quote:Op donderdag 8 april 2010 17:59 schreef Klonk het volgende:
Met dank aan delano die me er even op wees dat een goed topic ook een goeie OP hoort te hebben
Hier, alvast wat gameplay beelden van mij:quote:
Tja ... dat ijspansertje komt pas later.... heb de PS3 in de andere woning. En daar heb ik nog geen internet aansluitng.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier, alvast wat gameplay beelden van mij:
Bij mij was hij gelijk ge unlocked, staat hij er ook niet gelockt tussen? Zo nee moet je ff overnieuw downloaden denk ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef Jmsls het volgende:
Ik heb m gedownload maar staat nog niet bij de dealer iig, moet je hem eerst uitspelen ofzo?
Anders downkoop je 'm gewoon idiot. Je gaat verdomme toch geen spel officieel kopen als je er grote twijfels over hebt. Ben je helemaal van de pot gerukt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:28 schreef Sickert het volgende:
Ik snap het spel niet zo denk ik
Heb de Demo gister gespeeld maar kreeg het maar niet onder de knie
Volgende maand oid de full game maar eens kopen als ik wat centjes vrij heb..
mweh... Geen omgebouwde xdoos en mn Pc kan m niet aanquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Anders downkoop je 'm gewoon idiot. Je gaat verdomme toch geen spel officieel kopen als je er grote twijfels over hebt. Ben je helemaal van de pot gerukt?
Gast, als ik mijn kanaal wou spammen deed ik het heus niet op fok hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:36 schreef Klonk het volgende:
best een kutte manier om je youtube kanaal te spammen
hap, hap, hapquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gast, als ik mijn kanaal wou spammen deed ik het heus niet op fok hoor![]()
99% van mijn "viewers" komen van gamefaqs.
Anyway, ga zo maar eens een nieuw filmpje maken
Hoe wordt ik zo'n kwaliteitsposter als jou?quote:
Begin maar met Nederlands te leren. Het is "als jij".quote:Op zondag 11 april 2010 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoe wordt ik zo'n kwaliteitsposter als jou?![]()
jaquote:Op maandag 12 april 2010 15:07 schreef Sickert het volgende:
Kan het spel voor 35,- krijgen is het het waard?
de demo nu 3x gespeeld en vind het steeds leuker..
enige punt is dat ik net als bij GTA alle missies vergeet omdat er zoveel te doen is
En vliegen met een luchtballon!!!!! Schieten met een belletjesblaasgeweer...uh dingquote:Op maandag 12 april 2010 15:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja
zolang je geen al te diepgaand verhaald zoekt maar gewoon een eiland waar je een teringbende kan aanrichten, vliegen, autorijden, raketwerpers, straaljagers, heli´s met dikke guns, basejumpen dan is dit geen miskoop
dat bedoel ikquote:Op maandag 12 april 2010 16:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
En vliegen met een luchtballon!!!!! Schieten met een belletjesblaasgeweer...uh ding
Inderdaad. Als je twijfelt koop je m niet. Downloaden is voor paupers.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Anders downkoop je 'm gewoon idiot. Je gaat verdomme toch geen spel officieel kopen als je er grote twijfels over hebt. Ben je helemaal van de pot gerukt?
+1quote:Op maandag 12 april 2010 18:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Vond je de rest van het verhaal dan wel goed?
Nee. Maar van het einde verwacht ik altijd wat..quote:Op maandag 12 april 2010 18:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Vonyd je de rest van het verhaal dan wel goed?
bedoel je dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of heb je het spel 100% gehaald?namaste
quote:Op maandag 12 april 2010 15:08 schreef RitseB het volgende:
Het verhaal in dit spel is werkelijk waar geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |