Ja, krijg je een kale baby....quote:Op donderdag 8 april 2010 10:31 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Kinderwens, of blijkt er opeens ergens een mini-Remlof rond te lopen?
Sneuquote:
Nee, en niet dat ik weet in ieder gevalquote:Op donderdag 8 april 2010 10:31 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Kinderwens, of blijkt er opeens ergens een mini-Remlof rond te lopen?
Whyquote:
nou dat zou ook wat zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 10:53 schreef miss_sly het volgende:
Joh, dadelijk stopt remlof met ans uitdelen, maar sluit OUD gewoon tijdelijk
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:53 schreef miss_sly het volgende:
Joh, dadelijk stopt remlof met bans uitdelen, maar sluit OUD gewoon tijdelijk
Das wel weer zo.. Maar morgen ben ik vrij.. Wat moet ik dan?quote:
Gewoon een willkeurig topic kapenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das wel weer zo.. Maar morgen ben ik vrij.. Wat moet ik dan?
quote:[b]Op donderdag 8 april 2010 11:08 schreef -weg-
Het hele verhaal is inmiddels om te jankenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik was maar héél even boodschappen doen ja. mis ik gelijk alle jolijt.
En een MOD die zich verlaagd door erin mee te gaanquote:Op donderdag 8 april 2010 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, ouders die zich gedragen als kleuters
Krijg je hier nu echt een harde plasser van?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, ouders die zich gedragen als kleuters
Nou, het was een heuse PAINT VAN EEN Goatse en een naar de anus doorlopende schaamlip. Dat trekken ze hier niet op het Libelleforum.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
OMg hoe lang heeft ze nu een ban inmiddels? En voor het maken van paints?
Neem aan dat dat niet om degene ging die ze hier heeft gepost dan, want zo ernstig waren die nou ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |