Je video's zijn niet openbaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 04:15 schreef -CRASH- het volgende:
Wat heb je aan 1 heteluchtballon....Als je er ook 2 kan krijgen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Zal er wat aan doenquote:
Hoe kom je dan aan 2 balonnen?quote:
Eerst FF wat met de eerste rond vliegen.... daarna weer terug naar de vindplaats.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door SkyChat op 28-03-2010 10:19:45 ]
Soms duurt t uren, soms 1 minuut (zie mijn laatste filmpje, 2 minuten geleden ge upload, heel vreemd)quote:Op zondag 28 maart 2010 10:47 schreef JK het volgende:
Youtube moet 'm nog verwerken, denk dat ie na 12.00u toch wel moet werken.
Ik ook, en helemaal in t roodquote:Op zondag 28 maart 2010 00:28 schreef SoldMayor het volgende:
Owja ik ben verliefd op dit vliegtuig:
[ afbeelding ]
Haha vette glitch dat die andere "mee doet"quote:
Ja... 1 keerquote:Op zondag 28 maart 2010 13:22 schreef delano.888 het volgende:
Zijn jullie al eens zulke audio glitches tegen gekomen? Ik nog nooit maar zie t vaak in filmpjes...
http://www.justin.tv/clip/c71c49a8f53977fa
Trainer downloaden met stronger ropes en infinite ammoquote:Op zondag 28 maart 2010 15:01 schreef Niek. het volgende:
Heb hem vanmiddag gehaald, bevalt uitstekend, enige nadeel tot nu toe, heb echt altijd te weinig ammo...
Nooit last van, maar heb dan ook al wat wapens geupgrade (meer ammo meedragen) en pak altijd alles wat vijanden achter laten.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:01 schreef Niek. het volgende:
Heb hem vanmiddag gehaald, bevalt uitstekend, enige nadeel tot nu toe, heb echt altijd te weinig ammo...
Niet iedereen heeft de pc versie.. En ik zou t ook niet eens doen, dan is de lol er voor mij wel af..quote:Op zondag 28 maart 2010 15:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Trainer downloaden met stronger ropes en infinite ammo
Done thatquote:
Kijk op de MAP in de OP.... Bij het vraagteken vind je de ballonquote:Op zondag 28 maart 2010 15:19 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb de komende tijd geen internet dus kan alleen op mijn mobiel wat internetten.
Normaal zou ik het zelf opzoeken, maar waar staat de ballon ongeveer? Dan zoek ik het zelf wel op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |