Dat vliegtuig heb ik nog nooit in het spel gezien! Het is niet een van die 2 straaljagers... Ik had wel een keer een lijst gezien waar toekomstige DLC op stond en daar ook een nieuwe straaljager bij stond. Bij de beschrijving stond dat er 4 miniguns onder zaten. En als je op dat plaatje kijkt zie je er dus 2 zitten (dus dan zitten de andere 2 aan de andere vleugel) Ik denk dat dit een hint is naar de nieuwe DLC.quote:
Extraction, zwemmen, of saven en dan weer laden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef nattermann het volgende:
Hoe kom ik van dat eiland linksboven af?
er staat ergens een Chopper waarmee je er wel af kuntquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef nattermann het volgende:
Zo heb ik ook een tijdje rond gelopen. Toen maar gaan zwemmen = probeer echt álles voordat je besluit dit te doen. Duurde eeuwen voordat ik aan land kwam.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef nattermann het volgende:
verder alles goed?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:08 schreef nattermann het volgende:
Sinds vandaag deze game in bezit. Geruild, tegen kutgameBC2
Dat die fraktie dudes helpen is hardstikke vetquote:Op woensdag 21 april 2010 11:21 schreef JK het volgende:
Hmm normaal koop ik nooit DLC, maar deze heeft toch wel een kans.
Zou ook leuk zijn als er een vliegtuig in zit die echt superhard kan vliegen, dat je dus in 10 sec. aan de andere kant bent... soort van science fiction achtig spaceship met sublight engines ofzo.
Enige nadeel vind ik dat ik als een boer alles kapotblaas in plaats van missies ga doen. Dan heb ik bijv. een oilrig al opgeblazen, doe ik een missie, issie weer helemaal goed!
Heb ik een colonel vermoord onder het spelen door, doe ik een missie waarbij hij moet worden afgemaakt.. leeft ie weer! Eigenlijk zou je dan meteen als je de missie start moeten horen dat ie goed voltooid is.
En wat betreft soms die 'total kills' melding in beeld, of dat er iets is opgeblazen.. is dat niet gewoon een van je factions die aan het vechten zijn tegen de Panau military? Misschien was dat al gezegd ooit eens.
Hoe kan je dat nou doen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 06:38 schreef Klonk het volgende:
Ik heb de mijne net te koop gezet in V&A had het eigenlijk wel gezien, ik heb het gevoel dat ik de hele tijd hetzelfde aan het doen ben (alles lijkt op elkaar). Verder het idee is tof (de uitwerking net iets minder) en zal ik vooraan staan in de rij voor nummer 3
Ik denk dat die zich prima redden, ze hebben het allemaal goed voor elkaar volgens mij, ik bedoel ze hebben allemaal een motor, brommer of een auto en voor de armen die dat niet hebben zijn er dubbeldekker bussen. Het vliegverkeer is ook goed geregeld en de werkeloosheid moet echt nihil zijn aangezien iedereen bij het leger zitquote:Op vrijdag 23 april 2010 06:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou doen?De mensen van Panau island need you!
Ik blaas 100 olieraffinaderijen en opslag plekken op en iedereen kan ook blijven rijden. Er is ook helemaal geen paniek of vluchtelingenkampen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 06:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik denk dat die zich prima redden, ze hebben het allemaal goed voor elkaar volgens mij, ik bedoel ze hebben allemaal een motor, brommer of een auto en voor de armen die dat niet hebben zijn er dubbeldekker bussen. Het vliegverkeer is ook goed geregeld en de werkeloosheid moet echt nihil zijn aangezien iedereen bij het leger zit
jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 07:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik blaas 100 olieraffinaderijen en opslag plekken op en iedereen kan ook blijven rijden. Er is ook helemaal geen paniek of vluchtelingenkampen.![]()
Ik denk dat je gelijk hebt en dat ze best gelukkig zijn.
Heb je wel "load" geklikt en niet continue ofzo, want bij de standaard 1e knop laad hij gewoon je autosave.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:35 schreef DaFan het volgende:
Gisteren binnengekregen
Kleine 2 uur gespeeld, maar ik sla m op, daarna sluit ik af. Daarna ging ik nog even maar mn savegame weer weg... die staat op 1:20 uur (nadat ik bij Karl wegga).
Als dat zo blijft
Die 40 min maakt me niet uit maar ik had een stoere heli gevonden![]()
Volgens mij wel gewoon Save, in nieuwe slot, daarna die geladen (dus Load game in het menu). Anyway kijk morgen nog wel ff.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je wel "load" geklikt en niet continue ofzo, want bij de standaard 1e knop laad hij gewoon je autosave.
Oh en hoe bedoel je had een heli gevonden? Die word sowieso niet bewaard bij een save.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |