quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef zarGon het volgende:
Naturel. Formaat die bij het lichaam past.
Bestaat dat?quote:Siliconen borsten, cup A en kleiner
Geen idee of dat kan, maar vond het wel netjes passen in de pollquote:Op maandag 2 juli 2007 10:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Bestaat dat?![]()
Belangrijker dan het formaat vind ik eigenlijk de vorm en stevigheid, dan wel het liefst naturel maar met borsten waaraan gesleuteld is om ze beter bij het figuur van de draagster te laten passen heb ik ook geen moeite
Nee er zijn ook mannen die van kleine borsten houden!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:58 schreef B.ertha het volgende:
Moet er niet iets bij staan als: liever D met siliconen dan A/B zonder?
Iedereen heeft natuurlijk liever een natuurlijke C dan een neppe, dat kun je niet vergelijken.
Ben een vrouw trouwens, ga voor echt B/C
Ja, maar ik bedoel dat er een poll is om te kiezen voor echt en nep tegelijkertijd. Er moet eigenlijk één poll zijn voor het formaat en een aparte voor siliconen of nietquote:Op maandag 2 juli 2007 11:03 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Nee er zijn ook mannen die van kleine borsten houden!
Tevreden? Ruim tevredenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:51 schreef Straaljagertje het volgende:
We kunnen geen poll houden met 1000en entry's
Angst: Het gaat om wat jullie zouden willen hebben, of of jullie tevreden zijn
Voor de rest: Blijven stemmen
Kun jij dat zien dan? Ik zie wel verschil in cupmaat, maar het verschil tussen 70 of 85 omtrek zou ik waarschijnlijk niet zien.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar eig zit er ook nog redelijk verschil tussen een 70B of een 85B.. dus eig valt daar ook weer weinig over te zeggen.
Nou een 70B bv heeft een kleinere cup dan een 85B.. Weet niet zeker of t zo is, maar het kan best zijn dat een 70B even groot is als een 85A om maar wat te zeggen.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun jij dat zien dan? Ik zie wel verschil in cupmaat, maar het verschil tussen 70 of 85 omtrek zou ik waarschijnlijk niet zien.
En OT: in ieder geval GEEN siliconen, geen hangers en ook niet van die hele grote, dus A, B of C.
Meestal is het toch zo dat A kleiner is dan B en dat verschil zie ik dan weer wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou een 70B bv heeft een kleinere cup dan een 85B.. Weet niet zeker of t zo is, maar het kan best zijn dat een 70B even groot is als een 85A om maar wat te zeggen.
Volgens mij overlappen sommige maten elkaar een beetje of niet?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Meestal is het toch zo dat A kleiner is dan B en dat verschil zie ik dan weer wel.
Ja dat klopt inderdaad, maar ik denk dat als je omtrek groter is je borsten in verhouding kleiner lijken, als je begrijpt wat ik bedoel, dus dan valt het niet zo op of het A of B is.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat dacht ik dus van wel. Afhaneklijk van de omtrek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |