Goh, je meent het. Er staat dan ook wat jouw ideale is. Er zijn ook mensen die borsten hebben die niet bij hun lichaam passen.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Het heeft met verhoudingen te maken. Kom je nog wel eens achter.
quote:Op donderdag 8 april 2010 01:19 schreef o.us het volgende:
Simpel topic.
Voor de vrouwen: Welk cupmaat vind jij het handigst? Wat is volgens jouw de ideale?
Voor de mannen: Welk cupmaat vind jij het handigst? Wat is volgens jouw de ideale?
Mijn vriendin heeft B en persoonlijk vind ik dat genoeg.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:21 schreef GewoneMan het volgende:
dorgaans ben ik tevreden met wat ik krijg (lees vrouwen vallen niet af omdat ze een te grote of te kleine cup hebben) mooiste vind ik persoonlijk B t/m C niet te groot niet te klein perfect maar als ze A of D heeft ach ze heeft tepels
quote:Op donderdag 8 april 2010 01:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Goh, je meent het. Er staat dan ook wat jouw ideale is. Er zijn ook mensen die borsten hebben die niet bij hun lichaam passen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 01:19 schreef o.us het volgende:
Voor de mannen: Welk cupmaat vind jij het handigst? Wat is volgens jouw de ideale?
homoquote:
Je bent geen echte vrouwen gewend mietjequote:Op donderdag 8 april 2010 01:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft B en persoonlijk vind ik dat genoeg.Dubbel D is heul niet om te genieten
Misschien niet elke dag, maar het kan wel fluctuerenquote:Op donderdag 8 april 2010 01:22 schreef Onnoman het volgende:
[..]
alsof een vrouw elke dag een andere cupmaat heeft![]()
Oké.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:26 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je bent geen echte vrouwen gewend mietje
DD natuurlijk :
[ afbeelding ]
Flikker op, ik spreek uit ervaring dat grote borsten niet te genieten zijn.quote:
Ik vind alleen dat Dubbel D niet te genieten zijn ivm ervaringen. Wat is daar nou weer erg aan?quote:Op donderdag 8 april 2010 01:36 schreef Winner_Taco het volgende:
o.us dat je niet met grote borsten om kan gaan ok maar generaliseer niet vrouwen die dat wel hebben
Het zou misschien al minder offtopic reacties geven als je erbij zou zeggen waarom je dubbel D al niet te genieten vind. Ervaringen is dan een beetje makkelijk. Watvoor ervaringen bedoel je precies?quote:Op donderdag 8 april 2010 01:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat Dubbel D niet te genieten zijn ivm ervaringen. Wat is daar nou weer erg aan?
Het kan aan mij liggen maar het ligt gewoon niet lekker en waar ik mee te maken had was dat dubbel D gewoon niet bij haar lichaam past.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zou misschien al minder offtopic reacties geven als je erbij zou zeggen waarom je dubbel D al niet te genieten vind. Ervaringen is dan een beetje makkelijk. Watvoor ervaringen bedoel je precies?
En misschien zijn er wel mannen die juist weer onprettige ervaringen hebben met een A cup?
Je hoeft er toch ook niet op te gaan liggen?quote:Op donderdag 8 april 2010 01:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar het ligt gewoon niet lekker en waar ik mee te maken had was dat dubbel D gewoon niet bij haar lichaam past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |