rijden. Er is ook helemaal geen paniek of vluchtelingenkampen.![]()
Ik denk dat je gelijk hebt en dat ze best gelukkig zijn.
Heb je wel "load" geklikt en niet continue ofzo, want bij de standaard 1e knop laad hij gewoon je autosave.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:35 schreef DaFan het volgende:
Gisteren binnengekregen
Kleine 2 uur gespeeld, maar ik sla m op, daarna sluit ik af. Daarna ging ik nog even maar mn savegame weer weg... die staat op 1:20 uur (nadat ik bij Karl wegga).
Als dat zo blijft
Die 40 min maakt me niet uit maar ik had een stoere heli gevonden![]()
Volgens mij wel gewoon Save, in nieuwe slot, daarna die geladen (dus Load game in het menu). Anyway kijk morgen nog wel ff.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je wel "load" geklikt en niet continue ofzo, want bij de standaard 1e knop laad hij gewoon je autosave.
Oh en hoe bedoel je had een heli gevonden? Die word sowieso niet bewaard bij een save.
Ahzo, maar als t wel was gelukt dat save/load, was je daarna bij een fraction gespawned, en moest je weer naar de plek van die heli zelf komen, dus, dat laatste kan je nu gewoon alsnog doen..quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Volgens mij wel gewoon Save, in nieuwe slot, daarna die geladen (dus Load game in het menu). Anyway kijk morgen nog wel ff.
Nee ik bedoel 'een plek met een heli'. Maar ik had een SAM-site niet gezien, dus werd neergeschoten. En ik dacht; nouja als ik m ff save/load is ie mss wel terug!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 07:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik blaas 100 olieraffinaderijen en opslag plekken op en iedereen kan ook blijven rijden. Er is ook helemaal geen paniek of vluchtelingenkampen.![]()
Ik denk dat je gelijk hebt en dat ze best gelukkig zijn.
Ik wens je echt heel veel sterkte met de rest van het spel!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:31 schreef Row-1 het volgende:
Damn, zit in de 1e stronghold van de ULAR, bij die nuclear plant, zit daar vast op 96%. Bij mijn weten heb ik ook alle generators gehad, wat zijn ongeveer de locaties van die dingen daar? Weet wel 100% zeker dat ik alle pakjes heb gehad.
Nvm, heb em, stond een generator links achter een gebouwtje bij de ingang die ik gemist had. Damn wat zit het daar goed verstopt zeg.
Ow de rest gaat me goed af hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wens je echt heel veel sterkte met de rest van het spel!
God, hou op. Ik ben in-game een hele dag aan het zoeken geweest, dacht dat ik gek werdquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:23 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ow de rest gaat me goed af hoorIn de rest is het tot nu toe wel makkelijk te vinden. En ik ben niet de enigste die bij die stronghold vast komt te zitten op 96%
Goed in de gaten houden wanneer het percentage er nog staat. Bij sommige is het dorp heeeeeeel groot.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:08 schreef SevD het volgende:
[..]
God, hou op. Ik ben in-game een hele dag aan het zoeken geweest, dacht dat ik gek werd![]()
Stonden er ergens buiten de "basis" nog een aantal barakken oid met zo'n doosje er bij.![]()
Ja, inderdaad. Eigenlijk wel jammer dat de radar niet ingezoomt kan worden, dan zou je wat dat betreft wat meer overzicht krijgen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed in de gaten houden wanneer het percentage er nog staat. Bij sommige is het dorp heeeeeeel groot.
Thanks werkt!quote:Op zondag 25 april 2010 12:59 schreef Klonk het volgende:
geen burgers is een bekende bug idd, even een missie of een race opstarten, die gelijk weer afbreken en dan laadt de burgerbevolking zich weer
Omdat je er net zo veel schade mee kan aanrichtenquote:Op zondag 25 april 2010 14:04 schreef RickoKun het volgende:
waarom kosten wat explosiefjes net zo duur als een straaljager?
Omdat je een kist met oneindig explosieven krijt en maar één straaljager...quote:Op zondag 25 april 2010 14:04 schreef RickoKun het volgende:
waarom kosten wat explosiefjes net zo duur als een straaljager?
Het is alles wat je wil als je van GTA, Crysis, Saints Row en actiefilms houd. Kort genoeg?quote:Op zondag 25 april 2010 18:20 schreef WSquater het volgende:
Kan iemand me in het kort vertellen wat Just Cause 2 nu eigenlijk is :p Hoor er veel over, maar heb er eigenlijk niet echt opgelet. Zag hem ook al in de winkel liggen, dussuh./
Voor PS3...quote:Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef Klonk het volgende:
ik heb besloten hem toch maar te houden
nu alleen nog snappen hoe ik explosieven laat afgaan want als ik op de knoppen druk die er volgens de handleiding voor staan gebeurt er niets
Graphics van GTA4. jij wel.quote:Op zondag 25 april 2010 21:48 schreef Sickert het volgende:
GtaSA met de graphics van GtaIV de fun van Saints Row en de stunt factor van Crackdown.
ah, dan zal het voor de 360 hetzelfde zijn maar dan met andere knoppenquote:Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Voor PS3...
L2 ff inhouden om de C4 te gooien
L2 lang inhouden om ze tot ontploffing te brengen.
Oh.quote:Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Voor PS3...
L2 ff inhouden om de C4 te gooien
L2 lang inhouden om ze tot ontploffing te brengen.
voor pc...quote:Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef Klonk het volgende:
ik heb besloten hem toch maar te houden
nu alleen nog snappen hoe ik explosieven laat afgaan want als ik op de knoppen druk die er volgens de handleiding voor staan gebeurt er niets
Wel opletten bij de uitleg hequote:Op maandag 26 april 2010 08:04 schreef Klonk het volgende:
opgelost, idd de knop waarmee je de rommel gooit, daarna nog een keer langer ingedrukt houden en hoppa, weg is de teringzooi
Wat leuk is is om met je grappling hoek het hoofd van het standbeeld aan je snelle auto te binden. (let op je kan zijn legs,torso en head selecteren) Maar dan moet je het hoofd doen en wegrijden. Dan valt het beeld om en rij je met zijn hoofd achter je auto door de stad. De humorquote:Op maandag 26 april 2010 10:04 schreef zatoichi het volgende:
Gisteren ook lekker bezig; een of andere racechallenge gaan doen in de stad, waarbij je echt een snelle wagen kreeg. Al die checkpoint, en de finish was bij zo'n doodlopende straat, waarbij altijd wel een beeld staat van baby panau. Ik mikken hem op de stoeprond en lanceer mezelf echt meters hoog; recht op het hoofd van dat standbeeld....
Zag er heerlijk uit... wat een lol blijf je toch beleven met dit spel; 26 uur, 25%
wrecking ball kills behalenquote:Op maandag 26 april 2010 11:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat leuk is is om met je grappling hoek het hoofd van het standbeeld aan je snelle auto te binden. (let op je kan zijn legs,torso en head selecteren) Maar dan moet je het hoofd doen en wegrijden. Dan valt het beeld om en rij je met zijn hoofd achter je auto door de stad. De humor
Hehequote:
quote:Op maandag 26 april 2010 10:05 schreef Klonk het volgende:
als je voor zo´n billboard van baby gaat hangen, recht voor z´n gezicht en dan op de actie knop drukt tekent rico er een bril en een snor op
nee wel de hatchquote:Op maandag 26 april 2010 11:21 schreef Moozzie het volgende:
Trouwens hebben jullie de haai al gevonden?
De hatch? De zeepbelblaasapparaat heb ik nog niet gevondenquote:Op maandag 26 april 2010 11:25 schreef Dulk het volgende:
[..]
nee wel de hatch
<- zwaar lost fan![]()
en dat zeepbelblaasapparaat
je kijkt blijkbaar lost niet, anders weet je wel wat de hatch isquote:Op maandag 26 april 2010 11:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De hatch? De zeepbelblaasapparaat heb ik nog niet gevonden
Grappig maar geen geld voor over...quote:Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef Klonk het volgende:
en weer nieuwe DLC, 25 Mei:
• Quad Rocket Launcher: half shotgun, half rocket launcher, all carnage
• Cluster Bomb Launcher: the natural successor to the grenade launcher
• Air Propulsion Gun: a highly experimental jet-powered blast weapon, powerful enough to send vehicles and soldiers skywards.
jeps, en morgen komt er volgens mij ook nog watquote:Op maandag 26 april 2010 17:18 schreef Moozzie het volgende:
Hoeveel addon packs zijn er al uit? Alleen die ijswagen en die bigfoot?
je kan je parachute gebruikenquote:Op dinsdag 27 april 2010 07:59 schreef Dulk het volgende:
ik ben nu de challenges aan het afwerken, maar die freefalls in city district lukken me totaal NIET, het zijn maar 4 checkpoints ofzo, maar ik val gewoon niet goed!
daar heb je de tijd niet voor, je moet gelijk in zo'n ring springen en dan bijna recht naar beneden zit er nog één en die lukt me gewoon nietquote:
De meeste inderdaad wel maar 1 vliegmissie waar je tegelijk onder een brug en langs een gebouw moet was ook niet te doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:12 schreef zatoichi het volgende:
Zelfs met parachute zijn ze moeilijk, vorige keer ook een paar keer geprobeerd, maar toen geen zin meer; gaat nog wel goed komen, maar ze zijn behoorlijk pittig! (mag ook wel, want alle andere challenges zijn zo simpel als maar kan....)
de vliegmissies die te lastig zijn, ergens in dat moerasgebied bijvoorbeeld heb ik met de heli gedaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
De meeste inderdaad wel maar 1 vliegmissie waar je tegelijk onder een brug en langs een gebouw moet was ook niet te doen.
Ik ook. Bij die ene waar ik het net over had zelfs halverwege snel een heli opgeroepen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:34 schreef Dulk het volgende:
[..]
de vliegmissies die te lastig zijn, ergens in dat moerasgebied bijvoorbeeld heb ik met de heli gedaan
Ja dat is het vervelende. Dat heb ik nu al een aantal keer gehad dus ik heb besloten eerst maar de missies te gaan doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:56 schreef Klonk het volgende:
whehehe, net ergens een luchtmachtbasis opgeruimd, blijkt de volgende missie op die basis te zijn, niemand aan tegenstand, kon rustig de missie uitvoeren zonder ook maar een vijand gezien te hebben
ja dat is fijn he, voordat ik een faction missie start clear ik ook eerste de omliggende basissenquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:56 schreef Klonk het volgende:
whehehe, net ergens een luchtmachtbasis opgeruimd, blijkt de volgende missie op die basis te zijn, niemand aan tegenstand, kon rustig de missie uitvoeren zonder ook maar een vijand gezien te hebben
zit je al in mercenary mode?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:01 schreef Klonk het volgende:
ik vond het eigenlijk maar saai, de tegenstand heeft sowieso het iq van een pak hagelslag
ik speel altijd in casual of de andere makkelijke modus, gamen moet leuk blijvenquote:
heheh dat heeft niets met de moeilijkheidsgraad te maken, maar daar kom je vanzelf wel achter, maar de tegenstand wordt iig een stuk zwaarderquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik speel altijd in casual of de andere makkelijke modus, gamen moet leuk blijvenen ik ken mezelf een beetje, als ik op hard ga spelen kost me dat minstens een controler per dag
nog maar een paar, maar ik geloof dat ik het snapquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:22 schreef Dulk het volgende:
[..]
ik wil niets voor je spoileren, maar hoeveel agency missies heb je al gedaan?
Dit is waar ik mee loop te kampenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooiquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
nog maar een paar, maar ik geloof dat ik het snap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
Ik ben in Mercenary alleen nog maar aan het evadenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:18 schreef Dulk het volgende:
[..]
heheh dat heeft niets met de moeilijkheidsgraad te maken, maar daar kom je vanzelf wel achter, maar de tegenstand wordt iig een stuk zwaarder
zodra je de laatste agency missie gehaald hebt gaat het spel over inquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:31 schreef zatoichi het volgende:
Ahja dat doet me denken aan iets wat ik me al af vroeg;
Ik ben zelf eerst alle fadction missies aan het doen, en waarschijnlijk ook nog alle challenges, en misschien wel alle faction items verzamelen, maar mocht ik daar geen zin meer in hebben, en verder willen met de agency missies, en dan per ongeluk het spel uitspelen, kun je daarna nog verder om de rest te completen, of moet je dan opnieuw beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
ik heb de haven (die stronghold takeover) en de stad die daar aan vast zit, maar het is idd fucking veel werk. Ook allemaal verstopte benzinepompjes.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:09 schreef DaFan het volgende:
Heeft iemand de hoofdstad/steden op de westereilanden al 100%? Een watertoren daar opblazen geeft 1% toward completion van de settlement. Lastig om ze allemaal te vinden inc pakketjes
Nee die heb ik nog niet was van plan die steden als laatste te doen haha.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:09 schreef DaFan het volgende:
Heeft iemand de hoofdstad/steden op de westereilanden al 100%? Een watertoren daar opblazen geeft 1% toward completion van de settlement. Lastig om ze allemaal te vinden inc pakketjes
die hele grote haven? ik schiet altijd wat kapot als ik toevallig in de buurt ben, zit nu op 52%quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog niet was van plan die steden als laatste te doen haha.
Ik heb wel dat C vormige eiland in het midden
Het zijn er 4 zeg ik uit mijn hoofd. Daarvan 1 op 100% en de andere allemaal boven de 65%. De laatste loodjes zijn idd echt klote.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:09 schreef DaFan het volgende:
Ja de grote havenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:25 schreef Dulk het volgende:
[..]
die hele grote haven? ik schiet altijd wat kapot als ik toevallig in de buurt ben, zit nu op 52%
Ik ga vanavond ook de steden maar proberenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zijn er 4 zeg ik uit mijn hoofd. Daarvan 1 op 100% en de andere allemaal boven de 65%. De laatste loodjes zijn idd echt klote.
Samequote:Op dinsdag 27 april 2010 12:44 schreef Klonk het volgende:
als ik alle verhalen zo lees blijf ik voorlopig nog maar fijn een tijdje uit de buurt van die agency missions
Bovenop de 'wolkenkrabbers' liggen ook vaak pakketjes + drug dropsquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook de steden maar proberen
Canirunit.comquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:24 schreef Droathoah het volgende:
AMD Phenon X4 945
MSI770-C45 Socket AM3
ATI Radeon 5770 PCI-E 1 GB
4 GB DDR geheugen 1333MHZ
Dat gaat wel goedkomen toch?
verkapt "zie mij eens een nieuwe pc willen bestellen"quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:24 schreef Droathoah het volgende:
AMD Phenon X4 945
MSI770-C45 Socket AM3
Heb bijna precies hetzelfde systeem, enige verschil bij mij is ander mobo en mijn processor is 1 stapje hoger, de 955 Black Edition heb ik, maar wel dezelfde videokaart, en ik kan je vertellen, hij loopt SUPER op zijn allerhoogstquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:24 schreef Droathoah het volgende:
AMD Phenon X4 945
MSI770-C45 Socket AM3
verkapt "ik ben jaloers op zijn nieuwe pc"quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
verkapt "zie mij eens een nieuwe pc willen bestellen"![]()
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:30 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Heb bijna precies hetzelfde systeem, enige verschil bij mij is ander mobo en mijn processor is 1 stapje hoger, de 955 Black Edition heb ik, maar wel dezelfde videokaart, en ik kan je vertellen, hij loopt SUPER op zijn allerhoogst. Is echt prachtig. Speelt trouwens ook gewoon lekker op de pc.
Ja heb ik ook,quote:Op woensdag 28 april 2010 00:32 schreef -Menn0- het volgende:
Net weer even gespeeld maar gaat wel snel vervelen....
Nee sorry, i7quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef ems. het volgende:
[..]
verkapt "ik ben jaloers op zijn nieuwe pc"![]()
Elke keer als ik een ander spel speel waar ik een stuk moet rennen probeer ik me grapling hook te gebruikenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:29 schreef Klonk het volgende:
Dus ik was vanmorgen zo aan het fietsen en kwam dit tegen, ik snel in mijn fietstas gekeken of daar handgranaten ofzo inzaten, helaas![]()
Ik kon er helemaal zo´n damagemeter op zien![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op woensdag 28 april 2010 13:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Elke keer als ik een ander spel speel waar ik een stuk moet rennen probeer ik me grapling hook te gebruiken
ik reed langs zo'n mast met een generator huisje erbij, ik zal een foto maken als ik er weer langsrijquote:Op woensdag 28 april 2010 13:29 schreef Klonk het volgende:
Dus ik was vanmorgen zo aan het fietsen en kwam dit tegen, ik snel in mijn fietstas gekeken of daar handgranaten ofzo inzaten, helaas![]()
[ afbeelding ]
Dat ga je denk ik niet volhouden. Als je namelijk een race doet kom je ook langs de dorpen. Of breek je dan de race af?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:40 schreef DaFan het volgende:
Damn ik heb pas 60/380 locations ofzo...wel allemaal 100%, als ik er één ontdek maak ik m ook meteen af.
Jep!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:42 schreef Chapelle het volgende:
Ik snap nog steeds het doel niet echt van dit spel. Hoe krijg je die missies? Genoeg chaos aanrichten eerst of wat?
Klopt maar ik heb pas 1 race gedaan en die was toevallig wel lang, maar kwam langs heel veel dorpen die ik al hadquote:Op woensdag 28 april 2010 18:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ga je denk ik niet volhouden. Als je namelijk een race doet kom je ook langs de dorpen. Of breek je dan de race af?![]()
Nice, dan maar weer eens uit de kast trekken dan:p Ik vond het wel irritant dat je zo snel neergemaaid werd door die troepen...quote:Op woensdag 28 april 2010 18:47 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jep!
[..]
Klopt maar ik heb pas 1 race gedaan en die was toevallig wel lang, maar kwam langs heel veel dorpen die ik al had
Dat gaat vanzelf (een beetje) beter.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:00 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Nice, dan maar weer eens uit de kast trekken dan:p Ik vond het wel irritant dat je zo snel neergemaaid werd door die troepen...
Grote kans dat ze dan onder een blauwe zitten. Dat had ik ook een enkele keer. Dan zag ik alleen de blauwe en als ik die had werd de gele ook zichtbaar.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:28 schreef Klonk het volgende:
Ik heb geen enkel geel stipje meer op de kaart![]()
Maar toch mis ik nog 10 locaties![]()
Moet je even alles op je radar uitzetten en volgens mij kan je dan undiscovered locations aanzetten ofzo en dan heb je ze zo gevondenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:28 schreef Klonk het volgende:
Ik heb geen enkel geel stipje meer op de kaart![]()
Maar toch mis ik nog 10 locaties![]()
ah, kan dat, snel ff kijkenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Moet je even alles op je radar uitzetten en volgens mij kan je dan undiscovered locations aanzetten ofzo en dan heb je ze zo gevonden
quote:
...behalve uren zwemmen uiteraard. Dus ik zou dat proberen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef zatoichi het volgende:
Of het moet die geheime locatie op de bodem van de oceaan zijn, die bij elk spel een andere plek heeft, en niet op de radar zichtbaar is, en ook niet op andere manieren te vinden is,,,,
Dan kan je beter gewoon met de duikboot gaan dat gaat snellerquote:Op donderdag 29 april 2010 00:24 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
...behalve uren zwemmen uiteraard. Dus ik zou dat proberen.
quote:Op donderdag 29 april 2010 07:05 schreef Klonk het volgende:
wacht ff, ik mis weer eens wat, is er ook een duikboot in dit spel
Dat ken ik, ik kreeg neigingen om uit een heli te springen en al grapplelend verder te vliegen onder een parachute.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Toen ik naar uren en uren weer eens GTA 4 ging spelen drukte ik elke keer op b om te stunt jumpen.
Ben je al die grot ingegaan onderwater die uitkomt op de militaire basis in de vulkaan; echt supergaaf gedaan!quote:Op donderdag 29 april 2010 00:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan kan je beter gewoon met de duikboot gaan dat gaat sneller
ik liep net over de Kwartelemarkt .... en daar staan toch van die mooie hoge hijskranenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:29 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een ouwe PS3 als je die nog aan moet slingerenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:50 schreef nattermann het volgende:
Vanavond voor het eerst deze week de ps3 maar weer eens aanslingeren
Tijdens het saven in elk geval.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:44 schreef shifto het volgende:
Waar zie je uberhaubt in percentage hoever je bent?
whehehe, kaboemquote:Op donderdag 29 april 2010 15:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
ik liep net over de Kwartelemarkt .... en daar staan toch van die mooie hoge hijskranen
en zodra je in mercenary mode komt, maar daar wordt je niet blij van een watertoren opblazen levert bijvoorbeeld 0,01% opquote:
Altijd als ik in de buurt van een vliegtuig kom, moet ik m jacken, altijd, kan t echt niet laten...quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:39 schreef zatoichi het volgende:
Gisteren gedownload, maar eigenlijk helemaal niet gebruikt; ik eindigde ergens op een militair vliegveld en daar stond een G9, daar heb ik veel te veel lol meegehad, en was ik dat arial pack helemaal vergeten....
Vooral op panau int. Echt vlak achter een vliegtuig aanvliegen; die versnelt sneller dan de G9; maar in de lucht schiet ik hem aan de onderkant voorbij.... ik afremmen, maar kon hem niet meer vinden terwijl ik hem nog uit de lucht wilde schieten... Ik denk ga lekker omhoog, hing dat ding recht boven me....
Dat gebeurt me nou ook altijd
Dat vliegtuig staat overgens ook gewoon op een basis hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Altijd als ik in de buurt van een vliegtuig kom, moet ik m jacken, altijd, kan t echt niet laten...
Jij bent echt heel grappig, dat is het enige vliegtuig wat NIET op een basis staat, althans, STAAT, ze stijgen wel op van basissen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat vliegtuig staat overgens ook gewoon op een basis hoor
dat vliegtuig staat dus WEL op een basis in de desert, ja zodra je bij de basis aankomt vliegt er een weg, maar er staat er ook een.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jij bent echt heel grappig, dat is het enige vliegtuig wat NIET op een basis staat, althans, STAAT, ze stijgen wel op van basissen.
Maar ik jack dus elk vliegtuig dat ik tegenkom, gewoon voor de lulz.
Gast, wtf, er was nog een hele ophef op gamefaqs, omdat als je een legerbasis 100% voltooid, zijn alleen de stilstaande vliegtuigen er nog en niet die door enemy's bestuurde, en daarom als je alle legerbasissen 100% voltooid kan je dit vliegtuig nooit meer vinden, en jij wil daar even lekker tegen in gaan. Goed, doe een paar duizend man op gamefaqs kan dit vliegtuig niet stilstaand vinden, maar jij wel. Helemaal logischquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:08 schreef Dulk het volgende:
[..]
dat vliegtuig staat dus WEL op een basis in de desert, ja zodra je bij de basis aankomt vliegt er een weg, maar er staat er ook een.
quote:Also, I was wondering; Is it true that there is no way to get this plane again if I 100% all the airports in the game?
quote:There are only two known air fields that it appears on. Of those two, neither have a fixed spawn for it. Meaning that if there isn't military presence at that base, vehicles you only ever see when somebody is in control of it will no longer spawn.
quote:Is this on purpose by the devs or a glitch/problem that they didn't test out properly?
Seems like a big slap to the face, after you 100% the bases you no longer get to enjoy or use half of the vehcles.
I'm glad the map is huge but it will suck once all the airstrips become empty...
http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=943500&topic=54118788quote:*Sigh*
How is ONE plane half of the vehicles? This only affects vehicles that only appear with people in them. Every other vehicle can be found parked elsewhere.
quote:The large mountain in the demo area. Be fast, it spawns taking off. There is also a spawn in the south east. It's on one of those islands. From the PDA it looks like a large backward "L". Same with this one. Parachute in, and grapple immediately. Don't waste any time.
Op die plekken spawn hij dus, en stijgt gelijk op, er bestaat geen stilstaande.quote:2 Airports.
X--22163
Y--23265
....and....
X--9434
Y--28188
Owja.quote:
Als jij nou een video maakt, zal ik hem op gamefaqs posten voor je (met credits uiteraard) en zou je een heleboel mensen helpen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:02 schreef Klonk het volgende:
ik heb er laatst gewoon in gevlogen, die Bering staat gewoon op een vliegveld, stond stil en ik had alle tijd om er naar toe te lopen, rondje er om heen te lopen en in te stappen
op het vliegveldwat zo hoog ligt tegen de bergrug van het woestijn eiland
Jeps, de Bering nog wat heet dat ding volgens mijquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:33 schreef JK het volgende:
Is dat dat grote mlitaire transportvliegtuig? Die staat inderdaad op dat vliegveld op de berg. Gewoon stil, stijgt niet op. Ik had ook alle tijd om er rustig heen te gaan. Trage bak, niet mijn ding.
Dan kan je delano.888 gewoon uitkafferen en een grote bek hebben. Dat doet hij ook graag bij andere.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jeps, de Bering nog wat heet dat ding volgens mij
Super hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Altijd als ik in de buurt van een vliegtuig kom, moet ik m jacken, altijd, kan t echt niet laten...
Weetje, ik heb al een tijdje het JC2 nieuws niet gevolgd, als ze dit "probleem" wat door veel mensen aan gegeven werd hebben gepatchd, heb ik dat gemist. In dat geval mijn welgemeende excuses voor mijn fout. Ik was gewoon echt van mening dat deze grote fout nog niet was opgelost. Heb me blijkbaar toch te veel laten beïnvloeden door de (oude) berichten op gamefaqs.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je delano.888 gewoon uitkafferen en een grote bek hebben. Dat doet hij ook graag bij andere.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je delano.888 gewoon uitkafferen en een grote bek hebben. Dat doet hij ook graag bij andere.
Nog nooit geen problemen mee gehad, er zijn altijd wel bootjes etc die rondvaren.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:44 schreef delano.888 het volgende:
Die parachute trusters zijn echt ontzettend handig boven water (omdat er dan niks te grapplen valt om je vooruit te krijgen)
zal ik de tip doorgeven die mij gegeven isquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:19 schreef -CRASH- het volgende:
Nog 3 undiscovered settlements... Maar waar de fok zijn die
Die tip had ik ookal gedaan. Ik moest er toen nog 6quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal ik de tip doorgeven die mij gegeven is
ff op de map eerst alles uitzetten en daarna alleen de undiscoverd dingen weergeven en vooral heeeel goed kijken in de sneeuwgebieden, daar had ik de meeste over het hoofd gezien
58 uur en 50%quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:19 schreef Godtje het volgende:
58% en 53 uur. Eindelijk het gevoel dat het ik een beetje wat heb gedaan en ergens kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |