Linksboven aan je radar zit een soort metertje, die geeft aan hoe dicht bij je bent, als hij gaat knipperen kan je aan het witte pijltje op je scherm zien waar het ligt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:45 schreef Silv het volgende:
Meh. Wel irritant dat je soms nog 1 ding moet vinden in een stadje en dat ding is nergens te bekennen. Is dr iets waarmee je ze kan vinden?

Ah das wel hendig dan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Linksboven aan je radar zit een soort metertje, die geeft aan hoe dicht bij je bent, als hij gaat knipperen kan je aan het witte pijltje op je scherm zien waar het ligt.

Daar is ergens onder een plek waar een deur hoort te zitten waar je dus doorheen kan naar beneden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:13 schreef Nebo het volgende:
Wat een teringzooi zeg. Ik ben een militaire basis compleet aan het uitkammen (ergens met een hele grote koepel in de grond. Vind ik eindelijk het laatste doosje geld voor de 100%, zit dat doosje in een of ander gebouw waar ik met geen mogelijkheid in kan komen. Bug?

Serieus nog in de demo ook.quote:

kun je gewoon overnemenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:58 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb net de eerste missies gedaan voor die roaches,,
Dat is met die haven maar kan ik die haven zelf gewoon helemaal over nemen of krijg juist dan weer problemen met de roaches?

Ik probeerde te landen. BOEM, crashquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:01 schreef Silv het volgende:
Net geprobeerd dik laag over t water te vliegen. BAM, kapot. Schrok me de tering.

quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:03 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik probeerde te landen. BOEM, crash.

Ook dat werkt idd, ben je er zelf ook al geweest?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
Of je checkt http://img265.imageshack.us/img265/921/justcause2map.jpg

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit, aan een flinke auto is nog toffer.
Je kan hem trouwens besturen door y te gebruiken en de kant op te lopen waar je heen wil.
[ Bericht 15% gewijzigd door Phaelanx_NL op 27-03-2010 22:55:27 ]Geen referral hier.

Ik voorlopig de komende dagen ook,,quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |