Goh, je meent het. Er staat dan ook wat jouw ideale is. Er zijn ook mensen die borsten hebben die niet bij hun lichaam passen.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Het heeft met verhoudingen te maken. Kom je nog wel eens achter.
quote:Op donderdag 8 april 2010 01:19 schreef o.us het volgende:
Simpel topic.
Voor de vrouwen: Welk cupmaat vind jij het handigst? Wat is volgens jouw de ideale?
Voor de mannen: Welk cupmaat vind jij het handigst? Wat is volgens jouw de ideale?
Mijn vriendin heeft B en persoonlijk vind ik dat genoeg.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:21 schreef GewoneMan het volgende:
dorgaans ben ik tevreden met wat ik krijg (lees vrouwen vallen niet af omdat ze een te grote of te kleine cup hebben) mooiste vind ik persoonlijk B t/m C niet te groot niet te klein perfect maar als ze A of D heeft ach ze heeft tepels
quote:Op donderdag 8 april 2010 01:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Goh, je meent het. Er staat dan ook wat jouw ideale is. Er zijn ook mensen die borsten hebben die niet bij hun lichaam passen.
Voor de mannen: Welk cupmaat vind jij het handigst? Wat is volgens jouw de ideale?
homoquote:
Je bent geen echte vrouwen gewend mietjequote:Op donderdag 8 april 2010 01:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft B en persoonlijk vind ik dat genoeg.Dubbel D is heul niet om te genieten
Misschien niet elke dag, maar het kan wel fluctuerenquote:Op donderdag 8 april 2010 01:22 schreef Onnoman het volgende:
[..]
alsof een vrouw elke dag een andere cupmaat heeft![]()
Oké.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:26 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je bent geen echte vrouwen gewend mietje
DD natuurlijk :
[ afbeelding ]
Flikker op, ik spreek uit ervaring dat grote borsten niet te genieten zijn.quote:
Ik vind alleen dat Dubbel D niet te genieten zijn ivm ervaringen. Wat is daar nou weer erg aan?quote:Op donderdag 8 april 2010 01:36 schreef Winner_Taco het volgende:
o.us dat je niet met grote borsten om kan gaan ok maar generaliseer niet vrouwen die dat wel hebben
Het zou misschien al minder offtopic reacties geven als je erbij zou zeggen waarom je dubbel D al niet te genieten vind. Ervaringen is dan een beetje makkelijk. Watvoor ervaringen bedoel je precies?quote:Op donderdag 8 april 2010 01:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat Dubbel D niet te genieten zijn ivm ervaringen. Wat is daar nou weer erg aan?
Het kan aan mij liggen maar het ligt gewoon niet lekker en waar ik mee te maken had was dat dubbel D gewoon niet bij haar lichaam past.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zou misschien al minder offtopic reacties geven als je erbij zou zeggen waarom je dubbel D al niet te genieten vind. Ervaringen is dan een beetje makkelijk. Watvoor ervaringen bedoel je precies?
En misschien zijn er wel mannen die juist weer onprettige ervaringen hebben met een A cup?
Je hoeft er toch ook niet op te gaan liggen?quote:Op donderdag 8 april 2010 01:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar het ligt gewoon niet lekker en waar ik mee te maken had was dat dubbel D gewoon niet bij haar lichaam past.
Hij bedoelt waarschijnlijk dat het niet lekker in de hand ligt. Niet zozeer als luchtkussen.quote:Op donderdag 8 april 2010 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hoeft er toch ook niet op te gaan liggen?
quote:Op donderdag 8 april 2010 02:15 schreef 2cv het volgende:
Groot, heel groot. Dubbel F op een slanke meid.
quote:In de hierna volgende tekst vindt u een algemene beschrijving over de neurochirurgische behandeling van de hernia van de rug. Deze tekst biedt een globaal overzicht. In de praktijk spelen allerlei factoren een rol, die samen zullen bepalen wat de beste strategie is bij de behandeling van de individuele patiënt. Iedere neurochirurg heeft daarin zijn eigen benadering, en voordat zal worden besloten tot operatie zal deze vanuit de eigen optiek de voors en tegens, de risico's en de mogelijke complicaties van de behandeling met de patiënt bespreken.
De meeste ziekenhuizen beschikken daarnaast over een eigen informatiefolder over de behandeling van de hernia. Daarin wordt vaak gedetailleerd uitgewijd over de specifieke aanpak op de verpleegafdeling en wordt concreet ingegaan op wat wel en wat niet mag na operatie. Daarnaast worden op de afdeling aan de patiënt instructies gegeven door de verpleegkundige en de fysiotherapeut over de wijze van mobilisatie na operatie. Iedere kliniek heeft daarin zijn eigen "huisstijl", zodat u hierover in de hierna volgende tekst geen informatie zult kunnen vinden.
Een hernia is een ander woord voor uitstulping. Een uitstulping van de tussenwervelschijf wordt ook wel een Hernia Nuclei Pulposi (HNP) genoemd. Deze uitstulping kan op een zenuw drukken, waardoor er pijnklachten in een arm (zie Nekhernia) of een been kunnen ontstaan. De HNP (vanaf nu kortweg "hernia" genoemd) komt in het westen vaak voor. Een exacte verklaring hiervoor is niet bekend, maar zeer waarschijnlijk spelen houding (veel zitten) en gebrek aan gezonde lichaamsbeweging een rol. Hernia (en rugklachten in het algemeen) kunnen in bepaalde families vaker voorkomen.
Hernia operaties zijn de meest frequent door neurochirurgen uitgevoerde ingrepen; jaarlijks worden in Nederland ongeveer 11.000 herniaoperaties uitgevoerd, waarvan er ruim 9000 door neurochirurgen worden gedaan.
Mwoah hoeft echt niet zo te zijn dat je met een F of E het aan je rug krijgt . Soms wel ja maar ligt ook net aan of en hoe sterk je rug is .quote:
Je hebt hele mooie dames met een cup A of B, persoonlijk vindt ik het niet onwijs belangrijk hoe grootquote:Op donderdag 8 april 2010 08:22 schreef Bootje84 het volgende:
Ervaring met een E/F-cup en ik moet zeggen dat ik dat niet vervelend vond
Wil sowieso wel een goede hand vol hebben, want kleine (A-kleine B) vind ik gewoon niets aan..
dat vind jij.... verschilt voor iedereen...quote:Op donderdag 8 april 2010 01:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Flikker op, ik spreek uit ervaring dat grote borsten niet te genieten zijn.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:29 schreef Flena het volgende:
[..]
dat vind jij.... verschilt voor iedereen...
Datquote:Op donderdag 8 april 2010 09:42 schreef Justout777 het volgende:
goede B of kleine C zijn het lekkerst (D mag ook wel)
en dan heb ik het natuurlijk wel over een normaal postuur.
Gewoon iets wat bij het persoon past, bij de ene vrouw staan kleinere pronte borstjes perfect, bij een ander een lekker bos hout voor de deur.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:19 schreef o.us het volgende:
Simpel topic.
Voor de vrouwen: Welk cupmaat vind jij het handigst? Wat is volgens jou de ideale?
Voor de mannen: Welk cupmaat vind jij het handigst? Wat is volgens jou de ideale?
misschien ben je gewoon een fagquote:Op donderdag 8 april 2010 01:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar het ligt gewoon niet lekker en waar ik mee te maken had was dat dubbel D gewoon niet bij haar lichaam past.
Ik zou met mijn bouw doodongelukkig zijn met een cup A. Ik ben groot, heb altijd veel gezwommen en heb dus brede schouders en verder een zandlopermodel. Cup A zou op mijn lichaam echt totaal uit proportie zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:51 schreef ad0rable het volgende:
is er een handige cupmaat? op jonge leeftijd is een c natuurlijk leuk, maar als je ouder wordt gaat dat natuurlijk hangen. heb zelf c en vind het prima zo, maar was ook dik tevreden geweest met een a denk ik.
klopt. tijdje een vriendinnetje met 75D gehad. Ik vind C persoonlijk het mooist.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Flikker op, ik spreek uit ervaring dat grote borsten niet te genieten zijn.
We kunnen er niets aan doen. Is genetisch bepaaldquote:Op donderdag 8 april 2010 21:48 schreef onschuldigheid-zelve het volgende:
hm, ik ben 18 en heb nu cup C/D, vind het eigenlijk aan de grote kant omdat ik zelf ook niet zo groot ben (1.60 ofzo).. en bovendien heb ik een best opvallend decollete, vind het echt irritant om een gesprek te voeren met een jongen die alleen maar naar mn borsten staat te staren.. maar ach ik ben nog jong, misschien wordt het nog wel minder haha
Dat is in verhouding even groot met iemand die groter is hoor. Jij hebt nu omtrek 65/70 wsl en iemand van 1.75 iets van 75 en dus is het in verhouding even groot.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:48 schreef onschuldigheid-zelve het volgende:
hm, ik ben 18 en heb nu cup C/D, vind het eigenlijk aan de grote kant omdat ik zelf ook niet zo groot ben (1.60 ofzo).. en bovendien heb ik een best opvallend decollete, vind het echt irritant om een gesprek te voeren met een jongen die alleen maar naar mn borsten staat te staren.. maar ach ik ben nog jong, misschien wordt het nog wel minder haha
hahaha jahoor, neem die slachtofferrol maar weer inquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We kunnen er niets aan doen. Is genetisch bepaald
mag ik aan je tieten zitten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:39 schreef Breathtaking het volgende:
De ideale cupmaat naar mijn mening is 70/75C. Dan ben je slank met redelijk grote boobies, een mooie cleavage maar ben je niet één en al tiet.
dat lijkt mij en goed ideequote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef mr_t88 het volgende:
Zullen we de meningen even met foto's ondersteunen?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef mr_t88 het volgende:
Zullen we de meningen even met foto's ondersteunen?
Heeft mijn ex daarom na mij alleen nog maar kleine, dikke, propperige meiden gehad? (die ook nog steeds jonger werden..)quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:22 schreef UltraR het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat intelligente mannen op kleinere borsten vallen en minder intelligente mannen op grote.
Foutje,quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is in verhouding even groot met iemand die groter is hoor. Jij hebt nu omtrek 65/70 wsl en iemand van 1.75 iets van 75 en dus is het in verhouding even groot.
Mee eens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:39 schreef Breathtaking het volgende:
De ideale cupmaat naar mijn mening is 70/75C. Dan ben je slank met redelijk grote boobies, een mooie cleavage maar ben je niet één en al tiet.
Jammer dat je verder relatief lelijk bent.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:19 schreef snakelady het volgende:
Ik vind persoonlijk een kleine C erg mooi over het algemeen maar bij sommige staat een B of een D mooier, een A vind ik zelden mooi en groter dan een D ook niet
Ik heb zelf 70/75 D.
En dat heeft toegevoegde waarde voor dit topic omdat?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:23 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Jammer dat je verder relatief lelijk bent.
Jammer dat Fok!kers niet in jouw FoBo kunnen kijken om te zien hoe lelijk jij bent...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:23 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Jammer dat je verder relatief lelijk bent.
Geen, zoals 90% van de posts @ Fok!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dat heeft toegevoegde waarde voor dit topic omdat?
Is geen selectieve verontwaardiging hoor, gewoon puur nieuwsgierigheid aangezien ik de toegevoegde waarde van je opmerking niet begrijp.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:38 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Geen, zoals 90% van de posts @ Fok!
Ik snap de selectieve verontwaardiging dan ook niet zo.
Origineel. Daar is echt over nagedacht.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:38 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Jammer dat Fok!kers niet in jouw FoBo kunnen kijken om te zien hoe lelijk jij bent...
Nee precies, de post heeft ook geen enkele toegevoegde waarde. Die van daarvoor des te meer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is geen selectieve verontwaardiging hoor, gewoon puur nieuwsgierigheid aangezien ik de toegevoegde waarde van je opmerking niet begrijp.
Voor de mannen: Welk cupmaat vind jij het handigst? Wat is volgens jou de ideale?
Ok, wat jij wil...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:43 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Nee precies, de post heeft ook geen enkele toegevoegde waarde. Die van daarvoor des te meer.
Net als jij zo goed nadacht over jouw originele post!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:40 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Origineel. Daar is echt over nagedacht.
Nee, in z'n geheel niet. Maar we zijn ook benieuwd naar jouw mening, dus post ook wat pics.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:45 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Net als jij zo goed nadacht over jouw originele post!
Als je mijn mening graag wilt.. Wat dat meisje heeft is ongeveer mijn maat.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:49 schreef MaskOfSanity het volgende:
[ afbeelding ]
Groter hoeft van mij eigenlijk niet.
Ok. Iig fijn dat je er zelf ook tevreden over bent.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:16 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Als je mijn mening graag wilt.. Wat dat meisje heeft is ongeveer mijn maat.
Vind ik ook een goede.
Astu!
Totaal geen nut om zo'n opmerking over iemand te maken. Daar gaat het topic helemaal niet over en het enige wat dat doet is diegene omlaag halen. Dus je had het ook net zo goed voor je kunnen houden.Triest mannetje.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:38 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Geen, zoals 90% van de posts @ Fok!
Ik snap de selectieve verontwaardiging dan ook niet zo.
Gelukkig is het niet relevant of jij ergens het nut van inziet. Dat ik het ook achterwege had kunnen laten spreekt voor zich, maar fijn dat je nog even wat open deuren intrapt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:25 schreef mirved het volgende:
[..]
Totaal geen nut om zo'n opmerking over iemand te maken. Daar gaat het topic helemaal niet over en het enige wat dat doet is diegene omlaag halen. Dus je had het ook net zo goed voor je kunnen houden.Triest mannetje.
Denk je dat ik of iemand anders nog iets zou willen doen waar jij genoegen uit schept? Als je zo'n walgelijk figuur bent dan hoef je ook geen medewerking van iemand anders te verwachten. Hoe erg moet je wel niet zijn als je volledig begrijpt dat het nergens voor nodig was en het toch te doen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:27 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet relevant of jij ergens het nut van inziet. Dat ik het ook achterwege had kunnen laten spreekt voor zich, maar fijn dat je nog even wat open deuren intrapt.
Post liever een acceptabele pic.
Minstens zo erg zijn huilies zoals jij die er volledig overbodig nog een halve nacht over doorjammeren. Ik verwacht ook geen medewerking van jou en ik kan me al helemaal niet voorstellen dat er iemand op jouw mening over desbetreffende post zit te wachten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:35 schreef mirved het volgende:
[..]
Denk je dat ik of iemand anders nog iets zou willen doen waar jij genoegen uit schept? Als je zo'n walgelijk figuur bent dan hoef je ook geen medewerking van iemand anders te verwachten. Hoe erg moet je wel niet zijn als je volledig begrijpt dat het nergens voor nodig was en het toch te doen.
Iemand met een hoop poen in Bussum deelt jouw smaakquote:Op zaterdag 10 april 2010 03:22 schreef THEFXR het volgende:
ik hou van mollige vrouwen met een breed frame en cup E
Iig fijn dat je toch nog hebt geneukt, nadat ik zo'n enorm misdriijf pleegde enkele uren geleden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:23 schreef snakelady het volgende:
Tja, kan er eigenlijk niet zo mee zitten dat iemand van Fok! mij mooi of lelijk vindt.
Ik heb mijn leven goed voor elkaar en geniet daar ook van, ben zelfverzekerd genoeg om van zo'n opmerking niet wakker te liggen.
Dat had/heeft namenlijk een heel andere en veel leukere reden.
Maar dan nog begrijp ik de reden van zo'n opmerking niet en zie het maar als een tekortkoming van degene die de opmerking plaatste.
Zie het niet als een misdrijf hoor, meer als een tekort aan sociale vaardigheden en inlevingsvermogen, maar heb het vermoeden dat je niet de enige bent op FOK!quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:28 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Iig fijn dat je toch nog hebt geneukt, nadat ik zo'n enorm misdriijf pleegde enkele uren geleden.
Nee precies, zolang je je maar voorhoudt dat het meer zegt over mij als persoon dan over jou, dan hoef je je nergens zorgen om te maken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zie het niet als een misdrijf hoor, meer als een tekort aan sociale vaardigheden en inlevingsvermogen, maar heb het vermoeden dat je niet de enige bent op FOK!
Over smaak valt niet te twisten zeggen ze altijd.quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:44 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Nee precies, zolang je je maar voorhoudt dat het meer zegt over mij als persoon dan over jou, dan hoef je je nergens zorgen om te maken.
Bovendien is het slechts mijn smaak. Mijn smakeloze en oninteressante mening.
Ik ben het er ook mee eens.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:03 schreef dopy14 het volgende:
[..]
klopt. tijdje een vriendinnetje met 75D gehad. Ik vind C persoonlijk het mooist.
das normaal, hier op aarde is er een zwaartekracht aan het werk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben het er ook mee eens.
C of een grote B is meer dan genoeg vind ik. Grotere gaan zo snel hangen
.. En daardoor kunnen zaken esthetisch minder verantwoord worden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das normaal, hier op aarde is er een zwaartekracht aan het werk.
Ja ok maar wat heeft dat met mijn smaak te maken? Ik hou nou eenmaal niet van dikke tieten. Zeker niet van die grote dat als je dr bh uit doet ze ergens tussen haar navel en knieën hangen en als ze er onder moet wassen ze ze over dr schouders kan gooien.....quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das normaal, hier op aarde is er een zwaartekracht aan het werk.
Ook dat.quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten zeggen ze altijd.
Leg dat eens uit? Boven C is voor mij namelijk al te dik.quote:Op zondag 11 april 2010 18:38 schreef DieBiso het volgende:
C and up isfor me
moet dan sowieso niet te dik zijn anders is er niks aan, verhoudingen zijn dan hetzelfde als was ze een blad papier
quote:Op donderdag 8 april 2010 08:42 schreef mickeyD het volgende:
B of kleine C is voortreffelijk, die blijven altijd staan :p
Ik denk dat hij bedoelt dat de vrouw dan niet "te dik" moet zijn.quote:Op zondag 11 april 2010 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leg dat eens uit? Boven C is voor mij namelijk al te dik.
Ah ja dat kan idd een hoop verklaren!quote:Op zondag 11 april 2010 19:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat de vrouw dan niet "te dik" moet zijn.
Een C cup staat nu eenmaal anders op een mager meisje dan op een mollig meisje.
Nee inderdaad dat kan je niet en dat hoeft ook niet.quote:Op zondag 11 april 2010 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah ja dat kan idd een hoop verklaren!In dat geval ben ik het met hem eens.
Ik weet dat mollige of dikke vrouwen mensen al in een hoekje geduwd worden door de media maar ik kan toch niet ineens mn gevoel of mn lul veranderen?
![]()
![]()
Mijn ideale beeld verschild imo veel van het ideale beeld wat door de media geschetst word dus hou ik t maar op ervaring. Dat waar door mn lul wel stijf werd en dat wat t m niet deed.quote:Op zondag 11 april 2010 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee inderdaad dat kan je niet en dat hoeft ook niet.
Rest de vraag wat dat gevoel veroorzaakt heeft misschien wel de media en het "ideale vrouwbeeld". Maar dat is weer een ander onderwerp en daar gaat het hier niet over.
Niet waar. Ik spreek uit ervaring. Maar goed. Ik heb er weinig moeite mee.quote:
Dat kleine borsten altijd mooi blijven is idd onzin, die veranderen vaak in verschrompelde theezakjes.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet waar. Ik spreek uit ervaring. Maar goed. Ik heb er weinig moeite mee.
Ideaal, weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb 70C, en vind het eigenlijk net iets te groot. Ik ben maar 1,66, en dan lijken ze nog groter.
PICS!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:03 schreef Manono het volgende:
wat een praatjes hier - geen moderne bh heeft nog een DD cup, DD is een oude cupmaat en gewoon de tegenwoordige cup E
en dat het sneller hangt dan een cup B of C is een fabeltje, bij een grotere cup is er ook meer weefsel wat het allemaal op zijn plaats houdt - hangende borsten zijn eerder het gevolg van langdurige borstvoeding of extreme schommelingen in gewicht (te snel afvallen bijv)
heb 75G - dan denkt men gauw aan megagrote pornotieten maar bij echte borsten ziet het er best normaal uit
No, I wish notquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:34 schreef Pitabroodje het volgende:
Waarom heeft iedereen het hier over DD?
Allemaal een vriendin met DD ofzo?YOU WISH
Een flinke C/kleine D.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:19 schreef o.us het volgende:
Simpel topic.
Voor de vrouwen: Welk cupmaat vind jij het handigst? Wat is volgens jou de ideale?
Maar jij bent dan ook half pedo, half homo.quote:
That's right, maar laat je tieten nou maar zien.quote:Op donderdag 15 april 2010 04:19 schreef Manono het volgende:
een ideale cupmaat is net zulke onzin net als andere standaardvoorwaarden
dichtgetimmerde lijstjes are soo boring
Jij eerst!quote:Op donderdag 15 april 2010 04:31 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
That's right, maar laat je tieten nou maar zien.
Ik maak me altijd zorgen, wanneer een vrouw dit zegt. Toch is het zeker een grote wijsheid.quote:
Waarom zal jij je daar zorgen over maken?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:00 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik maak me altijd zorgen, wanneer een vrouw dit zegt. Toch is het zeker een grote wijsheid.
Ik ben 1,62 en heb 75D. Vroeger was het C, maar toch nog gegroeid de laatste jaren, strange. Anyway, ik vind ze niet te groot en heb er ook geen last van. Ze ogen ook helemaal niet groot. Alleen met kleren is het nog wel eens lastig. Zo had ik vandeweek een onwijs leuk jurkje aan, maar mijn borsten pasten er gewoon niet in. En dat heb ik eigenlijk altijd met jurkjes en shirtjes die onder de borst zo'n getailleerd gedeelte hebben... Hetzelfde geldt voor bikini's trouwens, halter en triangel bikini's passen eigenlijk nooit. En beugel bikini's zijn saaiquote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb 70C, en vind het eigenlijk net iets te groot. Ik ben maar 1,66, en dan lijken ze nog groter.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik ben 1,62 en heb 75D. Vroeger was het C, maar toch nog gegroeid de laatste jaren, strange. Anyway, ik vind ze niet te groot en heb er ook geen last van. Ze ogen ook helemaal niet groot. Alleen met kleren is het nog wel eens lastig. Zo had ik vandeweek een onwijs leuk jurkje aan, maar mijn borsten pasten er gewoon niet in. En dat heb ik eigenlijk altijd met jurkjes en shirtjes die onder de borst zo'n getailleerd gedeelte hebben... Hetzelfde geldt voor bikini's trouwens, halter en triangel bikini's passen eigenlijk nooit. En beugel bikini's zijn saai
Dat vraag ik me idd ook afquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waarom zal jij je daar zorgen over maken?
hihi... een F-cupje?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een F cupje![]()
Zou ze graag wat kleiner willen. Dat is met zoveel dingen gewoon veel fijner en handiger. Een C lijkt me wel ideaal
nee hoor ik heb liever B of Cquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:34 schreef Pitabroodje het volgende:
Waarom heeft iedereen het hier over DD?
Allemaal een vriendin met DD ofzo?YOU WISH
ik ga toch voor een 70C , niet te groot niet te kleinquote:Op donderdag 8 april 2010 01:19 schreef o.us het volgende:
Simpel topic.
Echt weer zo'n mannen lompeboerenopmerking!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind het belangrijk dat het mooie borsten zijn. Helaas ziet het gros van de borsten er in de verpakking beter uit.
En gelukkig bestaat die zwaartekracht!quote:Op zondag 18 april 2010 14:55 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Echt weer zo'n mannenopmerking!
Weet niet of je het weet, maar borsten horen nou eenmaal niet onder je kin vastgeplakt te zitten.
Bovendien; alsof vrouwen zelf op uitgezakte borsten zitten te wachten. Maar ja, dat heet nou eenmaal zwaartekracht!
Juist!quote:Op zondag 18 april 2010 14:55 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Echt weer zo'n mannenopmerking!
Weet niet of je het weet, maar borsten horen nou eenmaal niet onder je kin vastgeplakt te zitten.
Bovendien; alsof vrouwen zelf op uitgezakte borsten zitten te wachten. Maar ja, dat heet nou eenmaal zwaartekracht!
Geeft niet hoor dat je onzeker bent over je borsten maar laat mij buiten je complex.quote:Op zondag 18 april 2010 14:55 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Echt weer zo'n mannen lompeboerenopmerking!
Als ik ergens niet onzeker over ben, zijn het m'n borsten maar bedankt voor je zorgenquote:Op maandag 19 april 2010 21:04 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Geeft niet hoor dat je onzeker bent over je borsten maar laat mij buiten je complex.
Je reageert anders nogal agressief op iemand die nergens beweert wat hij echt mooie borsten vindt anders dan dat ze er doorgaans verpakt fraaier uitzien.quote:Op maandag 19 april 2010 21:21 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Als ik ergens niet onzeker over ben, zijn het m'n borsten maar bedankt voor je zorgen![]()
Wanneer kom je achter je computer vandaan en ga je eens wat echte borsten van dichtbij bekijken? Is nogal een verschil met die pornotieten waar jij je de hele dag op af zit te trekken.
Jij bent zeker zo'n loser die een giga eisenlijstje heeft voor een toekomstige vriendin terwijl je zelf een kleine pik, een behaarde rug, een bierbuik en een kale kop hebt.
Jammer genoeg ben ik het daar volkomen mee eens, maarja ff op je gemakje verder zoeken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind het belangrijk dat het mooie borsten zijn. Helaas ziet het gros van de borsten er in de verpakking beter uit.
Hotsjeequote:Op maandag 19 april 2010 21:21 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Als ik ergens niet onzeker over ben, zijn het m'n borsten maar bedankt voor je zorgen![]()
Wanneer kom je achter je computer vandaan en ga je eens wat echte borsten van dichtbij bekijken? Is nogal een verschil met die pornotieten waar jij je de hele dag op af zit te trekken.
Jij bent zeker zo'n loser die een giga eisenlijstje heeft voor een toekomstige vriendin terwijl je zelf een kleine pik, een behaarde rug, een bierbuik en een kale kop hebt.
Waarschijnlijk zo een (puisten kop) pubertje kiwi, die nog denkt dat ie ooit de "perfecte" vrouw mag aanduwen. Maak je niet druk.quote:Op maandag 19 april 2010 21:21 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Hihi, nu krijg ik een spontane egoboost.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:39 schreef Breathtaking het volgende:
Maak me ook zeker niet drukquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo een (puisten kop) pubertje kiwi, die nog denkt dat ie ooit de "perfecte" vrouw mag aanduwen. Maak je niet druk.
Het gaat hier over het ideaalbeeld, waarom zit je dan de middelmaat te verdedigen/verheerlijken?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo een (puisten kop) pubertje kiwi, die nog denkt dat ie ooit de "perfecte" vrouw mag aanduwen. Maak je niet druk.
Bij mij gaan het gewicht er juist altijd het eerste af bij mijn borsten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:57 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Hihi, nu krijg ik een spontane egoboost.Al ben ik niet superslank en bang dat mijn borsten een stuk kleiner worden naarmate ik meer afval (waar ik momenteel, succesvol, mee bezig ben).
Is dat trouwens ook zo? Of blijft het in de meeste gevallen je cupmaat een beetje behouden? Tenzij je extreem sport of alleen vet op je tieten hebt...
Welk punt heb je nu ook alweer gemaakt precies?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:50 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Maak me ook zeker niet druk![]()
Maar moest dit toch wel even kwijt. Hij komt er nog wel achter in de echte wereld![]()
Besteed er verder ook geen aandacht aan![]()
Voor de vrouwen: Ik vind zelf meisjes met 70/75 C het mooiste. Maar ik vind niet dat het echt om grootte gaat, vooral om de verhouding tot het lichaam en de vorm moet mooi zijn. Zelf vind ik dat ik echt wel wat minder had mogen met mijn 70D maar op zich valt het niet heel erg op als ik de juiste kleding aantrekquote:Op donderdag 8 april 2010 01:19 schreef o.us het volgende:
Simpel topic.
Maar verder ben je niet onzeker hoorquote:Op maandag 19 april 2010 21:21 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Mmm, je zou je rug toch weer gaan harsenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:29 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Maar verder ben je niet onzeker hoor![]()
Tsja, mijn borsten zijn idd in de verpakking mooier. Denk dat dat idd voor veel borsten geldt, maar dat maakt toch niet zo veel uit? De gemiddelde penis is ook alleen leuk in opgewonden toestand, of gaan er nu allemaal mannen tegen me gillen over mijn behaarde rug enzo?
Je behaarde rug is geen probleem, maar die snor wel ben ik bangquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:29 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Maar verder ben je niet onzeker hoor![]()
Tsja, mijn borsten zijn idd in de verpakking mooier. Denk dat dat idd voor veel borsten geldt, maar dat maakt toch niet zo veel uit? De gemiddelde penis is ook alleen leuk in opgewonden toestand, of gaan er nu allemaal mannen tegen me gillen over mijn behaarde rug enzo?
De snor stays!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:30 schreef klootviolen het volgende:
[..]
Je behaarde rug is geen probleem, maar die snor wel ben ik bang!
Nou zeg, dat kriebeld juist zo lekker aan je ballen als ze pijptquote:Op woensdag 21 april 2010 12:30 schreef klootviolen het volgende:
[..]
Je behaarde rug is geen probleem, maar die snor wel ben ik bang!
Als het "goed" is, hebben de meeste mannen hier niet zoveel ervaring met dat gevoel.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou zeg, dat kriebeld juist zo lekker aan je ballen als ze pijpt
Ze kan die ook gewonnen kietelen hoor!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou zeg, dat kriebeld juist zo lekker aan je ballen als ze pijpt
hap hap hapquote:Op maandag 19 april 2010 21:21 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Vooruit, laatste post die ik hieraan wijd.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:55 schreef Party_P het volgende:
[..]
hap hap hap
Er bestaan toch zat vrouwen met relatief grote borsten (alsin: vergeleken met lichaamsbouw) die toch stevig zijn en NIET nep. Kijk dat jij dat waarschijnlijk niet hebt kan, maar gooi het dan niet meteen op pornotieten want dat vind het gros van de mannen ook 3x niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |