Nieuw alsin nog nooit met mij seks gehad. Ben dit bij andere meisjes nooit tegengekomen.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:05 schreef Netsplitter het volgende:
Nieuw alsin nog nooit met jou sex gehad of nieuw alsin maagd?
Ja en die kinderachtige reacties mogen wat mij betreft achterwege blijven.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:03 schreef Armoed het volgende:
maar goed, ik krijg op FOK! toch wel kinderachtige reacties dus whatever.
Ja, maar deze is dubbel mooiquote:Op woensdag 7 april 2010 23:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
check de OUD slowchat
daar staan er van vandaag alleen al een stuk of 20
paint
Skintag?quote:
Dat is het wel vaker als het erg nat isquote:Op woensdag 7 april 2010 23:59 schreef focal het volgende:
Dus als je hem in haar steekt is het maar de vraag waar je in terecht komt?
Dat gebeurd alleen bij een bevalling of omgeluk en bij beide hechten ze het zo dat je er haast niks meer van ziet of voelt.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:08 schreef Waaghals het volgende:
ze kan ook eens uitgescheurd zijn naar haar anus en nee dit is geen flauwe grap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals dit?
Plaatje van WikiPedia.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op donderdag 8 april 2010 01:48 schreef Broekpaling het volgende:
Zoiets ja, wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals dit?
Plaatje van WikiPedia.Well, I can take you far away, with my mind
Dat is het precies, maar dan iets minder.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gewoon wat extra huid lijkt me.
Niet raar?quote:Op donderdag 8 april 2010 01:55 schreef Broekpaling het volgende:
Maar er lijkt me niks raars aan. Stoor je je er aan?
Nee maakt me verder niets uit (mannen die over zoiets moeilijk durven doenquote:Op donderdag 8 april 2010 01:55 schreef Broekpaling het volgende:
Maar er lijkt me niks raars aan. Stoor je je er aan?
quote:Op donderdag 8 april 2010 01:48 schreef Broekpaling het volgende:Ik ben eigenlijk benieuwd naar de link van de wiki, en waar je op gegoogled hebt. Heeft het een naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals dit?
Plaatje van WikiPedia.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anus_%28anatomie%29quote:Op donderdag 8 april 2010 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de link van de wiki, en waar je op gegoogled hebt. Heeft het een naam?
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik weinig (geen) ervaring heb met het bekijken van vrouwen van die kant, maar ik durf met enige stelligheid te zeggen dat het bij mij er in ieder geval niet zo uitziet.quote:Op donderdag 8 april 2010 02:32 schreef Armoed het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anus_%28anatomie%29
Hier komt het plaatje vandaan. Maar ik heb dit dus nog nooit eerder gezien.
Foto's? Dan hebben we vergelijkingsmateriaalquote:Op donderdag 8 april 2010 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik weinig (geen) ervaring heb met het bekijken van vrouwen van die kant, maar ik durf met enige stelligheid te zeggen dat het bij mij er in ieder geval niet zo uitziet.
Ik denk bij 95% van de vrouwen niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik weinig (geen) ervaring heb met het bekijken van vrouwen van die kant, maar ik durf met enige stelligheid te zeggen dat het bij mij er in ieder geval niet zo uitziet.
Ik weet nog dat ik het op Wiki zag staan. Vraag me niet hoe ik bij het topic anus kwam.quote:Op donderdag 8 april 2010 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de link van de wiki, en waar je op gegoogled hebt. Heeft het een naam?
Je bookmarks.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik het op Wiki zag staan. Vraag me niet hoe ik bij het topic anus kwam.![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 01:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moest ook aan dat plaatje denken ja (vraag me niet waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals dit?
Plaatje van WikiPedia...) Verder heb ik het nog nooit irl gezien, maar dat is ook wel logisch.
Hoezo logisch? Jij hebt toch al zat naakte meiden in je bed gehad, onder de douche en in kleedkamers?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest ook aan dat plaatje denken ja (vraag me niet waarom..) Verder heb ik het nog nooit irl gezien, maar dat is ook wel logisch.
Neequote:Op donderdag 8 april 2010 14:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo logisch? Jij hebt toch al zat naakte meiden in je bed gehad, onder de douche en in kleedkamers?
Goede ontopic post, mod.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo logisch? Jij hebt toch al zat naakte meiden in je bed gehad, onder de douche en in kleedkamers?
Damnquote:Op donderdag 8 april 2010 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee! Onder de douche en in kleedkamers genoeg ja, maar het is nou niet dat die allemaal hun benen spreiden voor me
!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |