ik zit te eten... Bedanktquote:Op donderdag 8 april 2010 08:30 schreef borgtocht het volgende:
'T was de Goatse + vagina die doorliep in de anus (vraag van topicstarter of t 'normaal' was
quote:Op donderdag 8 april 2010 08:30 schreef borgtocht het volgende:
'T was de Goatse + vagina die doorliep in de anus (vraag van topicstarter of t 'normaal' was
Is dat niet normaal dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 08:30 schreef borgtocht het volgende:
quote:
joah en toen zei ie dat flauwe grappen delete zouden worden en de user een note kreeg..en kleurdoos verwijderde hij omdat ie dacht dat het een trollkloon was..quote:Op donderdag 8 april 2010 08:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, beetje flauw wel. Had je een waarschuwing gehad van Remloffie over die goatse?
ah oké. Ik vroeg me al af een een paint wel mocht. Maar nee dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:44 schreef borgtocht het volgende:
[..]
joah en toen zei ie dat flauwe grappen delete zouden worden en de user een note kreeg..en kleurdoos verwijderde hij omdat ie dacht dat het een trollkloon was..
En nu heeft die arme lieve schattige Kleurdoos een ban van 48 uur. Dus dat valt mee
Hehequote:Op donderdag 8 april 2010 08:53 schreef borgtocht het volgende:
Nouja eerst een verwijdering en later teruggezet naar een ban van 48 uur, dat is wel te doen.
Dat dusquote:Op donderdag 8 april 2010 08:51 schreef Ticootje het volgende:
Ach hij zal wel ongesteld moeten worden... Een ban om een paint
volgens mij bood TS zelfs een paint aan en heeft KD hem alleen maar geholpenquote:Op donderdag 8 april 2010 09:21 schreef Leandra het volgende:
Het was een beetje een flauwe ban, maar goed het verwijderen van de paint vond ik ook al overdreven, het was niet schokkend ofzo, plus dat het topic om een paint vroeg
Ja, zo ongeveer wel, kennelijk laten de paintskills van TS te wensen over, want van TS kwam er geen verduidelijking, dus KD had idd alleen maar geholpenquote:Op donderdag 8 april 2010 09:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
volgens mij bood TS zelfs een paint aan en heeft KD hem alleen maar geholpen
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:52 schreef Memmel het volgende:
Ik heb het hele topic waar de ban gegeven is geloof ik gemist. Ik weet ook niet wie/wat een goatse is. En ik heb de paint niet gezien.
't is ook best licht eigenlijk zo onder mijn steen vandaan...
En IE6quote:Op donderdag 8 april 2010 09:58 schreef Memmel het volgende:
Ja, en ik heb ook even plompzakken en teabagging en twee meisjes en 1 bekertje opgezocht. Ben nie heulemaal van gisteren hoor!
Onder mijn steen heb ik ook een modem met inbelverbinding...
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:57 schreef Memmel het volgende:
Laat maar, Google doet het....op kantoor....
En ik maar denken dat het een OUD user uit een ver verleden was...
Dat waren nog eens tijden... Toen werkte het gewoon nog.quote:
Proxyquote:Op donderdag 8 april 2010 10:08 schreef PM_Kerstgirl het volgende:
Ik denk dat ze straks een IPban krijgt!
Nah, het was er maar een (en die was nogal overdreven) maar klonen tijdens een ban is niet handig, dat veroorzaakt banduurverdubbelingquote:
Ja, krijg je een kale baby....quote:Op donderdag 8 april 2010 10:31 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Kinderwens, of blijkt er opeens ergens een mini-Remlof rond te lopen?
Sneuquote:
Nee, en niet dat ik weet in ieder gevalquote:Op donderdag 8 april 2010 10:31 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Kinderwens, of blijkt er opeens ergens een mini-Remlof rond te lopen?
Whyquote:
nou dat zou ook wat zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 10:53 schreef miss_sly het volgende:
Joh, dadelijk stopt remlof met ans uitdelen, maar sluit OUD gewoon tijdelijk
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:53 schreef miss_sly het volgende:
Joh, dadelijk stopt remlof met bans uitdelen, maar sluit OUD gewoon tijdelijk
Das wel weer zo.. Maar morgen ben ik vrij.. Wat moet ik dan?quote:
Gewoon een willkeurig topic kapenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das wel weer zo.. Maar morgen ben ik vrij.. Wat moet ik dan?
quote:[b]Op donderdag 8 april 2010 11:08 schreef -weg-
Het hele verhaal is inmiddels om te jankenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik was maar héél even boodschappen doen ja. mis ik gelijk alle jolijt.
En een MOD die zich verlaagd door erin mee te gaanquote:Op donderdag 8 april 2010 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, ouders die zich gedragen als kleuters
Krijg je hier nu echt een harde plasser van?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, het was een heuse PAINT VAN EEN Goatse en een naar de anus doorlopende schaamlip. Dat trekken ze hier niet op het Libelleforum.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
OMg hoe lang heeft ze nu een ban inmiddels? En voor het maken van paints?
Neem aan dat dat niet om degene ging die ze hier heeft gepost dan, want zo ernstig waren die nou ook weer niet
Het gaat niet om de paints, het gaat om het klonen tijdens een ban, de policy is daar vrij duidelijk over.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Bans worden niet besproken enzo, maar dit vind ik wel erg kort door de bocht hoor Remlof.als dit al "zieken" is...
True.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:16 schreef remlof het volgende:
Kleurdoos denkt dat ze door kan posten met een ban. Dat is dus niet zo, anders zouden bans geen nut hebben en konden we het forum wel opdoeken.
FYI ze kloonde vannacht al, die heb ik door de vingers gezien.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef m@x het volgende:
Je zou de ban ook in heroverweging kunnen nemen natuurlijk. Maar dat kan natuurlijk net. Stel je voor dat je een overdreven actie toe zou moeten geven.....
Er is er hier maar 1 die zich als een kleuter gedraagt.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die vond ik gewoon 48 uur waard.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
True.
Maar die ban was in eerste instantie onterecht, dat ben je dan toch wel met me eens?
Nou, beetje met twee maten hoor, dan heb ik wel veel banwaardiger paints voorbij zien komen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die vond ik gewoon 48 uur waard.
Die hele ban was in eerste instantie onzin. Die zou je ook terug kunnen draaien. Maar dat is natuurlijk geen optiequote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
FYI ze kloonde vannacht al, die heb ik door de vingers gezien.
Nee, die krijg je pas als je zegt dat Remlof een kuttekop isquote:Op donderdag 8 april 2010 11:19 schreef Memmel het volgende:
Goatse is een kuttekop!
En ik vind Remlof ook wat triestig. Of krijg ik nu ook een ban?
neeeneeeneee, volledig in zijn recht. Een beetje een serieus topic over een lillend stukje vlees naar z'n grootje helpen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OMG Remlof wat een kinderachtig gejank
Ik denk niet dat de OUD modjes gaan over bans in SEX.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar hoe zit het met de OUD modjes? Hebben die hier geen zeggenschap over? Ik vind het namelijk zo'n idioot trieste actie van die Remlof. Die ban was al onterecht, en nu nog eens regeltjesneuken met 'klonen tijdens een ban is niet toegestaan'. Godallemachtig, wat een sneu gedoe.
Ja, om 23.30 uur, geopend door iemand die vrijwel alleen in ONZ en KLB post....quote:Op donderdag 8 april 2010 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neeeneeeneee, volledig in zijn recht. Een beetje een serieus topic over een lillend stukje vlees naar z'n grootje helpen.
Hoe hééft KD het aangedurft.
quote:
Dat bedoel ik. Volledig terecht toch. Volgens mij zit Kutvocht heel wat scherper met zijn paints.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:29 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ja, om 23.30 uur, geopend door iemand die vrijwel alleen in ONZ en KLB post....
Ja, idd en KutVocht...... isquote:Op donderdag 8 april 2010 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Volledig terecht toch. Volgens mij zit Kutvocht heel wat scherper met zijn paints.
Whahahaaaaaaquote:Op donderdag 8 april 2010 11:31 schreef Memmel het volgende:
Laten wij allen....in nagedachtenis van KD...het goede werk voortzetten.
[ afbeelding ]
Kleurdoos ook.quote:
De hand duim van Remlof reikt verquote:Op donderdag 8 april 2010 11:35 schreef Memmel het volgende:
kut, photobucket account naar de klote!
Ik voel een conpiracy theory opkomen!
Ja!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Diaan, ik wil je kapsel wel zien hoor!
kommaarop!
Of anders een gepainte versie ervan?
SAVE DE KIP!!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:37 schreef Stippelkip het volgende:
HELP HELP
VOLGENS MIJ KOMT IE ER WEER AAN![]()
OMG... Zit Remlof in je PC??quote:Op donderdag 8 april 2010 11:35 schreef Memmel het volgende:
kut, photobucket account naar de klote!
Ik voel een conpiracy theory opkomen!
Ik las klaarkomen. Dat doe ik ook bij het zetten van een ban.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:36 schreef Ticootje het volgende:
Remlof is eerst even bezig met klaarkomen voordat hij kan editten..
Tis gewoon een machtspelletje gewordenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:39 schreef bodpa09 het volgende:
Remlof, dit gaat nergens over. Er worden echt wel ergere dingen geschreven en gedaan dan de paints van KD. En wie loopt er nu eigenlijk te zieken door er elke keer een week bovenop te gooien?
Ja, het is kennelijk nogal gevaarlijk en indrukwekkend, zo'n bende verontwaardigde moedersquote:Op donderdag 8 april 2010 11:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh help het volledige blauwe leger komt kijken
Ik heb wel iets beters te doen dan kleuterjuf te spelen hier.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O jee hulptroepen zijn gearriveerd, remlof kan het nie meer alleeeeeeeeeeeeen
Basisschool gr. 1?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb wel iets beters te doen dan kleuterjuf te spelen hier.
Werken bijvoorbeeld.
Bans vallen forumbreed de hele dag door.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:41 schreef She-Wolf het volgende:
OMG, wat een sneue bedoening hier. Typisch Fok! op zijn smalst, met een FA die met bans strooit alsof het confetti is.
Bij de ban. Die was onnodig.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef Biogarde het volgende:
Ik kijk meer op van de reacties![]()
Maar goed, iemand loopt een ban op (waar ieder ander ook een ban voor zou oplopen) van 48 uur, kloont en kloont en kloont.
Waar in het verhaal gaat het mis dan?
De eerste ban was al onterecht...quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed, iemand loopt een ban op (waar ieder ander ook een ban voor zou oplopen) van 48 uur, kloont en kloont en kloont.
Bij het feit dat er kennelijk een stel kleuters achter de schermen met wat extra knopjes mogen spelen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef Biogarde het volgende:
Dat valt dan wel weer mee, volgens mij, anders zou je de helft van de users kunnen bannen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef Biogarde het volgende:
Dus als ik nu een anus met vingers paint en een anus met een flapje dan krijg ik een ban?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef Biogarde het volgende:
Als het vriendjes zijn niet natuurlijk....quote:Op donderdag 8 april 2010 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat valt dan wel weer mee, volgens mij, anders zou je de helft van de users kunnen bannen.
quote:
Iemand loopt een ban op waar ieder ander ook een ban voor zou oplopen. Waarom dan die reacties? Want dat extra knopjes en onterecht slaat als een lul op een drumstel. Zeker als je niet weet wat er zich afspeelde.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:44 schreef m@x het volgende:
[..]
Bij het feit dat er kennelijk een stel kleuters achter de schermen met wat extra knopjes mogen spelen.
Waar het mis gaat? In dit stukje: '(waar ieder ander ook een ban voor zou oplopen)'.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef Biogarde het volgende:
En dat trek ik dus in twijfel. Ik zie regelmatig veel rottere dingen voorbij komen en daar wordt echt niet stelselmatig een ban voor uitgedeeld.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Iemand loopt een ban op waar ieder ander ook een ban voor zou oplopen. Waarom dan die reacties? Want dat extra knopjes en onterecht slaat als een lul op een drumstel. Zeker als je niet weet wat er zich afspeelde.
Het verhaal zoals geschetst is veel te eenzijdig.
Er werd gevraagd te stoppen. Tuurlijk, het hoeft allemaal niet zo zwart wit, maar in een forum als SEX heb je een topic al op z'n gat door 1 foute post/paint weet ik veel.quote:
ja zekerquote:Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er werd gevraagd te stoppen. Tuurlijk, het hoeft allemaal niet zo zwart wit, maar in een forum als SEX heb je een topic al op z'n gat door 1 foute post/paint weet ik veel.
Voor één die verwijderd werd en daarna werd teruggeplaatst, en dat verwijderen was al overdreven.quote:
Daar heb je helemaal geen weet van. Er staan rijen dik aan users bij de poorten die met een beetje mazzel aankomende zomer weer kunnen inloggen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:47 schreef m@x het volgende:
[..]
En dat trek ik dus in twijfel. Ik zie regelmatig veel rottere dingen voorbij komen en daar wordt echt niet stelselmatig een ban voor uitgedeeld.
Jij dacht dat KD een trollkloon was, wat niet zo was. Ban onterecht, zou ik zeggenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er werd gevraagd te stoppen. Tuurlijk, het hoeft allemaal niet zo zwart wit, maar in een forum als SEX heb je een topic al op z'n gat door 1 foute post/paint weet ik veel.
Die zélf al wilde gaan painten. KD was gewoon behulpzaam.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:49 schreef Ticootje het volgende:
En het topic was al geopend door een hele serieuze gebruiker..
Neuh, ik heb de middelen dat zeker te weten.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij dacht dat KD een trollkloon was, wat niet zo was. Ban onterecht, zou ik zeggen
En er zitten ook hele kuddes die hetzelfde soort 'vergrijp' (quote:Op donderdag 8 april 2010 11:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal geen weet van. Er staan rijen dik aan users bij de poorten die met een beetje mazzel aankomende zomer weer kunnen inloggen.
Johquote:Op donderdag 8 april 2010 11:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bans vallen forumbreed de hele dag door.
Ja, in Post-ID 385 werd gevraagd te stoppen en de ban is gevallen om Post-ID 394...quote:Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:30 schreef remlof het volgende:
Flauwe grappen worden verwijderd en genote.
quote:
Ja, die zijn vaak langer gebanned geweest dan ze gepost hebben idd.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef m@x het volgende:
[..]
En er zitten ook hele kuddes die hetzelfde soort 'vergrijp' () hebben gepleegd die hier nog vrolijk rondposten. Die hebben alleen de juiste vriendjes.
Ja, als ze die kloons had weggelaten, dan was er niets aan de hand geweest en was wellicht die ban heroverwogen. Maar ze kwam afgelopen nacht al terug met een kloon die door de vingers werd gezien en zag FOK! aan voor een zandbak. Dat is het ook, maar ook wij moeten dan weleens regelneuken omdat het anders niet redelijk/eerlijk is tegenover andere users.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Joh![]()
Voor de duidelijkheid, doelde ik op dit specifieke geval.
Het lijkt aardig op kleuterschoolpraktijken, van beide kanten bekeken.
en als alwetende mod zat je dan toch fout, KD is geen trollkloon.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, ik heb de middelen dat zeker te weten.
Wie roept er trollkloon dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
en als alwetende mod zat je dan toch fout, KD is geen trollkloon.
Niet allemaal. Punt!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, die zijn vaak langer gebanned geweest dan ze gepost hebben idd.
Remlof dusquote:
Mja, maar ja, als die eerste ban dan onterecht is kan ik me wel voorstellen dat je door blijft posten om je gelijk te halen. Ik heb ook een beetje het gevoel dat dit machtsvertoon is i.p.v. het schoonhouden van het forum, waar het toch voor bedoeld is. Zie bijv. de edit door remlof van de uitlegpost van KD zojuist. Iemand krijgt ook niet de kans om zich te verweren zo.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, als ze die kloons had weggelaten, dan was er niets aan de hand geweest en was wellicht die ban heroverwogen. Maar ze kwam afgelopen nacht al terug met een kloon die door de vingers werd gezien en zag FOK! aan voor een zandbak. Dat is het ook, maar ook wij moeten dan weleens regelneuken omdat het anders niet redelijk/eerlijk is tegenover andere users.
Ja, dat is hét bewijs dat die Remlof van het begin af aan fout zat.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:55 schreef Ticootje het volgende:
vooral het stuk "deze kloon ben je kwijt" zegt al genoeg...
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:57 schreef m@x het volgende:
[..]
Niet allemaal. Punt!
Je kan hier nog uren over doogaan, maar wat mij betreft zijn zowel jij als Remlof een stelletje sufkutten die niet genoeg ballen hebben om toe te geven dat er in eerste instantie een fout is gemaakt. Geef zo iemand een stel extra knopjes en hij denkt gelijk dat ie een soort van god is.
Want jij beschikt over de middelen om te checken wie een kloon is van wie?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, dat is hét bewijs dat die Remlof van het begin af aan fout zat.
Omdat ik ze sufkut heb genoemd? Oeh, bel de politiequote:
remlof dus.quote:
Dan wordt het idd heerlijk rustig in OUD. We zijn daar tenslotte al een post of 100 mee bezigquote:Op donderdag 8 april 2010 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee joh, straks gaan we allemaal 'bans worden niet op het forum besproken'![]()
Gewoon een keertje doen.... als je het niet bevalt, kun je het zo weer anders doen. In het najaar ga ik het andersom laten doen. Onder "oranje"en bovenop zwart!!quote:Op donderdag 8 april 2010 12:00 schreef Memmel het volgende:
Gaaf Diaan! En dan denk ik gelijk, waarom durf ik dat nou nooit?
Kleurdoos post al heul lang in OUD...een duidelijk gevalletje (troll)kloonquote:Op donderdag 8 april 2010 12:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Want jij beschikt over de middelen om te checken wie een kloon is van wie?
Jij kent die van mij ook? Ik heb er een hele berg.
En krijgen ze er dan zelf ook eentje omdat net zo goed vrolijk door blijven gaan met de discussie? Gelijke monnikken enzo. Zo gaat dat tenslotte altijd hierquote:Op donderdag 8 april 2010 12:03 schreef m@x het volgende:
[..]
Dan wordt het idd heerlijk rustig in OUD. We zijn daar tenslotte al een post of 100 mee bezig
Ik heb ze die actief waren voor Bio bestond en/of in de maak wasquote:Op donderdag 8 april 2010 12:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kleurdoos post al heul lang in OUD...een duidelijk gevalletje (troll)kloon
Dat zette ik in de banmelding omdat ik dacht dat dat zo was. Toen ik zag dat ze geen trollkloon was heb ik dat aangepast.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
remlof dus.
En ik snap best dat hij niet forumbreed alle regelmatige users kent, maar het getuigt van karakter al sje kunt toegeven dat je een fout gemaakt hebt en die rechtzet. Meer karakter dan als een idioot blijven proberen je gelijk te halen, terwijl je mar al te goed weet da tje fout zat.
Kijk maar naar zijn reactie in de vorige sc, daar zegt ie dat ie het gewijzigd heeft.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:04 schreef Biogarde het volgende:
Volgens mij heeft remlof het over een kloon, niet een trollkloon. Twee verschillende dingen.
Dat viel zeker zwaar he?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zette ik in de banmelding omdat ik dacht dat dat zo was. Toen ik zag dat ze geen trollkloon was heb ik dat aangepast.
De ban staat daar los van. Die was voor het doorgaan met het verkloten van een topic in SEX na al gewaarschuwd te zijn.
Kom op Remlof, die post waarop ze gebanned is kwam 9 post-ID's later dan jouw waarschuwingspost...quote:Op donderdag 8 april 2010 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zette ik in de banmelding omdat ik dacht dat dat zo was. Toen ik zag dat ze geen trollkloon was heb ik dat aangepast.
De ban staat daar los van. Die was voor het doorgaan met het verkloten van een topic in SEX na al gewaarschuwd te zijn.
En die waarschuwing las ze later pas, dat heb je gezien, want dat heb je zelf geedit zojuist. Lijkt me dat je dan ook toe zou moeten kunnen geven dat de ban was ingegeven door de gedachte dat het om een trollkloon ging (jouw woorden!) en dus overbodig is als het om een fatsoenlijke user gaat die je waarschuwing pas te laat las. Tochquote:Op donderdag 8 april 2010 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat ze nu door blijft klonen en zo haar ban alleen maar verlengd valt me zwaar en vooral zwaar van haar tegen.quote:
Als je nu terugleest wel, als je gisteravond meelas ging het om een trollkloon...quote:Op donderdag 8 april 2010 12:04 schreef Biogarde het volgende:
Volgens mij heeft remlof het over een kloon, niet een trollkloon. Twee verschillende dingen.
Die 48 uur had ik aan elke user gegeven. Alleen als het een trollkloon was had ik het account meteen weggeflikkerd.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En die waarschuwing las ze later pas, dat heb je gezien, want dat heb je zelf geedit zojuist. Lijkt me dat je dan ook toe zou moeten kunnen geven dat de ban was ingegeven door de gedachte dat het om een trollkloon ging (jouw woorden!) en dus overbodig is als het om een fatsoenlijke user gaat die je waarschuwing pas te laat las. Toch
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:08 schreef phluphy het volgende:
KD, als je nou 1 kloontje "bewaart", en daarmee aan ons PM'd wat je wil posten en wij kopieëren dat dan "stiekum", dan kun je toch mee blijven kletsen.
En je paints plaatsen wij ook wel als je de linkjes pass't.
"Briljant plan"Of zie ik iets over het hoofd?
![]()
![]()
![]()
Ja maar toen was de plasser al hard genoeg bij de gedachte dat er misschien op een knopje gedrukt mocht gaan worden. En al het bloed wat daar naartoe stroomt, stroomt op dat moment natuurlijk niet richting hersenen. Laten we het wijten aan zuurstofgebrekquote:Op donderdag 8 april 2010 12:07 schreef Soneal het volgende:
[..]
Kom op Remlof, die post waarop ze gebanned is kwam 9 post-ID's later dan jouw waarschuwingspost...
Dan gaat het om luttele seconden, niet om een 10 minuten later nog een keer lopen klieren.
Hij zei Trollkloon.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:04 schreef Biogarde het volgende:
Ja, posten uit naam van een gebande is ook banbaar, jullie moeten echt http://forum.fok.nl/rde/faq/policy nog eens doorlezen.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:08 schreef phluphy het volgende:
KD, als je nou 1 kloontje "bewaart", en daarmee aan ons PM'd wat je wil posten en wij kopieëren dat dan "stiekum", dan kun je toch mee blijven kletsen.
![]()
![]()
![]()
Geniaal!quote:Op donderdag 8 april 2010 12:08 schreef phluphy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nou ja, hier laat je je toch wel kennen hoor, wat een kinderachtig gedoequote:Op donderdag 8 april 2010 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat ze nu door blijft klonen en zo haar ban alleen maar verlengd valt me zwaar en vooral zwaar van haar tegen.
"Teleurgesteld"quote:Op donderdag 8 april 2010 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat ze nu door blijft klonen en zo haar ban alleen maar verlengd valt me zwaar en vooral zwaar van haar tegen.
Even richting wc om de druk te verlichten zekerquote:Op donderdag 8 april 2010 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, posten uit naam van een gebande is ook banbaar, jullie moeten echt http://forum.fok.nl/rde/faq/policy nog eens doorlezen.
*en nu echt weg is
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, posten uit naam van een gebande is ook banbaar, jullie moeten echt http://forum.fok.nl/rde/faq/policy nog eens doorlezen.
*en nu echt weg is
Oh oh.... mama is boosquote:Op donderdag 8 april 2010 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben niet teleurgesteld, ik ben boos.
Hoe bewijs je dat dan, ik kan het toch ook zelf verzonnen hebben?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
*en nu echt weg is
Ja... hij is ziek las ik gisterenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:16 schreef debuurvrouw het volgende:
ik geloof niet dat ik KV nog kan msn-en![]()
Is ie ziek ja?
Da's die walvis toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:17 schreef Ticootje het volgende:
Je vergeet remlof en biogarde in je paint...
Uhm, het is mijn taak hier te zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 12:18 schreef Books het volgende:
Remlof je bent aan het mierenneuken om maar in de SEX termen te blijven. Je zat gewoon effe fout en daarmee klaar. Bio bemoei je met je eigen zaken neem aan dat er geen hulp nodig hoeft te zijn om Remlof te helpen lijkt me.
Dus terugdraaien die hap en daarmee klaar. De tijd die ertussen zit is (waarschuwing en ban) is helemaal niet fair en als jullie eerlijk zijn geven jullie dat ook gewoon toe.
Diaan ik vind het helemaal leuk maar ik zou het nooit durven. Al vind ik het wel erg leuk...
anders ben je hier toch ook nietquote:Op donderdag 8 april 2010 12:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uhm, het is mijn taak hier te zijn
Volgens mij geniet je gewoon van de rel..quote:Op donderdag 8 april 2010 12:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uhm, het is mijn taak hier te zijn
Ja maar jij hoort hier.quote:
Uhm, ik kan alleen portretten tekenenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou rocka,nu jij!
Ja, ik dacht, ik heb toch geen kut te doen, ik ga me mengen tussen een zooi moeders die pissed zijn. Alsof ik hier voor m'n lol ga posten, hou toch op.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij geniet je gewoon van de rel..
ook met paint?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Uhm, ik kan alleen portretten tekenen![]()
Integendeel. Gebeurt vaak genoeg.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:20 schreef moussy het volgende:
Tis natuurlijk not done om als admin je fout toe te geven...
Ok, doeiquote:Op donderdag 8 april 2010 12:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik heb toch geen kut te doen, ik ga me mengen tussen een zooi moeders die pissed zijn. Alsof ik hier voor m'n lol ga posten, hou toch op.
Maar goed, als je toch alles weet, lees je dan voor de zekerheid even in wat betreft de rol van crew op een forum. Want tot nu toe slaan al je posts nergens op en zijn nergens op gebaseerd. Snap de frustratie best, maar jullie lijken er meer mee te zitten dan KD zelf.
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik heb toch geen kut te doen, ik ga me mengen tussen een zooi moeders die pissed zijn. Alsof ik hier voor m'n lol ga posten, hou toch op.
Maar goed, als je toch alles weet, lees je dan voor de zekerheid even in wat betreft de rol van crew op een forum. Want tot nu toe slaan al je posts nergens op en zijn nergens op gebaseerd. Snap de frustratie best, maar jullie lijken er meer mee te zitten dan KD zelf.
klopt, stond in het mededelingen gelul. Máár dat was omgezet naar een 'gewone' ban...quote:Op donderdag 8 april 2010 12:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geweldige argumenten...
Maar he, ik had volgens mij gewoon gelijk dat remlof KD eerst een trollkloon noemde... Dus niet alles is poep wat er bij mij uitkomt...
Fijn om te weten dat niet iedereen spontaan aan de schijt gaat...quote:Op donderdag 8 april 2010 12:31 schreef CartWOman het volgende:
Tjonge en ik maar denken dat ze in KLB en ONZ konden rellen...
Maar goed, ik kan slecht tegen onrecht en wil toch ff wat kwijt.
KD had de paint na verwijderen niet terug moeten plaatsen, want wat is er mis met je ongenoegen via FB, PM of mail te uiten?
Nee, direct klonen is zeker de oplossing... en ook niet weten te stoppen. Jammer.
Ik weet zeker dat er met Remlof altijd te praten is, een ban terugdraaien is hij ook niet te beroerd voor, en de regel 'bans worden niet besproken' houdt hij zich zelden aan.
En de TS van het topic in SEX is helemaal niet zo'n baggeraar als men hier doet voorkomen, maar dat is van ondergeschikt belang. Ik hoop dat KD via mail eea gaat uitpraten want ik zie haar hier ook heel graag.
Hoi! Welke kloon ben jij?quote:
Zullen we er een paint over maken?quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat niet iedereen spontaan aan de schijt gaat...
quote:
Aan mij heb je een slechte hoor in deze!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:43 schreef Memmel het volgende:
Waar zijn onze modjes eigenlijk? Die missen alle lol!
En jij zat hem braaf uit toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:11 schreef moussy het volgende:
Oh ja verscherpt modden, oftewel de botte bijl in OUD, leverde me een heule ban opvroegah
Ja, keurig, lief en braaf in mn mandquote:Op donderdag 8 april 2010 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry Tico, ik heb de laatste tijd wel vaker het party-pooper gevoel!![]()
[..]
En jij zat hem braaf uit toch?
*aai*quote:Op donderdag 8 april 2010 13:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, keurig, lief en braaf in mn mand![]()
Ik had alleen geen warriors
Dan waren we Mouseketeers gewordenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:17 schreef Memmel het volgende:
Ahh Mous, als ik het geweten had, dan was ik jouw warrior geworden!
Briljantquote:Op donderdag 8 april 2010 13:20 schreef moussy het volgende:
En weten jullie wrom ik banned was?? Offtopic gaan op het bankje![]()
![]()
Ik heb de mooiste OUD-ban ooit gehad
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:20 schreef Soneal het volgende:
[..]
Dan waren we Mouseketeers geworden![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |