Jammer dat je verder relatief lelijk bent.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:19 schreef snakelady het volgende:
Ik vind persoonlijk een kleine C erg mooi over het algemeen maar bij sommige staat een B of een D mooier, een A vind ik zelden mooi en groter dan een D ook niet
Ik heb zelf 70/75 D.
En dat heeft toegevoegde waarde voor dit topic omdat?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:23 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Jammer dat je verder relatief lelijk bent.
Jammer dat Fok!kers niet in jouw FoBo kunnen kijken om te zien hoe lelijk jij bent...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:23 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Jammer dat je verder relatief lelijk bent.
Geen, zoals 90% van de posts @ Fok!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dat heeft toegevoegde waarde voor dit topic omdat?
Is geen selectieve verontwaardiging hoor, gewoon puur nieuwsgierigheid aangezien ik de toegevoegde waarde van je opmerking niet begrijp.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:38 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Geen, zoals 90% van de posts @ Fok!
Ik snap de selectieve verontwaardiging dan ook niet zo.
Origineel. Daar is echt over nagedacht.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:38 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Jammer dat Fok!kers niet in jouw FoBo kunnen kijken om te zien hoe lelijk jij bent...
Nee precies, de post heeft ook geen enkele toegevoegde waarde. Die van daarvoor des te meer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is geen selectieve verontwaardiging hoor, gewoon puur nieuwsgierigheid aangezien ik de toegevoegde waarde van je opmerking niet begrijp.
quote:Op donderdag 8 april 2010 01:19 schreef o.us het volgende:
Voor de mannen: Welk cupmaat vind jij het handigst? Wat is volgens jou de ideale?
Ok, wat jij wil...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:43 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Nee precies, de post heeft ook geen enkele toegevoegde waarde. Die van daarvoor des te meer.
Net als jij zo goed nadacht over jouw originele post!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:40 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Origineel. Daar is echt over nagedacht.
Nee, in z'n geheel niet. Maar we zijn ook benieuwd naar jouw mening, dus post ook wat pics.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:45 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Net als jij zo goed nadacht over jouw originele post!
Als je mijn mening graag wilt.. Wat dat meisje heeft is ongeveer mijn maat.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:49 schreef MaskOfSanity het volgende:
[ afbeelding ]
Groter hoeft van mij eigenlijk niet.
Ok. Iig fijn dat je er zelf ook tevreden over bent.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:16 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Als je mijn mening graag wilt.. Wat dat meisje heeft is ongeveer mijn maat.
Vind ik ook een goede.
Astu!
Totaal geen nut om zo'n opmerking over iemand te maken. Daar gaat het topic helemaal niet over en het enige wat dat doet is diegene omlaag halen. Dus je had het ook net zo goed voor je kunnen houden.Triest mannetje.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:38 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Geen, zoals 90% van de posts @ Fok!
Ik snap de selectieve verontwaardiging dan ook niet zo.
Gelukkig is het niet relevant of jij ergens het nut van inziet. Dat ik het ook achterwege had kunnen laten spreekt voor zich, maar fijn dat je nog even wat open deuren intrapt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:25 schreef mirved het volgende:
[..]
Totaal geen nut om zo'n opmerking over iemand te maken. Daar gaat het topic helemaal niet over en het enige wat dat doet is diegene omlaag halen. Dus je had het ook net zo goed voor je kunnen houden.Triest mannetje.
Denk je dat ik of iemand anders nog iets zou willen doen waar jij genoegen uit schept? Als je zo'n walgelijk figuur bent dan hoef je ook geen medewerking van iemand anders te verwachten. Hoe erg moet je wel niet zijn als je volledig begrijpt dat het nergens voor nodig was en het toch te doen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:27 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet relevant of jij ergens het nut van inziet. Dat ik het ook achterwege had kunnen laten spreekt voor zich, maar fijn dat je nog even wat open deuren intrapt.
Post liever een acceptabele pic.
Minstens zo erg zijn huilies zoals jij die er volledig overbodig nog een halve nacht over doorjammeren. Ik verwacht ook geen medewerking van jou en ik kan me al helemaal niet voorstellen dat er iemand op jouw mening over desbetreffende post zit te wachten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:35 schreef mirved het volgende:
[..]
Denk je dat ik of iemand anders nog iets zou willen doen waar jij genoegen uit schept? Als je zo'n walgelijk figuur bent dan hoef je ook geen medewerking van iemand anders te verwachten. Hoe erg moet je wel niet zijn als je volledig begrijpt dat het nergens voor nodig was en het toch te doen.
Iemand met een hoop poen in Bussum deelt jouw smaakquote:Op zaterdag 10 april 2010 03:22 schreef THEFXR het volgende:
ik hou van mollige vrouwen met een breed frame en cup E
Iig fijn dat je toch nog hebt geneukt, nadat ik zo'n enorm misdriijf pleegde enkele uren geleden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:23 schreef snakelady het volgende:
Tja, kan er eigenlijk niet zo mee zitten dat iemand van Fok! mij mooi of lelijk vindt.
Ik heb mijn leven goed voor elkaar en geniet daar ook van, ben zelfverzekerd genoeg om van zo'n opmerking niet wakker te liggen.
Dat had/heeft namenlijk een heel andere en veel leukere reden.
Maar dan nog begrijp ik de reden van zo'n opmerking niet en zie het maar als een tekortkoming van degene die de opmerking plaatste.
Zie het niet als een misdrijf hoor, meer als een tekort aan sociale vaardigheden en inlevingsvermogen, maar heb het vermoeden dat je niet de enige bent op FOK!quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:28 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Iig fijn dat je toch nog hebt geneukt, nadat ik zo'n enorm misdriijf pleegde enkele uren geleden.
Nee precies, zolang je je maar voorhoudt dat het meer zegt over mij als persoon dan over jou, dan hoef je je nergens zorgen om te maken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zie het niet als een misdrijf hoor, meer als een tekort aan sociale vaardigheden en inlevingsvermogen, maar heb het vermoeden dat je niet de enige bent op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |