We kunnen er niets aan doen. Is genetisch bepaaldquote:Op donderdag 8 april 2010 21:48 schreef onschuldigheid-zelve het volgende:
hm, ik ben 18 en heb nu cup C/D, vind het eigenlijk aan de grote kant omdat ik zelf ook niet zo groot ben (1.60 ofzo).. en bovendien heb ik een best opvallend decollete, vind het echt irritant om een gesprek te voeren met een jongen die alleen maar naar mn borsten staat te staren.. maar ach ik ben nog jong, misschien wordt het nog wel minder haha
Dat is in verhouding even groot met iemand die groter is hoor. Jij hebt nu omtrek 65/70 wsl en iemand van 1.75 iets van 75 en dus is het in verhouding even groot.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:48 schreef onschuldigheid-zelve het volgende:
hm, ik ben 18 en heb nu cup C/D, vind het eigenlijk aan de grote kant omdat ik zelf ook niet zo groot ben (1.60 ofzo).. en bovendien heb ik een best opvallend decollete, vind het echt irritant om een gesprek te voeren met een jongen die alleen maar naar mn borsten staat te staren.. maar ach ik ben nog jong, misschien wordt het nog wel minder haha
hahaha jahoor, neem die slachtofferrol maar weer inquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We kunnen er niets aan doen. Is genetisch bepaald
mag ik aan je tieten zitten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:39 schreef Breathtaking het volgende:
De ideale cupmaat naar mijn mening is 70/75C. Dan ben je slank met redelijk grote boobies, een mooie cleavage maar ben je niet één en al tiet.
dat lijkt mij en goed ideequote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef mr_t88 het volgende:
Zullen we de meningen even met foto's ondersteunen?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef mr_t88 het volgende:
Zullen we de meningen even met foto's ondersteunen?
Heeft mijn ex daarom na mij alleen nog maar kleine, dikke, propperige meiden gehad? (die ook nog steeds jonger werden..)quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:22 schreef UltraR het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat intelligente mannen op kleinere borsten vallen en minder intelligente mannen op grote.
Foutje,quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is in verhouding even groot met iemand die groter is hoor. Jij hebt nu omtrek 65/70 wsl en iemand van 1.75 iets van 75 en dus is het in verhouding even groot.
Mee eens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:39 schreef Breathtaking het volgende:
De ideale cupmaat naar mijn mening is 70/75C. Dan ben je slank met redelijk grote boobies, een mooie cleavage maar ben je niet één en al tiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |