Het gaat niet om de paints, het gaat om het klonen tijdens een ban, de policy is daar vrij duidelijk over.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Bans worden niet besproken enzo, maar dit vind ik wel erg kort door de bocht hoor Remlof.als dit al "zieken" is...
True.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:16 schreef remlof het volgende:
Kleurdoos denkt dat ze door kan posten met een ban. Dat is dus niet zo, anders zouden bans geen nut hebben en konden we het forum wel opdoeken.
FYI ze kloonde vannacht al, die heb ik door de vingers gezien.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef m@x het volgende:
Je zou de ban ook in heroverweging kunnen nemen natuurlijk. Maar dat kan natuurlijk net. Stel je voor dat je een overdreven actie toe zou moeten geven.....
Er is er hier maar 1 die zich als een kleuter gedraagt.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, ouders die zich gedragen als kleuters
Nee, die vond ik gewoon 48 uur waard.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
True.
Maar die ban was in eerste instantie onterecht, dat ben je dan toch wel met me eens?
Nou, beetje met twee maten hoor, dan heb ik wel veel banwaardiger paints voorbij zien komen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die vond ik gewoon 48 uur waard.
Die hele ban was in eerste instantie onzin. Die zou je ook terug kunnen draaien. Maar dat is natuurlijk geen optiequote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
FYI ze kloonde vannacht al, die heb ik door de vingers gezien.
Nee, die krijg je pas als je zegt dat Remlof een kuttekop isquote:Op donderdag 8 april 2010 11:19 schreef Memmel het volgende:
Goatse is een kuttekop!
En ik vind Remlof ook wat triestig. Of krijg ik nu ook een ban?
neeeneeeneee, volledig in zijn recht. Een beetje een serieus topic over een lillend stukje vlees naar z'n grootje helpen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OMG Remlof wat een kinderachtig gejank
Ik denk niet dat de OUD modjes gaan over bans in SEX.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar hoe zit het met de OUD modjes? Hebben die hier geen zeggenschap over? Ik vind het namelijk zo'n idioot trieste actie van die Remlof. Die ban was al onterecht, en nu nog eens regeltjesneuken met 'klonen tijdens een ban is niet toegestaan'. Godallemachtig, wat een sneu gedoe.
Ja, om 23.30 uur, geopend door iemand die vrijwel alleen in ONZ en KLB post....quote:Op donderdag 8 april 2010 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neeeneeeneee, volledig in zijn recht. Een beetje een serieus topic over een lillend stukje vlees naar z'n grootje helpen.
Hoe hééft KD het aangedurft.
quote:
Dat bedoel ik. Volledig terecht toch. Volgens mij zit Kutvocht heel wat scherper met zijn paints.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:29 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ja, om 23.30 uur, geopend door iemand die vrijwel alleen in ONZ en KLB post....
Ja, idd en KutVocht...... isquote:Op donderdag 8 april 2010 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Volledig terecht toch. Volgens mij zit Kutvocht heel wat scherper met zijn paints.
Whahahaaaaaaquote:Op donderdag 8 april 2010 11:31 schreef Memmel het volgende:
Laten wij allen....in nagedachtenis van KD...het goede werk voortzetten.
[ afbeelding ]
Kleurdoos ook.quote:
De hand duim van Remlof reikt verquote:Op donderdag 8 april 2010 11:35 schreef Memmel het volgende:
kut, photobucket account naar de klote!
Ik voel een conpiracy theory opkomen!
Ja!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Diaan, ik wil je kapsel wel zien hoor!
kommaarop!
Of anders een gepainte versie ervan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |