Bovenop de 'wolkenkrabbers' liggen ook vaak pakketjes + drug dropsquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook de steden maar proberen
Canirunit.comquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:24 schreef Droathoah het volgende:
AMD Phenon X4 945
MSI770-C45 Socket AM3
ATI Radeon 5770 PCI-E 1 GB
4 GB DDR geheugen 1333MHZ
Dat gaat wel goedkomen toch?
verkapt "zie mij eens een nieuwe pc willen bestellen"quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:24 schreef Droathoah het volgende:
AMD Phenon X4 945
MSI770-C45 Socket AM3
Heb bijna precies hetzelfde systeem, enige verschil bij mij is ander mobo en mijn processor is 1 stapje hoger, de 955 Black Edition heb ik, maar wel dezelfde videokaart, en ik kan je vertellen, hij loopt SUPER op zijn allerhoogstquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:24 schreef Droathoah het volgende:
AMD Phenon X4 945
MSI770-C45 Socket AM3
verkapt "ik ben jaloers op zijn nieuwe pc"quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
verkapt "zie mij eens een nieuwe pc willen bestellen"![]()
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:30 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Heb bijna precies hetzelfde systeem, enige verschil bij mij is ander mobo en mijn processor is 1 stapje hoger, de 955 Black Edition heb ik, maar wel dezelfde videokaart, en ik kan je vertellen, hij loopt SUPER op zijn allerhoogst. Is echt prachtig. Speelt trouwens ook gewoon lekker op de pc.
Ja heb ik ook,quote:Op woensdag 28 april 2010 00:32 schreef -Menn0- het volgende:
Net weer even gespeeld maar gaat wel snel vervelen....
Nee sorry, i7quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef ems. het volgende:
[..]
verkapt "ik ben jaloers op zijn nieuwe pc"![]()
Elke keer als ik een ander spel speel waar ik een stuk moet rennen probeer ik me grapling hook te gebruikenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:29 schreef Klonk het volgende:
Dus ik was vanmorgen zo aan het fietsen en kwam dit tegen, ik snel in mijn fietstas gekeken of daar handgranaten ofzo inzaten, helaas![]()
Ik kon er helemaal zo´n damagemeter op zien![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op woensdag 28 april 2010 13:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Elke keer als ik een ander spel speel waar ik een stuk moet rennen probeer ik me grapling hook te gebruiken
ik reed langs zo'n mast met een generator huisje erbij, ik zal een foto maken als ik er weer langsrijquote:Op woensdag 28 april 2010 13:29 schreef Klonk het volgende:
Dus ik was vanmorgen zo aan het fietsen en kwam dit tegen, ik snel in mijn fietstas gekeken of daar handgranaten ofzo inzaten, helaas![]()
[ afbeelding ]
Dat ga je denk ik niet volhouden. Als je namelijk een race doet kom je ook langs de dorpen. Of breek je dan de race af?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:40 schreef DaFan het volgende:
Damn ik heb pas 60/380 locations ofzo...wel allemaal 100%, als ik er één ontdek maak ik m ook meteen af.
Jep!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:42 schreef Chapelle het volgende:
Ik snap nog steeds het doel niet echt van dit spel. Hoe krijg je die missies? Genoeg chaos aanrichten eerst of wat?
Klopt maar ik heb pas 1 race gedaan en die was toevallig wel lang, maar kwam langs heel veel dorpen die ik al hadquote:Op woensdag 28 april 2010 18:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ga je denk ik niet volhouden. Als je namelijk een race doet kom je ook langs de dorpen. Of breek je dan de race af?![]()
Nice, dan maar weer eens uit de kast trekken dan:p Ik vond het wel irritant dat je zo snel neergemaaid werd door die troepen...quote:Op woensdag 28 april 2010 18:47 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jep!
[..]
Klopt maar ik heb pas 1 race gedaan en die was toevallig wel lang, maar kwam langs heel veel dorpen die ik al had
Dat gaat vanzelf (een beetje) beter.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:00 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Nice, dan maar weer eens uit de kast trekken dan:p Ik vond het wel irritant dat je zo snel neergemaaid werd door die troepen...
Grote kans dat ze dan onder een blauwe zitten. Dat had ik ook een enkele keer. Dan zag ik alleen de blauwe en als ik die had werd de gele ook zichtbaar.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:28 schreef Klonk het volgende:
Ik heb geen enkel geel stipje meer op de kaart![]()
Maar toch mis ik nog 10 locaties![]()
Moet je even alles op je radar uitzetten en volgens mij kan je dan undiscovered locations aanzetten ofzo en dan heb je ze zo gevondenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:28 schreef Klonk het volgende:
Ik heb geen enkel geel stipje meer op de kaart![]()
Maar toch mis ik nog 10 locaties![]()
ah, kan dat, snel ff kijkenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Moet je even alles op je radar uitzetten en volgens mij kan je dan undiscovered locations aanzetten ofzo en dan heb je ze zo gevonden
quote:
...behalve uren zwemmen uiteraard. Dus ik zou dat proberen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:39 schreef zatoichi het volgende:
Of het moet die geheime locatie op de bodem van de oceaan zijn, die bij elk spel een andere plek heeft, en niet op de radar zichtbaar is, en ook niet op andere manieren te vinden is,,,,
Dan kan je beter gewoon met de duikboot gaan dat gaat snellerquote:Op donderdag 29 april 2010 00:24 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
...behalve uren zwemmen uiteraard. Dus ik zou dat proberen.
quote:Op donderdag 29 april 2010 07:05 schreef Klonk het volgende:
wacht ff, ik mis weer eens wat, is er ook een duikboot in dit spel
Dat ken ik, ik kreeg neigingen om uit een heli te springen en al grapplelend verder te vliegen onder een parachute.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Toen ik naar uren en uren weer eens GTA 4 ging spelen drukte ik elke keer op b om te stunt jumpen.
Ben je al die grot ingegaan onderwater die uitkomt op de militaire basis in de vulkaan; echt supergaaf gedaan!quote:Op donderdag 29 april 2010 00:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan kan je beter gewoon met de duikboot gaan dat gaat sneller
ik liep net over de Kwartelemarkt .... en daar staan toch van die mooie hoge hijskranenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:29 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een ouwe PS3 als je die nog aan moet slingerenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:50 schreef nattermann het volgende:
Vanavond voor het eerst deze week de ps3 maar weer eens aanslingeren
Tijdens het saven in elk geval.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:44 schreef shifto het volgende:
Waar zie je uberhaubt in percentage hoever je bent?
whehehe, kaboemquote:Op donderdag 29 april 2010 15:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
ik liep net over de Kwartelemarkt .... en daar staan toch van die mooie hoge hijskranen
en zodra je in mercenary mode komt, maar daar wordt je niet blij van een watertoren opblazen levert bijvoorbeeld 0,01% opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |