ik zit te eten... Bedanktquote:Op donderdag 8 april 2010 08:30 schreef borgtocht het volgende:
'T was de Goatse + vagina die doorliep in de anus (vraag van topicstarter of t 'normaal' was
quote:Op donderdag 8 april 2010 08:30 schreef borgtocht het volgende:
'T was de Goatse + vagina die doorliep in de anus (vraag van topicstarter of t 'normaal' was
Is dat niet normaal dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 08:30 schreef borgtocht het volgende:
quote:
joah en toen zei ie dat flauwe grappen delete zouden worden en de user een note kreeg..en kleurdoos verwijderde hij omdat ie dacht dat het een trollkloon was..quote:Op donderdag 8 april 2010 08:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, beetje flauw wel. Had je een waarschuwing gehad van Remloffie over die goatse?
ah oké. Ik vroeg me al af een een paint wel mocht. Maar nee dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:44 schreef borgtocht het volgende:
[..]
joah en toen zei ie dat flauwe grappen delete zouden worden en de user een note kreeg..en kleurdoos verwijderde hij omdat ie dacht dat het een trollkloon was..
En nu heeft die arme lieve schattige Kleurdoos een ban van 48 uur. Dus dat valt mee
Hehequote:Op donderdag 8 april 2010 08:53 schreef borgtocht het volgende:
Nouja eerst een verwijdering en later teruggezet naar een ban van 48 uur, dat is wel te doen.
Dat dusquote:Op donderdag 8 april 2010 08:51 schreef Ticootje het volgende:
Ach hij zal wel ongesteld moeten worden... Een ban om een paint
volgens mij bood TS zelfs een paint aan en heeft KD hem alleen maar geholpenquote:Op donderdag 8 april 2010 09:21 schreef Leandra het volgende:
Het was een beetje een flauwe ban, maar goed het verwijderen van de paint vond ik ook al overdreven, het was niet schokkend ofzo, plus dat het topic om een paint vroeg
Ja, zo ongeveer wel, kennelijk laten de paintskills van TS te wensen over, want van TS kwam er geen verduidelijking, dus KD had idd alleen maar geholpenquote:Op donderdag 8 april 2010 09:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
volgens mij bood TS zelfs een paint aan en heeft KD hem alleen maar geholpen
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:52 schreef Memmel het volgende:
Ik heb het hele topic waar de ban gegeven is geloof ik gemist. Ik weet ook niet wie/wat een goatse is. En ik heb de paint niet gezien.
't is ook best licht eigenlijk zo onder mijn steen vandaan...
En IE6quote:Op donderdag 8 april 2010 09:58 schreef Memmel het volgende:
Ja, en ik heb ook even plompzakken en teabagging en twee meisjes en 1 bekertje opgezocht. Ben nie heulemaal van gisteren hoor!
Onder mijn steen heb ik ook een modem met inbelverbinding...
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:57 schreef Memmel het volgende:
Laat maar, Google doet het....op kantoor....
En ik maar denken dat het een OUD user uit een ver verleden was...
Dat waren nog eens tijden... Toen werkte het gewoon nog.quote:
Proxyquote:Op donderdag 8 april 2010 10:08 schreef PM_Kerstgirl het volgende:
Ik denk dat ze straks een IPban krijgt!
Nah, het was er maar een (en die was nogal overdreven) maar klonen tijdens een ban is niet handig, dat veroorzaakt banduurverdubbelingquote:
Ja, krijg je een kale baby....quote:Op donderdag 8 april 2010 10:31 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Kinderwens, of blijkt er opeens ergens een mini-Remlof rond te lopen?
Sneuquote:
Nee, en niet dat ik weet in ieder gevalquote:Op donderdag 8 april 2010 10:31 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Kinderwens, of blijkt er opeens ergens een mini-Remlof rond te lopen?
Whyquote:
nou dat zou ook wat zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 10:53 schreef miss_sly het volgende:
Joh, dadelijk stopt remlof met ans uitdelen, maar sluit OUD gewoon tijdelijk
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:53 schreef miss_sly het volgende:
Joh, dadelijk stopt remlof met bans uitdelen, maar sluit OUD gewoon tijdelijk
Das wel weer zo.. Maar morgen ben ik vrij.. Wat moet ik dan?quote:
Gewoon een willkeurig topic kapenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das wel weer zo.. Maar morgen ben ik vrij.. Wat moet ik dan?
quote:[b]Op donderdag 8 april 2010 11:08 schreef -weg-
Het hele verhaal is inmiddels om te jankenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik was maar héél even boodschappen doen ja. mis ik gelijk alle jolijt.
En een MOD die zich verlaagd door erin mee te gaanquote:Op donderdag 8 april 2010 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, ouders die zich gedragen als kleuters
Krijg je hier nu echt een harde plasser van?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, ouders die zich gedragen als kleuters
Nou, het was een heuse PAINT VAN EEN Goatse en een naar de anus doorlopende schaamlip. Dat trekken ze hier niet op het Libelleforum.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
OMg hoe lang heeft ze nu een ban inmiddels? En voor het maken van paints?
Neem aan dat dat niet om degene ging die ze hier heeft gepost dan, want zo ernstig waren die nou ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |