Extraction, zwemmen, of saven en dan weer laden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef nattermann het volgende:
Hoe kom ik van dat eiland linksboven af?
er staat ergens een Chopper waarmee je er wel af kuntquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef nattermann het volgende:
Zo heb ik ook een tijdje rond gelopen. Toen maar gaan zwemmen = probeer echt álles voordat je besluit dit te doen. Duurde eeuwen voordat ik aan land kwam.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef nattermann het volgende:
verder alles goed?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:08 schreef nattermann het volgende:
Sinds vandaag deze game in bezit. Geruild, tegen kutgameBC2
Dat die fraktie dudes helpen is hardstikke vetquote:Op woensdag 21 april 2010 11:21 schreef JK het volgende:
Hmm normaal koop ik nooit DLC, maar deze heeft toch wel een kans.
Zou ook leuk zijn als er een vliegtuig in zit die echt superhard kan vliegen, dat je dus in 10 sec. aan de andere kant bent... soort van science fiction achtig spaceship met sublight engines ofzo.
Enige nadeel vind ik dat ik als een boer alles kapotblaas in plaats van missies ga doen. Dan heb ik bijv. een oilrig al opgeblazen, doe ik een missie, issie weer helemaal goed!
Heb ik een colonel vermoord onder het spelen door, doe ik een missie waarbij hij moet worden afgemaakt.. leeft ie weer! Eigenlijk zou je dan meteen als je de missie start moeten horen dat ie goed voltooid is.
En wat betreft soms die 'total kills' melding in beeld, of dat er iets is opgeblazen.. is dat niet gewoon een van je factions die aan het vechten zijn tegen de Panau military? Misschien was dat al gezegd ooit eens.
Hoe kan je dat nou doen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 06:38 schreef Klonk het volgende:
Ik heb de mijne net te koop gezet in V&A had het eigenlijk wel gezien, ik heb het gevoel dat ik de hele tijd hetzelfde aan het doen ben (alles lijkt op elkaar). Verder het idee is tof (de uitwerking net iets minder) en zal ik vooraan staan in de rij voor nummer 3
Ik denk dat die zich prima redden, ze hebben het allemaal goed voor elkaar volgens mij, ik bedoel ze hebben allemaal een motor, brommer of een auto en voor de armen die dat niet hebben zijn er dubbeldekker bussen. Het vliegverkeer is ook goed geregeld en de werkeloosheid moet echt nihil zijn aangezien iedereen bij het leger zitquote:Op vrijdag 23 april 2010 06:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou doen?De mensen van Panau island need you!
Ik blaas 100 olieraffinaderijen en opslag plekken op en iedereen kan ook blijven rijden. Er is ook helemaal geen paniek of vluchtelingenkampen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 06:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik denk dat die zich prima redden, ze hebben het allemaal goed voor elkaar volgens mij, ik bedoel ze hebben allemaal een motor, brommer of een auto en voor de armen die dat niet hebben zijn er dubbeldekker bussen. Het vliegverkeer is ook goed geregeld en de werkeloosheid moet echt nihil zijn aangezien iedereen bij het leger zit
jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 07:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik blaas 100 olieraffinaderijen en opslag plekken op en iedereen kan ook blijven rijden. Er is ook helemaal geen paniek of vluchtelingenkampen.![]()
Ik denk dat je gelijk hebt en dat ze best gelukkig zijn.
Heb je wel "load" geklikt en niet continue ofzo, want bij de standaard 1e knop laad hij gewoon je autosave.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:35 schreef DaFan het volgende:
Gisteren binnengekregen
Kleine 2 uur gespeeld, maar ik sla m op, daarna sluit ik af. Daarna ging ik nog even maar mn savegame weer weg... die staat op 1:20 uur (nadat ik bij Karl wegga).
Als dat zo blijft
Die 40 min maakt me niet uit maar ik had een stoere heli gevonden![]()
Volgens mij wel gewoon Save, in nieuwe slot, daarna die geladen (dus Load game in het menu). Anyway kijk morgen nog wel ff.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je wel "load" geklikt en niet continue ofzo, want bij de standaard 1e knop laad hij gewoon je autosave.
Oh en hoe bedoel je had een heli gevonden? Die word sowieso niet bewaard bij een save.
Ahzo, maar als t wel was gelukt dat save/load, was je daarna bij een fraction gespawned, en moest je weer naar de plek van die heli zelf komen, dus, dat laatste kan je nu gewoon alsnog doen..quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Volgens mij wel gewoon Save, in nieuwe slot, daarna die geladen (dus Load game in het menu). Anyway kijk morgen nog wel ff.
Nee ik bedoel 'een plek met een heli'. Maar ik had een SAM-site niet gezien, dus werd neergeschoten. En ik dacht; nouja als ik m ff save/load is ie mss wel terug!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 07:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik blaas 100 olieraffinaderijen en opslag plekken op en iedereen kan ook blijven rijden. Er is ook helemaal geen paniek of vluchtelingenkampen.![]()
Ik denk dat je gelijk hebt en dat ze best gelukkig zijn.
Ik wens je echt heel veel sterkte met de rest van het spel!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:31 schreef Row-1 het volgende:
Damn, zit in de 1e stronghold van de ULAR, bij die nuclear plant, zit daar vast op 96%. Bij mijn weten heb ik ook alle generators gehad, wat zijn ongeveer de locaties van die dingen daar? Weet wel 100% zeker dat ik alle pakjes heb gehad.
Nvm, heb em, stond een generator links achter een gebouwtje bij de ingang die ik gemist had. Damn wat zit het daar goed verstopt zeg.
Ow de rest gaat me goed af hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wens je echt heel veel sterkte met de rest van het spel!
God, hou op. Ik ben in-game een hele dag aan het zoeken geweest, dacht dat ik gek werdquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:23 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ow de rest gaat me goed af hoorIn de rest is het tot nu toe wel makkelijk te vinden. En ik ben niet de enigste die bij die stronghold vast komt te zitten op 96%
Goed in de gaten houden wanneer het percentage er nog staat. Bij sommige is het dorp heeeeeeel groot.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:08 schreef SevD het volgende:
[..]
God, hou op. Ik ben in-game een hele dag aan het zoeken geweest, dacht dat ik gek werd![]()
Stonden er ergens buiten de "basis" nog een aantal barakken oid met zo'n doosje er bij.![]()
Ja, inderdaad. Eigenlijk wel jammer dat de radar niet ingezoomt kan worden, dan zou je wat dat betreft wat meer overzicht krijgen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed in de gaten houden wanneer het percentage er nog staat. Bij sommige is het dorp heeeeeeel groot.
Thanks werkt!quote:Op zondag 25 april 2010 12:59 schreef Klonk het volgende:
geen burgers is een bekende bug idd, even een missie of een race opstarten, die gelijk weer afbreken en dan laadt de burgerbevolking zich weer
Omdat je er net zo veel schade mee kan aanrichtenquote:Op zondag 25 april 2010 14:04 schreef RickoKun het volgende:
waarom kosten wat explosiefjes net zo duur als een straaljager?
Omdat je een kist met oneindig explosieven krijt en maar één straaljager...quote:Op zondag 25 april 2010 14:04 schreef RickoKun het volgende:
waarom kosten wat explosiefjes net zo duur als een straaljager?
Het is alles wat je wil als je van GTA, Crysis, Saints Row en actiefilms houd. Kort genoeg?quote:Op zondag 25 april 2010 18:20 schreef WSquater het volgende:
Kan iemand me in het kort vertellen wat Just Cause 2 nu eigenlijk is :p Hoor er veel over, maar heb er eigenlijk niet echt opgelet. Zag hem ook al in de winkel liggen, dussuh./
Voor PS3...quote:Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef Klonk het volgende:
ik heb besloten hem toch maar te houden
nu alleen nog snappen hoe ik explosieven laat afgaan want als ik op de knoppen druk die er volgens de handleiding voor staan gebeurt er niets
Graphics van GTA4. jij wel.quote:Op zondag 25 april 2010 21:48 schreef Sickert het volgende:
GtaSA met de graphics van GtaIV de fun van Saints Row en de stunt factor van Crackdown.
ah, dan zal het voor de 360 hetzelfde zijn maar dan met andere knoppenquote:Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Voor PS3...
L2 ff inhouden om de C4 te gooien
L2 lang inhouden om ze tot ontploffing te brengen.
Oh.quote:Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Voor PS3...
L2 ff inhouden om de C4 te gooien
L2 lang inhouden om ze tot ontploffing te brengen.
voor pc...quote:Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef Klonk het volgende:
ik heb besloten hem toch maar te houden
nu alleen nog snappen hoe ik explosieven laat afgaan want als ik op de knoppen druk die er volgens de handleiding voor staan gebeurt er niets
Wel opletten bij de uitleg hequote:Op maandag 26 april 2010 08:04 schreef Klonk het volgende:
opgelost, idd de knop waarmee je de rommel gooit, daarna nog een keer langer ingedrukt houden en hoppa, weg is de teringzooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |