Ik ging meteen proberen om dat na te doen, maar het lukt me nietquote:Op woensdag 7 april 2010 12:19 schreef Bragi het volgende:
Desmond en Penny.
Henry Ian Cusick is toch wel een toffe acteur.Hoe die bovenlip langzaam begon te trillen toen Widmore hem vertelde dat 'ie op het eiland zat.
En ik vond het ook een erg leuke aflevering.Ik vond het wel jammer dat er nu weer een hele lange flash-sideway was. Niet dat ik wat tegen de ALT heb, nooit gehad, maar ze hadden het soms wel mogen afwisselen met on island-gebeuren. Nu was dat alleen in het begin en het einde zo.
Da's het enige dat ik een beetje vreemd vind.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:31 schreef Bragi het volgende:
Vraag me af wat de twist is in het Desmond-volgt-Sayid-verhaal. Wist hij gewoonweg niet beter of heeft Desmond nog een troef achter de hand? Hij volgde namelijk supersnel.
Of juist andersom. Misschien 'wist' Desmond dat Sayid hem zou oppikken.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:51 schreef Symer het volgende:
Sayid zelf stond ook raar te kijken. 'Dat ging wel heel makkelijk', zag ik hem denken.
Desmond gaat denk ik mollen voor Widmore, maar Sayid heeft hem al door.
quote:How it is (theorie)
In short, I am just kind of frustrated. I feel like some told us they would build me my own roller coaster in my back yard and I just sat back and said, “Great, how could this not be fun.” Then three years into it they had obtained all their pieces and said, “I’ll have it for you in three more years and I will be able to plan out a lot better now that I have a set time frame. But I’m the only one who has the secret plans to make this and I’m gonna leave town forever the day after its done.” So I get excited and think, wow this gonna be great, lets just watch the progress. But now it’s a month before the deadline and there is definitely the makings of a roller coaster in my back yard, but there is no way all the parts fit, the structure seems to change at random from the original plan, time is quickly running out and this guy has been proving himself to not exactly be the most efficient workers in the last half year. In the end, I’ll probably end up wi! th a pretty decent merry go round and a whole lot of disappointment… and more importantly questions… unanswered questions.
Een quote van mij uit topic #114, na de season opening. Komt wel dicht in de buurtquote:Ik heb het vermoeden dat Desmond heen en weer kan reizen tussen de twee dimensies. Of in ieder geval weet wat er aan de hand is. "The Island is not done with you yet". Ben er iig van overtuigd dat er vroeg of laat een connectie komt tussen de twee dimensies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kwam kijken.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:30 schreef Symer het volgende:
Was ik de enige die bij Eloise aan Bilbo Baggins moest denken trouwens?
[ afbeelding ]
Ook bij dat bord op het vliegveld.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:22 schreef bierjoost het volgende:
Spiegeltje spiegeltje.
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat deze aflevering door Faraday (Widmond nuquote:Op woensdag 7 april 2010 16:38 schreef Karina het volgende:
Zou het misschien zo zijn dat de alt werkelijkheid echt is en dat het hele eilandgebeuren een soort Matrix is? Of is dat wel heeel vergezocht.
Het is alleen geen splitsing, omdat ook dingen van voor de Jughead anders zijn gelopen, zoals Desmond die niet met zijn zeiljacht op het eiland beland etc.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:08 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik denk dat deze aflevering door Faraday (Widmond nu) wel bevestigd werd dat de alt-realiteit is ontstaan door de ontploffing van Jughead, en dus niet de originele werkelijkheid is.
Jughead werd in 1977 tot ontploffing gebracht, we hebben nog geen enkele aanwijzing gehad dat dingen die daarvoor zijn gebeurd ook anders zijn gegaan.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Het is alleen geen splitsing, omdat ook dingen van voor de Jughead anders zijn gelopen, zoals Desmond die niet met zijn zeiljacht op het eiland beland etc.
Dat meen je hopelijk niet?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:59 schreef mediaconsument het volgende:
Toch wel sneu hoor, niemand heeft het tot nog toe gehad over het optreden van Charlie!
[ afbeelding ]
Verder vraag ik me af wat "not penny's boat" betekende.
is dit je eerste seizoen?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:59 schreef mediaconsument het volgende:
Toch wel sneu hoor, niemand heeft het tot nog toe gehad over het optreden van Charlie!
[ afbeelding ]
Verder vraag ik me af wat "not penny's boat" betekende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |