Het gaat niet om de paints, het gaat om het klonen tijdens een ban, de policy is daar vrij duidelijk over.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Bans worden niet besproken enzo, maar dit vind ik wel erg kort door de bocht hoor Remlof.als dit al "zieken" is...
True.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:16 schreef remlof het volgende:
Kleurdoos denkt dat ze door kan posten met een ban. Dat is dus niet zo, anders zouden bans geen nut hebben en konden we het forum wel opdoeken.
FYI ze kloonde vannacht al, die heb ik door de vingers gezien.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef m@x het volgende:
Je zou de ban ook in heroverweging kunnen nemen natuurlijk. Maar dat kan natuurlijk net. Stel je voor dat je een overdreven actie toe zou moeten geven.....
Er is er hier maar 1 die zich als een kleuter gedraagt.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, ouders die zich gedragen als kleuters
Nee, die vond ik gewoon 48 uur waard.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
True.
Maar die ban was in eerste instantie onterecht, dat ben je dan toch wel met me eens?
Nou, beetje met twee maten hoor, dan heb ik wel veel banwaardiger paints voorbij zien komen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die vond ik gewoon 48 uur waard.
Die hele ban was in eerste instantie onzin. Die zou je ook terug kunnen draaien. Maar dat is natuurlijk geen optiequote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
FYI ze kloonde vannacht al, die heb ik door de vingers gezien.
Nee, die krijg je pas als je zegt dat Remlof een kuttekop isquote:Op donderdag 8 april 2010 11:19 schreef Memmel het volgende:
Goatse is een kuttekop!
En ik vind Remlof ook wat triestig. Of krijg ik nu ook een ban?
neeeneeeneee, volledig in zijn recht. Een beetje een serieus topic over een lillend stukje vlees naar z'n grootje helpen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OMG Remlof wat een kinderachtig gejank
Ik denk niet dat de OUD modjes gaan over bans in SEX.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar hoe zit het met de OUD modjes? Hebben die hier geen zeggenschap over? Ik vind het namelijk zo'n idioot trieste actie van die Remlof. Die ban was al onterecht, en nu nog eens regeltjesneuken met 'klonen tijdens een ban is niet toegestaan'. Godallemachtig, wat een sneu gedoe.
Ja, om 23.30 uur, geopend door iemand die vrijwel alleen in ONZ en KLB post....quote:Op donderdag 8 april 2010 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neeeneeeneee, volledig in zijn recht. Een beetje een serieus topic over een lillend stukje vlees naar z'n grootje helpen.
Hoe hééft KD het aangedurft.
quote:
Dat bedoel ik. Volledig terecht toch. Volgens mij zit Kutvocht heel wat scherper met zijn paints.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:29 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ja, om 23.30 uur, geopend door iemand die vrijwel alleen in ONZ en KLB post....
Ja, idd en KutVocht...... isquote:Op donderdag 8 april 2010 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Volledig terecht toch. Volgens mij zit Kutvocht heel wat scherper met zijn paints.
Whahahaaaaaaquote:Op donderdag 8 april 2010 11:31 schreef Memmel het volgende:
Laten wij allen....in nagedachtenis van KD...het goede werk voortzetten.
[ afbeelding ]
Kleurdoos ook.quote:
De hand duim van Remlof reikt verquote:Op donderdag 8 april 2010 11:35 schreef Memmel het volgende:
kut, photobucket account naar de klote!
Ik voel een conpiracy theory opkomen!
Ja!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Diaan, ik wil je kapsel wel zien hoor!
kommaarop!
Of anders een gepainte versie ervan?
SAVE DE KIP!!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:37 schreef Stippelkip het volgende:
HELP HELP
VOLGENS MIJ KOMT IE ER WEER AAN![]()
OMG... Zit Remlof in je PC??quote:Op donderdag 8 april 2010 11:35 schreef Memmel het volgende:
kut, photobucket account naar de klote!
Ik voel een conpiracy theory opkomen!
Ik las klaarkomen. Dat doe ik ook bij het zetten van een ban.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:36 schreef Ticootje het volgende:
Remlof is eerst even bezig met klaarkomen voordat hij kan editten..
Tis gewoon een machtspelletje gewordenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:39 schreef bodpa09 het volgende:
Remlof, dit gaat nergens over. Er worden echt wel ergere dingen geschreven en gedaan dan de paints van KD. En wie loopt er nu eigenlijk te zieken door er elke keer een week bovenop te gooien?
Ja, het is kennelijk nogal gevaarlijk en indrukwekkend, zo'n bende verontwaardigde moedersquote:Op donderdag 8 april 2010 11:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh help het volledige blauwe leger komt kijken
Ik heb wel iets beters te doen dan kleuterjuf te spelen hier.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O jee hulptroepen zijn gearriveerd, remlof kan het nie meer alleeeeeeeeeeeeen
Basisschool gr. 1?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb wel iets beters te doen dan kleuterjuf te spelen hier.
Werken bijvoorbeeld.
Bans vallen forumbreed de hele dag door.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:41 schreef She-Wolf het volgende:
OMG, wat een sneue bedoening hier. Typisch Fok! op zijn smalst, met een FA die met bans strooit alsof het confetti is.
Bij de ban. Die was onnodig.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef Biogarde het volgende:
Ik kijk meer op van de reacties![]()
Maar goed, iemand loopt een ban op (waar ieder ander ook een ban voor zou oplopen) van 48 uur, kloont en kloont en kloont.
Waar in het verhaal gaat het mis dan?
De eerste ban was al onterecht...quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed, iemand loopt een ban op (waar ieder ander ook een ban voor zou oplopen) van 48 uur, kloont en kloont en kloont.
Bij het feit dat er kennelijk een stel kleuters achter de schermen met wat extra knopjes mogen spelen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef Biogarde het volgende:
Dat valt dan wel weer mee, volgens mij, anders zou je de helft van de users kunnen bannen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef Biogarde het volgende:
Dus als ik nu een anus met vingers paint en een anus met een flapje dan krijg ik een ban?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef Biogarde het volgende:
Als het vriendjes zijn niet natuurlijk....quote:Op donderdag 8 april 2010 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat valt dan wel weer mee, volgens mij, anders zou je de helft van de users kunnen bannen.
quote:
Iemand loopt een ban op waar ieder ander ook een ban voor zou oplopen. Waarom dan die reacties? Want dat extra knopjes en onterecht slaat als een lul op een drumstel. Zeker als je niet weet wat er zich afspeelde.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:44 schreef m@x het volgende:
[..]
Bij het feit dat er kennelijk een stel kleuters achter de schermen met wat extra knopjes mogen spelen.
Waar het mis gaat? In dit stukje: '(waar ieder ander ook een ban voor zou oplopen)'.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef Biogarde het volgende:
En dat trek ik dus in twijfel. Ik zie regelmatig veel rottere dingen voorbij komen en daar wordt echt niet stelselmatig een ban voor uitgedeeld.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Iemand loopt een ban op waar ieder ander ook een ban voor zou oplopen. Waarom dan die reacties? Want dat extra knopjes en onterecht slaat als een lul op een drumstel. Zeker als je niet weet wat er zich afspeelde.
Het verhaal zoals geschetst is veel te eenzijdig.
Er werd gevraagd te stoppen. Tuurlijk, het hoeft allemaal niet zo zwart wit, maar in een forum als SEX heb je een topic al op z'n gat door 1 foute post/paint weet ik veel.quote:
ja zekerquote:Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er werd gevraagd te stoppen. Tuurlijk, het hoeft allemaal niet zo zwart wit, maar in een forum als SEX heb je een topic al op z'n gat door 1 foute post/paint weet ik veel.
Voor één die verwijderd werd en daarna werd teruggeplaatst, en dat verwijderen was al overdreven.quote:
Daar heb je helemaal geen weet van. Er staan rijen dik aan users bij de poorten die met een beetje mazzel aankomende zomer weer kunnen inloggen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:47 schreef m@x het volgende:
[..]
En dat trek ik dus in twijfel. Ik zie regelmatig veel rottere dingen voorbij komen en daar wordt echt niet stelselmatig een ban voor uitgedeeld.
Jij dacht dat KD een trollkloon was, wat niet zo was. Ban onterecht, zou ik zeggenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er werd gevraagd te stoppen. Tuurlijk, het hoeft allemaal niet zo zwart wit, maar in een forum als SEX heb je een topic al op z'n gat door 1 foute post/paint weet ik veel.
Die zélf al wilde gaan painten. KD was gewoon behulpzaam.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:49 schreef Ticootje het volgende:
En het topic was al geopend door een hele serieuze gebruiker..
Neuh, ik heb de middelen dat zeker te weten.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij dacht dat KD een trollkloon was, wat niet zo was. Ban onterecht, zou ik zeggen
En er zitten ook hele kuddes die hetzelfde soort 'vergrijp' (quote:Op donderdag 8 april 2010 11:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal geen weet van. Er staan rijen dik aan users bij de poorten die met een beetje mazzel aankomende zomer weer kunnen inloggen.
Johquote:Op donderdag 8 april 2010 11:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bans vallen forumbreed de hele dag door.
Ja, in Post-ID 385 werd gevraagd te stoppen en de ban is gevallen om Post-ID 394...quote:Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:30 schreef remlof het volgende:
Flauwe grappen worden verwijderd en genote.
quote:
Ja, die zijn vaak langer gebanned geweest dan ze gepost hebben idd.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef m@x het volgende:
[..]
En er zitten ook hele kuddes die hetzelfde soort 'vergrijp' () hebben gepleegd die hier nog vrolijk rondposten. Die hebben alleen de juiste vriendjes.
Ja, als ze die kloons had weggelaten, dan was er niets aan de hand geweest en was wellicht die ban heroverwogen. Maar ze kwam afgelopen nacht al terug met een kloon die door de vingers werd gezien en zag FOK! aan voor een zandbak. Dat is het ook, maar ook wij moeten dan weleens regelneuken omdat het anders niet redelijk/eerlijk is tegenover andere users.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Joh![]()
Voor de duidelijkheid, doelde ik op dit specifieke geval.
Het lijkt aardig op kleuterschoolpraktijken, van beide kanten bekeken.
en als alwetende mod zat je dan toch fout, KD is geen trollkloon.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, ik heb de middelen dat zeker te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |