Ik ben weer aan GTAIV begonnen om voor te bereiden op de DLC overmorgen.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:30 schreef SoldMayor het volgende:
Dit topic zakt al wel een beetje weg he![]()
Weet iemand al over meer DLC ?
Ow,quote:Op donderdag 15 april 2010 00:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben weer aan GTAIV begonnen om voor te bereiden op de DLC overmorgen.
Ja, een roze ijscowagenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:30 schreef SoldMayor het volgende:
Dit topic zakt al wel een beetje weg he![]()
Weet iemand al over meer DLC ?
Ik kijk de filmpjes niet eens.quote:Op donderdag 15 april 2010 07:16 schreef Klonk het volgende:
ik moet zeggen dat het ik dorpjes vinden en items vinden een stuk leuker vindt dan het verhaal. ik heb een soort van Pokemon gevoel daarbij
Je heli landen is zo ouderwerts springen zal jequote:Op donderdag 15 april 2010 10:23 schreef realbase het volgende:
ik heb wat problemen met helicopters, soms ( weet eigenlijk niet of het me wel al gelukt is ) krijg ik ze niet naar beneden toe.. iemand een idee ( mis ik een knop ) of heb ik mn keys verkeerd ingesteld ?
ik heb ook weinig keus, maar soms wil je rellen door laag met de chopper te vliegen, lekker alles kapot te schietenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je heli landen is zo ouderwerts springen zal je
Ik ga altijd rellen door een wagen van me club te pakken. Daar staat dan iemand achterop met een mini gun. Die gozert is wel heul scheef maarja best lollig om daar mee dorpen over te nemen ;Dquote:Op donderdag 15 april 2010 11:28 schreef realbase het volgende:
[..]
ik heb ook weinig keus, maar soms wil je rellen door laag met de chopper te vliegen, lekker alles kapot te schietenen dat gaat dus niet..
Gas terug nemen.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:23 schreef realbase het volgende:
ik heb wat problemen met helicopters, soms ( weet eigenlijk niet of het me wel al gelukt is ) krijg ik ze niet naar beneden toe.. iemand een idee ( mis ik een knop ) of heb ik mn keys verkeerd ingesteld ?
Gas terug nemen? Met CTRL ga je toch naar beneden?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gas terug nemen.
De heli's zijn alleen wat traag en je hebt binnen enkele seconde een tegenstander in je nek.
Maar ik gebruik hem ook vaak.
PC?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gas terug nemen? Met CTRL ga je toch naar beneden?
Ik game niet op de PC dus ik weet niet wat het op de PC is.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja pc op de ps3 zijn ze de CTRL knop vergeten
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gas terug nemen? Met CTRL ga je toch naar beneden?
quote:
Wat is er moeilijk aan? Ik vind juist dat het landen echt misschien wel het makkelijkst is van elk spel dat ik heb gespeeld. Hij gaat automatisch al afremmen zodat je een perfecte landing maakt. (Bij mij staat ie onder CTRL)quote:Op donderdag 15 april 2010 11:28 schreef realbase het volgende:
[..]
ik heb ook weinig keus, maar soms wil je rellen door laag met de chopper te vliegen, lekker alles kapot te schietenen dat gaat dus niet..
Ik kan hem niet vinden op marketplace....of is het alleen voor de Amerikanen?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:42 schreef delano.888 het volgende:
Zojuist is de monstertruck als DLC uitgekomen, dus iedereen die de SE had (net als ik) kan nu de monstertruck dl-en en dan heb je dus alles wat er maar uit is voor deze game, itt de amerikanen![]()
99 cent btw.
Je maakt wat mee hequote:Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef Mister_T het volgende:
Ben trouwens net met een vliegtuigje zo hoog mogelijk gaan vliegen en ben er direct uitgesprongen met parachute. Ben inmiddels al 25,5 minuten bezig om aan de grond te komen....
ik gebruik geen controls, ben gewoon benieuwd hoelang het duurt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |