abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80132216
JX doe jij nog een speciaal dieet?
Vind het namelijk een heel apart lijstje
pi_80132239
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:23 schreef Heroinjunk het volgende:
I know, maar wat kan ik zien als mager beleg? Veel vlees gok ik.

Filet americain, kip filet, rookvlees
Pindakaas is wel gezond maar niet heel mager
pi_80132258
Kan ham ook? Of is dat weer te vet.
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:26:56 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80132303
quote:
Euhh kipfilet, rosbief, fricandeau, rookvlees. Volgens mij viel osseworst ook wel mee, en filet americain. Maar niet zo mager als eerstgenoemden Oh en ik vind dat ham ook wel kan, al was het niet super gezond geloof ik? Gegrilde ham is denk ik wel okee. Maar varkensvlees is dacht ik niet het meest gezonde.

Pindakaas is niet mager maar er zitten wel nuttige vetten in, kan dus ook

Gekookte eitjes zit ook weinig troep in.

Volgens mij was appelstroop wel okee voor het ijzergehalte maar hoe gezond het is ben ik weer kwijt

Groenten en fruit op brood (tomaatjes, komkommer, aardbeien, etc.)

Slankie kaas, als je het weg krijgt (ik vind het naar karton smaken )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:29:04 #105
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80132369
quote:
jam, liefst met niet té veel suiker (duurdere jam heeft vaak minder suiker)
nutella is niet zo slecht, wel met mate
pindakaas is vet maar gezond vet, niet te dik smeren
30+ of 20+ kaas
kipfilet/magere of rauwe ham/rookvlees etc.
je kan alles opleuken met sambal, sla, plakjes tomaat of komkommer, etc...
er is echt veel mogelijk hoor. en als je graag chocoladehagel wilt, weeg dan je boterham op een weegschaaltje, zodat je weet hoeveel je binnenkrijgt, dat je niet "per ongeluk" 50 gram hagelsag op je brood gooit ipv 10-15.

een middelgrote aardappel is ca. 70 gram, ik zei 150 maar het is 150-200 dus drie middelgrote aardappels kan wel.

alas je geen halvarine wilt gebruiken (ik doe dat ook niet, bah), zorg dan dat je wel wat margarine bij de avondmaaltijd bereiding gebruikt. ik neem vaak wat margarine door mn aardappels ipv jus, en bak mijn vlees in margarine. boter/margarine is belangrijk voor de vitamines A en D, veel lijnende mensen hebben daar tekort aan. olijfolie is gezond maar bevat niet echt veel vitamine d en a.

afwisselen is de truc! en alles met mate!
Kwak
pi_80132411
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Euhh kipfilet, rosbief, fricandeau, rookvlees. Volgens mij viel osseworst ook wel mee, en filet americain. Maar niet zo mager als eerstgenoemden Oh en ik vind dat ham ook wel kan, al was het niet super gezond geloof ik? Gegrilde ham is denk ik wel okee. Maar varkensvlees is dacht ik niet het meest gezonde.

Pindakaas is niet mager maar er zitten wel nuttige vetten in, kan dus ook

Gekookte eitjes zit ook weinig troep in.

Volgens mij was appelstroop wel okee voor het ijzergehalte maar hoe gezond het is ben ik weer kwijt

Groenten en fruit op brood (tomaatjes, komkommer, aardbeien, etc.)

Slankie kaas, als je het weg krijgt (ik vind het naar karton smaken )
Oh, vlees lust ik allemaal wel op mijn brood. Pindakaas lust ik wel, maar ben ik niet zo'n fan van, maar dat kan ik dan wel eens voor de afwisseling nemen. Ei vind ik ongelofelijk smerig op mijn brood. Stroop is wel lekker, als het maar met mate is en als het appelstroop is. Aardbeien zijn heerlijk op brood! En kaas vind ik smerig op mijn brood.

Maar als ik het zo zie, komt het wel goed. ^^ Ik eet sowieso altijd al bruin of volkoren brood, wit houd ik niet zo van.
pi_80132491
Bedankt jullie voor alle tips.
Ik heb die Zumba DVD's van Maria gedownload en net gedaan en ik vind het geweldig. Ik wil het nu eigenlijk ook in lessen gaan doen, maar het is vrij duur en ik ben op dit moment echt even broke. Dus ik blijf het even doen met de DVD's en gewoon blijven wandelen/hardlopen tot ik weer geld heb! En lekker keihard dansen en losgaan als ik uitga.
pi_80132627
Zow net heerlijk gesport
Zumba doe ik zo af en toe thuis, want de lessen vind ik weinig aan (in de sportschool). Maar van die Maria heb ik nog niet gehoord, eens kijken of ik die kan vinden.
pi_80132666
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:38 schreef Laydina het volgende:
Zow net heerlijk gesport
Zumba doe ik zo af en toe thuis, want de lessen vind ik weinig aan (in de sportschool). Maar van die Maria heb ik nog niet gehoord, eens kijken of ik die kan vinden.
Haha nee, MariaEtc zei tegen mij dat ik die kon downloaden. Ik heb gewoon willekeurige NZB's gedownload. Maar ik weet niet hoe de lessen hier zijn, er is hier een sportschool die 2 gratis proeflessen aanbiedt (als dat nog zo is) en dan wil ik daar even langs gaan om te kijken.
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:10:28 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80133815
Ohai, Maria hier

Lessen in de sportschool hangen érg af van wie het geeft! Ik heb het idee dat bijna iedere gladiool Zumba instructeur kan worden (illustratie: willekeurige Zumba filmpjes op youtube), dus je moet mazzel hebben dat je een leuke instructeur/instructrice treft. De mijne is heel tof!

De DVDs vind ik vooral erg grappig De oude zijn te fout voor woorden, en de nieuwere ook wel, maar die zijn wel te pruimen (Cardio Party, 20 minute work-out en Sculpt). Als je de dialogen voor lief neemt en voornamelijk op de dansjes focust is het wel okee Ook vind ik de instructie van dat meisje met dat knalrode topje leuk (Eliiisa oids ), maar ik weet niet zo hoe die DVD heet. Plus, je kan ook op youtube kijken, bijv. naar filmpjes van Zumba in Hickory (en dan die van Kat Price en Heather nogwattes, die zijn het tofst), en dat dan gewoon in je woonkamer nadoen Kan makkelijk als je de basispassen door hebt!
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:24:49 #111
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_80134360
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef Sarabi het volgende:
JX doe jij nog een speciaal dieet?
Vind het namelijk een heel apart lijstje
Geen speciaal dieet, ik eet wat ik wil, zolang het maar gezond en met mate is. Veel is dus afhankelijk van wat er die week in de supermarkt in de aanbieding is en waar ik zin in heb Dit is de enige manier van dieten waarin ik persoonlijk daadwerkelijk succes heb. Deze week waren de actimel en yoghurts in de aanbieding..

Verder ben ik single en heb geen zin om in de keuken te staan voor 1 persoon, dus ik eet 's avonds vaak erg gemakkelijk En vlees eet ik niet veel, 1x per week is voor mij zat.
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_80135199
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:24 schreef JX het volgende:

[..]

Geen speciaal dieet, ik eet wat ik wil, zolang het maar gezond en met mate is. Veel is dus afhankelijk van wat er die week in de supermarkt in de aanbieding is en waar ik zin in heb
Teveel met mate en niet bepaald gezond, als je het mij vraagt
pi_80136516
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai, Maria hier

Lessen in de sportschool hangen érg af van wie het geeft! Ik heb het idee dat bijna iedere gladiool Zumba instructeur kan worden (illustratie: willekeurige Zumba filmpjes op youtube), dus je moet mazzel hebben dat je een leuke instructeur/instructrice treft. De mijne is heel tof!

De DVDs vind ik vooral erg grappig De oude zijn te fout voor woorden, en de nieuwere ook wel, maar die zijn wel te pruimen (Cardio Party, 20 minute work-out en Sculpt). Als je de dialogen voor lief neemt en voornamelijk op de dansjes focust is het wel okee Ook vind ik de instructie van dat meisje met dat knalrode topje leuk (Eliiisa oids ), maar ik weet niet zo hoe die DVD heet. Plus, je kan ook op youtube kijken, bijv. naar filmpjes van Zumba in Hickory (en dan die van Kat Price en Heather nogwattes, die zijn het tofst), en dat dan gewoon in je woonkamer nadoen Kan makkelijk als je de basispassen door hebt!
Hey, die heb ik gedownload! Cardio Party enzo. Die is wel tof en ik ging er zeker wel van zweten.
pi_80137048
Oww.. maria als in nick
Die dvd's heb ik al. Doe enkel de Sculp and Tone en nog een toevallig gedownloade die buikspieren en kontspieren doet.
pi_80139546
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Filet americain,
Is toch heel vet?
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_80139993
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:57 schreef winka het volgende:
Wat een lieve topictitel, ik word er helemaal verlegen van Bedankt voor jullie feli's
[..]

Was nog even uit het vorige topic. Een bmi van onder 25 was ook mijn droom inderdaad. Ruim anderhalf geleden heb ik dat even gehad, maar het was een gevecht op zich om op dat gewicht te komen. En nog moeilijker om er te blijven. Dat was me dus maar even gelukt Sindsdien ging het weer op en neer, beneden de 82 was ik niet meer gekomen

Maar nu ik sinds een paar maanden haptotherapie doe, is er zoveel troep mij me los gekomen. Het was en is soms enorm zwaar. En dat ik afval krijg ik er dus 'gratis' bij. Waar ik vroeger grote gaten moest vullen met eten hoeft dat niet meer. Echt een verademing. Oh en natuurlijk heb ik soms best trek in iets lekkers , Maar een bak Friesche Vlag slagroom eet ik niet meer binnen een half uur leeg, het gaat nu echt met mate
DIKZAK!!
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:33:26 #117
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80140135
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:30 schreef Bobbanz het volgende:

[..]

DIKZAK!!
Hee hallo, zout jij eens heel hard op!
pi_80140224
quote:

[..]

DIKZAK!!
BRUINTAND!!
pi_80140581
Zo. Ik kom meeposten. Al zo lang ik me kan heugen probeer ik af te vallen, wat heeft geresulteerd in het aankomen van een kilootje of 30 . Actief afvallen heb ik namelijk niet gedaan, het bleef vooral bij plannen maken. Daarnaast had eten therapeutische waarde voor me, dus dan tikt het wel aan.

Maar goed, nu ik begeleiding heb, wil ik het toch echt aanpakken. Voordeel is dat er voor mij veel verbeteringspunten zijn, zodat er ook daadwerkelijke hoop is dat ik die kilo's kwijt kan raken. Ik at (en nog steeds wel) namelijk erg ongezond en onregelmatig, en sport(te) nauwelijks of niet. Ik begin nu met bijhouden van wat ik eet, en beginnen met beweging. Ik ben bang dat ik met direct hardlopen m'n toch al zwakke gewrichten vermoord, dus ik ga beginnen met regelmatig fietsen. Daarnaast wil ik één keer per week krachttraining doen, maar ja, dan moet ik mezelf wel naar de sportschool slepen.

We zullen zien.
pi_80142145
Succes, Blue! Fietsen is, volgens mijn kine, de meest knie-vriendelijke vorm van beweging! Afhankelijk van hoe zwaar je bent, kun je ook wandelen proberen, of anders zwemmen (crawl). Maar goed, hoofddoel is in het begin natuurlijk vooral om jezelf in beweging te krijgen!

wat voor begeleiding heb je?
pi_80143205
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
Succes, Blue! Fietsen is, volgens mijn kine, de meest knie-vriendelijke vorm van beweging! Afhankelijk van hoe zwaar je bent, kun je ook wandelen proberen, of anders zwemmen (crawl). Maar goed, hoofddoel is in het begin natuurlijk vooral om jezelf in beweging te krijgen!

wat voor begeleiding heb je?
Vooralsnog alleen een psycholoog (een goede, eindelijk). Ik ben wel 's bij een diëtiste geweest, maar dat was zo'n intens dom mens dat ik geheel genezen ben van die hele beroepsgroep.

Wandelen zou ook nog kunnen, maar ik durf me niet in een zwembad te vertonen, vooralsnog . Zou ik uiteindelijk wel heerlijk vinden, ik vind zwemmen in principe fantastisch.
pi_80143437
Ah, dat is fijn! Dat kan je echt goed helpen om negatieve patronen te doorbreken. Een goed dieet samenstellen kun je zelf ook wel proberen Als je maar oppast dat je niet te weinig eet, of een hekel krijgt aan eten.

Wat betreft het zwemmen: het loont soms om wat rond te kijken bij zwembaden in de buurt en mogelijke zwemuren. Ik heb een tijdje gezwommen in het universiteitsbad, maar dat is best vol, veel heel-erg-slank-en-getraind, en ik was altijd bang om bekenden tegen te komen. Nu zwem ik soms in een iets duurder gemeentezwembad; in de lunchpauze is het daar fijn rustig en heb je meestal de baan voor jezelf of met z'n tweeen, en dan vind ik het niet zo eng meer Want hoewel ik officieel geen overgewicht meer heb, voel ik me nog altijd zeer self-conscious in badpak
pi_80145287
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef Sarabi het volgende:
Fakkeltje kom jij hier om ook zelf af te vallen?
Niet nodig, ben 1.95 bij 90 kg en 9.5% vet.

Ik gaf slechts mijn mening, het is tenslotte een forum. Mocht de reactie je niet aanstaan dan kun je gerust verder scrollen en niet op mij reageren.
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:32:32 #124
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_80148076
quote:

[..]

DIKZAK!!
hihi dit is fucking hilarious. In een topic waar men eraan werkt dat ze overgewicht hebben iemand die iets geweldigs heeft gedaan dikzak noemen. Echt sterk en onverwacht. De rest van de week moet ik uitkijken dat ik niet in het openbaar aan deze reactie denk, omdat men zich anders zal moeten afvragen waarom ik giechel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  zaterdag 10 april 2010 @ 09:11:11 #125
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_80152327
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Teveel met mate en niet bepaald gezond, als je het mij vraagt
Misschien wel, maar dit zijn nog maar twee lijstjes geweest en het weinige eten door de week wordt in het weekend gecompenseerd! Zoals ik al zei, door de week beweeg ik weinig en dan heb ik dus ook niet veel nodig. In het weekend sta ik te springen en headbangen in pubs/clubs/bij vrienden thuis en dan eet ik dus meer Vannacht nog na een metalconcert wat friet en een halve rookworst weggewerkt Vandaag en morgen eet ik bij vrienden, o.a. BBQ

Ok, het is niet de meest gezonde leefstijl, maar wel de enige die voor mij op het moment werkt. Doordeweeks ben ik streng voor mezelf, in het weekend mag ik los en ik val toch af.

Ik zal iig geen goed voorbeeld zijn voor andere afvallers, dus bij deze: geen aanrader
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_80152373
Hoi,

Ik sta weer eens stil....

Maar goed ik ga gewoon door dan zal et over een week wel weer beter gaan.

Dit weekend opletten en voldoende bewegen is het streven nu nog de realisatie
  zaterdag 10 april 2010 @ 09:20:49 #127
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_80152402
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 09:17 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Hoi,

Ik sta weer eens stil....

Maar goed ik ga gewoon door dan zal et over een week wel weer beter gaan.

Dit weekend opletten en voldoende bewegen is het streven nu nog de realisatie
Dat stilstaan is zo irritant he Maar zolang het bij stilstaan blijft en niet naar opnieuw aankomen gaat ben ik allang blij! Succes
pi_80161405

Net de Paarse gekocht 2 dumbbells van 1 kilo per stuk

* Nu moet ik ze nog gaan gebruiken (denk ik)
pi_80161595
Ik heb al een paar jaar zo'n setje maar doe er echt helemaal niets mee
pi_80162186
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:05 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb al een paar jaar zo'n setje maar doe er echt helemaal niets mee

Ga er eens wat mee doen dan
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:36:55 #131
238656 -Maggie-
One of the lost ones
pi_80162394
Ik denk dat ik straks mijn skates eens uit de kast ga trekken.
pi_80162485
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ga er eens wat mee doen dan
Nah denk niet dat dat het gaat worden
Wel net hardgelopen
pi_80164506
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:36 schreef -Maggie- het volgende:
Ik denk dat ik straks mijn skates eens uit de kast ga trekken.
Het is er wel weer voor ja
pi_80164522
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nah denk niet dat dat het gaat worden
wrom?
quote:
Wel net hardgelopen
pi_80164728
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:05 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

wrom?
[..]

Als ik iets al jaren naast mijn bed heb staan en er niets mee doe, dan zal dat niet snel veranderen
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:29:54 #136
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80165124
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 15:59 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[ afbeelding ]

Net de Paarse gekocht 2 dumbbells van 1 kilo per stuk

* Nu moet ik ze nog gaan gebruiken (denk ik)
euhm...dumbbells van 1 kg kan je toch niet zoveel mee ik ben maar n klein grietje, maar de biceps gaat bij mij met 5 kg, en de triceps en borstspieren met 3 kg per arm...
Kwak
pi_80165220
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

euhm...dumbbells van 1 kg kan je toch niet zoveel mee ik ben maar n klein grietje, maar de biceps gaat bij mij met 5 kg, en de triceps en borstspieren met 3 kg per arm...

Ze zijn niet voor krachttraining maar om vast te houden tijdens aerobic oefeningen
Voor krachttraining heb ik halters die ik tot 28 kg zwaar kan maken
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:34:50 #138
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80165253
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:33 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ze zijn niet voor krachttraining maar om vast te houden tijdens aerobic oefeningen
Voor krachttraining heb ik halters die ik tot 28 kg zwaar kan maken
ah, vandaar! ja ik train verder niet met losse gewichten en voor mn armen is die 5 kg wel even genoeg voorlopig.
Kwak
pi_80166902
Sinds ik terug van vakantie ben (afgelopen maandag), doe ik niet meer aan sport. Ik voel me heel erg vermoeid en heb absoluut geen zin in sport.

Morgen ga ik overigens wel een uurtje zaalvoetballen (teamsport, kan het niet maken 'geen zin' te zeggen).
  zaterdag 10 april 2010 @ 19:37:14 #140
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80167068
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 19:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Sinds ik terug van vakantie ben (afgelopen maandag), doe ik niet meer aan sport. Ik voel me heel erg vermoeid en heb absoluut geen zin in sport.

Morgen ga ik overigens wel een uurtje zaalvoetballen (teamsport, kan het niet maken 'geen zin' te zeggen).
even advocaat van de duivel spelen: kun je het tegenover jezelf wel maken dan? waarom is de mening of wens van die anderen belangrijker dan je eigen wens om slank en fit te worden? waarom ben je zo moe? betekent moe zijn persé dat je niet hoeft te sporten of kan sporten?
Kwak
pi_80168006
Damn, dat zijn nog eens kritische (en pijnlijke) vragen.

Ik snap wat je bedoelt, en je hebt helemaal gelijk. De vermoeidheid komt volgens mij door een slaaptekort dat ik afgelopen weekend (tijdens mijn vakantie dus!) heb opgebouwd.
SPOILER
pi_80175795
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn, dat zijn nog eens kritische (en pijnlijke) vragen.

Ik snap wat je bedoelt, en je hebt helemaal gelijk. De vermoeidheid komt volgens mij door een slaaptekort dat ik afgelopen weekend (tijdens mijn vakantie dus!) heb opgebouwd.
SPOILER
Succes!
  zondag 11 april 2010 @ 04:24:31 #143
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_80177791
Lijstje vandaag:

O: 1x Actimel, 1x yoghurt met fruit
T: niets
L: baquette met ei en bacon
T: 2 tomaatjes
D: BBQ! 1 broodje hamburger met kaas, 1 kippepootje, 1 stukje sparerib, 1 worstje en fruitsalade (banaan, aardbeien en druiven)
T: paar snoepjes

Qua drinken: 1 glas witte wijn, 1 whiskey met energy drink, 2 glazen frisdrank en wat water

Valt nog best mee voor een zaterdag

En mijn dag is weer goed! Gisteravond werd ik geschat op 21/22, ben 27 En flirts van maar liefst 5 kerels, terwijl ik hartstikke casual gekleed was in mijn spijkerbroek en hoodie Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik nu zulke aandacht krijg..!
pi_80178354
Ik wou op een lege maag gaan hardlopen omdat we zondags altijd uitgebreid doen brunchen
Maar toch maar 2 plakjes roggebrood gegeten, denk niet dat het anders goed gaat met me
pi_80178964
quote:
Op zondag 11 april 2010 08:45 schreef Sarabi het volgende:
Ik wou op een lege maag gaan hardlopen omdat we zondags altijd uitgebreid doen brunchen
Maar toch maar 2 plakjes roggebrood gegeten, denk niet dat het anders goed gaat met me
Sporten op een lege maag kan fout gaan (Volle maag ook trouwens )
pi_80179028
2 plakjes roggebrood was precies goed
nu maar weer motivatie zoeken om te leren
  zondag 11 april 2010 @ 10:15:04 #147
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_80179097
Vanaf nu is mijn stressperiode officieel afgelopen en ga ik weer goed op eten letten.

Ik durf me nog niet te wegen, erg he
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_80179112
quote:
Op zondag 11 april 2010 10:15 schreef eleusis het volgende:
Vanaf nu is mijn stressperiode officieel afgelopen en ga ik weer goed op eten letten.

Gewoon doen, dan kan je ook zien wanneer je weer afgevallen bent
pi_80179174
Gister nog wat buikspieroefeningen gedaan en wat been/bil oefeningen.
En om 12 uur weer lekker naar de sportschool met nog even een korte sauna op het eind
pi_80179547
quote:
Op zondag 11 april 2010 10:15 schreef eleusis het volgende:

Stress is bij mij ook een ramp ik ga altijd vreten als ik stress heb
pi_80181196
Ik ben misselijk ...

Te snel na het ontbijt een fitness test gedaan.
Wel beter gescoord als vorige week dat wel
  maandag 12 april 2010 @ 00:01:40 #152
238656 -Maggie-
One of the lost ones
pi_80211531
Dit weekend heel gezond gegeten, toch wel iets om trots op te zijn
pi_80214435
Slecht weekend
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_80214534
quote:
Op maandag 12 april 2010 07:52 schreef Sometimes het volgende:
Slecht weekend
De mijne was wel ok mijn voornemens uitgevoerd
pi_80215254
Het is officieel.. ik heb de 18 kilo gehaald
pi_80216678
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik gebruikte ze in het begin wel later ook 2 kilo gekocht. En nog later ben ik maar gewoon gaan opdrukken, want dat is veel leuker
  maandag 12 april 2010 @ 11:59:53 #157
238656 -Maggie-
One of the lost ones
pi_80220294
Heel tof Ladydina!
pi_80231341
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:59 schreef -Maggie- het volgende:
Heel tof Ladydina!
Dank je

Ben er ook erg blij mee, nog ongeveer 7 te gaan
pi_80231493
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:09 schreef Laydina het volgende:
Gefeliciteerd

hoe lang heb je erover gedaan?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80231531
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef DarkElf het volgende:

Gefeliciteerd

hoe lang heb je erover gedaan?
Begin september begonnen, maar afgelopen 2 maanden alleen maar stil gestaan, nu eindelijk weer daling
pi_80231609
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:53 schreef Laydina het volgende:

[..]

Begin september begonnen, maar afgelopen 2 maanden alleen maar stil gestaan, nu eindelijk weer daling
zo dat vind ik snel!

eet je wel genoeg jongedame?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80231674
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:56 schreef DarkElf het volgende:
zo dat vind ik snel!

eet je wel genoeg jongedame?
Ik eet vast niet genoeg volgens de schijf van 5 en weet ik veel niet wat. Maar ik eet wat ik nodig acht en hoe ik het lekker vind. Enige wat ik echt meer doe is sporten.

want bij mij is wel.. alles wat ik eet, kom ik ook aan
pi_80231746
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:57 schreef Laydina het volgende:

[..]

Ik eet vast niet genoeg volgens de schijf van 5 en weet ik veel niet wat. Maar ik eet wat ik nodig acht en hoe ik het lekker vind. Enige wat ik echt meer doe is sporten.

want bij mij is wel.. alles wat ik eet, kom ik ook aan
bestaat de schijf van 5 nog?

nou ik vind het een goeie prestatie en beste zou zijn (meen ik gelezen te hebben maar of het zo is, ik ben een leek he?) als je wat stabiliseert idd zodat je lichaam er ook aan kan wennen en dan weer verder afvallen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80232246
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:59 schreef DarkElf het volgende:

bestaat de schijf van 5 nog?

nou ik vind het een goeie prestatie en beste zou zijn (meen ik gelezen te hebben maar of het zo is, ik ben een leek he?) als je wat stabiliseert idd zodat je lichaam er ook aan kan wennen en dan weer verder afvallen.
Geen idee of hij nog bestaat. Maar het principe ervan heeft natuurlijk wel iets.

Het schijnt in ieder geval normaal te zijn en ook goed voor het lichaam. Ben niet aangekomen destijds, dus ook dat is een goed teken
pi_80232739
doorgaan zo dus, kan je slank de zomer in
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80232804
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:23 schreef DarkElf het volgende:
doorgaan zo dus, kan je slank de zomer in
Laten we het hopen
  maandag 12 april 2010 @ 17:26:16 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80232853
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:24 schreef Laydina het volgende:

[..]

Laten we het hopen
itsy bitsy teenie weenie yellow polkadot bikiniiii

Gaat lekker Laydina!
pi_80232881
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

itsy bitsy teenie weenie yellow polkadot bikiniiii

Gaat lekker Laydina!
Voordat ik dat haal ben ik wel weer een jaar verder, als mijn lichaam dat uberhaupt aan kan. Daarvoor heb ik de bouw niet
pi_80233104
als het je bouw niet is moet je het ook niet willen idd, dan wordt je alleen maar ongelukkig / ongezond volgens mij ik heb ook de bouw niet voor maatje 36 (de vrouwen in mijn familie hebben heupen en borsten enzo .. hoewel die allebei ook minder geworden zijn de afgelopen weken, vooral de borsten vind ik jammer ) .
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 12 april 2010 @ 17:46:12 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80233478
Oh joh! Ik ben ook geen supermodel in een bikini (brede bouw, buikje, bolle Latin bips), maar ik heb er wel een gekocht! Als je een mooie neemt en zorgt dat ie niet naar drukt kan het best prima staan. En anders wordt het een tankini / badpak, maakt ook niet uit, als er maar een blije Laydina in zit - da's het belangrijkste Of je gaat niet zwemmen, dat kan natuurlijk ook nog

En ik denk ook niet ooit maatje 36 te behalen 38 zou moeten kunnen lukken, en dan strakker ipv flubber, dat is het doel Nu zit ik nog op 40-42, inclusief flubs
pi_80233513
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:34 schreef DarkElf het volgende:
als het je bouw niet is moet je het ook niet willen idd, dan wordt je alleen maar ongelukkig / ongezond volgens mij ik heb ook de bouw niet voor maatje 36 (de vrouwen in mijn familie hebben heupen en borsten enzo .. hoewel die allebei ook minder geworden zijn de afgelopen weken, vooral de borsten vind ik jammer ) .
dat zijn idd gegevens die je moet accepteren inderdaad.
van die borsten is zeker jammer! scheelt het heel veel dan?
hoop zo dat dat bij mij niet gaat gebeuren
  † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 19:29:31 #172
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_80237115
Ik ging zo goed en ik was zo enthousiast, maar de afgelopen weken voel ik me lichamelijk niet helemaal 100% en dat heeft zijn uitwerking op mijn zin in verstandig/lekker koken en zorgt ervoor dat ik gemakkelijker ben en vooral minder streng. Ik plof makkelijker op de bank met een vette bek in plaats van een voedzame en vullende maaltijd. Ik baal.
Vandaag voelde ik me tot nu toe het rotste (ongesteld én last van mijn onderrug) in weken maar heb ik het zowaar gepresteerd een lekkere salade, Duits biefstukje en gebakken aardappeltjes te bereiden. Ik sta nog steeds versteld. Ik ga douchen en heerlijk slapen.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_80237206
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:47 schreef Laydina het volgende:

[..]

dat zijn idd gegevens die je moet accepteren inderdaad.
van die borsten is zeker jammer! scheelt het heel veel dan?
hoop zo dat dat bij mij niet gaat gebeuren
ga zaterdag eens de stad in voor nieuwe beha' s dus dan weten we het.

het stomste is dat ik al een half jaar aan het hardlopen was en gezond aan het koken, daarmee best wat kilo' s kwijtraakte maar op de goeie manier dus niet daar iig

en nu is dat helemaal verpest door t ziekenhuis
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80238054
quote:
Op maandag 12 april 2010 19:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ga zaterdag eens de stad in voor nieuwe beha' s dus dan weten we het.

het stomste is dat ik al een half jaar aan het hardlopen was en gezond aan het koken, daarmee best wat kilo' s kwijtraakte maar op de goeie manier dus niet daar iig

en nu is dat helemaal verpest door t ziekenhuis
Lets hope dat het meevalt

*duimt
  maandag 12 april 2010 @ 22:11:34 #175
238656 -Maggie-
One of the lost ones
pi_80244379
Het klinkt bekend hoor DarkElf, ik heb cup F en brede schouders en heupen, dus maatje 36 zal het nooit worden denk ik.
pi_80244806
Ik vind het zó verdomde moeilijk om vooral overdag fatsoenlijk te eten. Ik blijf student, dus eten moet vooral niet te duur zijn. Daarnaast werk ik momenteel van 7.30 tot 16.00 uur, ik ben al blij als ik 's ochtends tijd heb om fatsoenlijk te douchen, laat staan dat ik uitgebreid ontbijt. Boterhammen erin schuiven en gaan. In de pauzes op werk is dat net zo. En hoera voor werken en studeren tegelijk, 's avonds ben ik zo moe dat ik regelmatig maar gewoon niet kook.

Alleen wonen is écht een bitch, op dit gebied.
pi_80244856
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:19 schreef Blue. het volgende:
Ik vind het zó verdomde moeilijk om vooral overdag fatsoenlijk te eten. Ik blijf student, dus eten moet vooral niet te duur zijn. Daarnaast werk ik momenteel van 7.30 tot 16.00 uur, ik ben al blij als ik 's ochtends tijd heb om fatsoenlijk te douchen, laat staan dat ik uitgebreid ontbijt. Boterhammen erin schuiven en gaan. In de pauzes op werk is dat net zo. En hoera voor werken en studeren tegelijk, 's avonds ben ik zo moe dat ik regelmatig maar gewoon niet kook.

Alleen wonen is écht een bitch, op dit gebied.
Haha, daar heb ik ook last van hoor, en ik woon nog thuis. Voornamelijk met het overdag eten.
pi_80245513
Net heerlijk een half uurtje thuis bezig geweest. Straks nog even een paar buikspieroefeningen en dan is het wel weer goed geweest. Morgen nog naar de sportschool. Die laatste paar kilo's moeten mij nog gaan lukken

Mbt eten. Het is zeker lastig. Maar je zal het toch moeten proberen. Kijk waar ruimte is, maar vind het vooral ook waard om er tijd voor te maken en er moeite in te stoppen. Zolang je dat niet vindt, zal het nooit goed gaan lopen.
pi_80245617
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Haha, daar heb ik ook last van hoor, en ik woon nog thuis. Voornamelijk met het overdag eten.
Nou ja, ik bedoel het meer zo van: als ik met m'n vriend ben komt het nog maar zelden voor dat we shit eten 's avonds. Dat overdaggebeuren had ik thuis ook ja.

Ik zit nu al in de zeurmode, en ik moet nog beginnen met afvallen . Maar! Morgen ga ik m'n fiets ophalen. Iets wat ik al járen uitstel.
pi_80245823
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:34 schreef Blue. het volgende:

[..]

Nou ja, ik bedoel het meer zo van: als ik met m'n vriend ben komt het nog maar zelden voor dat we shit eten 's avonds. Dat overdaggebeuren had ik thuis ook ja.

Ik zit nu al in de zeurmode, en ik moet nog beginnen met afvallen . Maar! Morgen ga ik m'n fiets ophalen. Iets wat ik al járen uitstel.
Hahaha. Ja, ik kan 's ochtends niet goed eten, dus prop ik er altijd wat fruit doorheen enzo. En ik heb nooit tijd om te eten met school. En dan kun je wel zeggen dat je daar tijd voor moet maken, maar ik heb geen pauzes en in de klas eten zijn ze nooit zo happig op.
pi_80246344
Vandaag wilde ik een coopertest doen.
Maar ik heb nogal veel spierpijn waarschijnlijk te veel gegeven tijdens de fitnesstest gisteren.

Morgen maar eens kijken hoe het gaat.

Gewicht is stabiel.
pi_80252086
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:09 schreef Laydina het volgende:
gefeliciteerd
pi_80252180

Whoot

- 10 kilo
- 10 centimeter taille omvang
- 3.4 BMI

Ik ben op de helft

In 10 en halve week het gaat dus veel sneller dan ik had verwacht
pi_80252664
Circle Feli Goed gedaan!!
pi_80252674

Crosstrainer + verstuikte enkel is een slechte combinatie heb ik gemerkt... Weet er iemand nog een sport die goed gecombineerd kan worden met een verstuikte enkel?
pi_80255494
Je kunt fietsen proberen? Zwemmen lijkt me ook vrij pijnlijk
pi_80255942
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 07:44 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

Whoot

- 10 kilo
- 3.4 BMI

Ik ben op de helft

goed zeg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:15:18 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80256870
Whooo COF Netjes ongeveer een kilo per week! Rap genoeg om niet gedemotiveerd te raken en langzaam genoeg om gezond te zijn lijkt me!
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 08:32 schreef sylvesterrr het volgende:

Crosstrainer + verstuikte enkel is een slechte combinatie heb ik gemerkt... Weet er iemand nog een sport die goed gecombineerd kan worden met een verstuikte enkel?
Ehhh. Krachtsport? Voornamelijk voor armen / rug / buik?
  dinsdag 13 april 2010 @ 19:02:01 #189
279894 winka
There is no place like home..
pi_80274823
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 07:44 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

Whoot

- 10 kilo
- 3.4 BMI

Ik ben op de helft

Fantastisch Gefeliciteerd!
pi_80278036
Ik besef me dat mijn eet gedrag niet super is, vandaag ook niet echt veel gegeten maar wel flink gesport. En nu een lading warm eten gegeten.

Maar wel heerlijk gesport Morgen zal ik dat wel voelen
30 minuten crosstrainer 40 minuten gefietst

[ Bericht 7% gewijzigd door Laydina op 13-04-2010 20:32:10 ]
pi_80278716
Thanks voor de

Net een coopertest gedaan;

1810 meter oei dat is best wel slecht

Maar goed dan heb ik iets om te verbeteren
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:45:16 #192
279894 winka
There is no place like home..
pi_80279355
Coopertest in de huiskamer
Jee de laatste keer dat ik dit gedaan heb is op de middelbare school, zo'n 16 jaar geleden Moet ik voor de gein ook weer eens een keer gaan doen
pi_80282251
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:45 schreef winka het volgende:
Coopertest in de huiskamer
Jee de laatste keer dat ik dit gedaan heb is op de middelbare school, zo'n 16 jaar geleden Moet ik voor de gein ook weer eens een keer gaan doen
Het was bij mij ongeveer 25 jaar geleden

Toen haalde ik 3200 meter bijna 2 keer zoveel als nu.

Maar goed toen sportte ik ook minimaal 2 keer per week en af en toe een wedstrijd.
pi_80292716

En vanmorgen 0.9 kilo zwaarder

Dat kan toch geen spieropbouw zijn? zoveel in 1 dag ?
pi_80293560
Vocht?
  woensdag 14 april 2010 @ 09:09:46 #196
238656 -Maggie-
One of the lost ones
pi_80293889
Gistermiddag kreeg ik een telefoontje van het ziekenhuis. Ik ben daar onder behandeling voor iets anders en had het vorige week met mijn internist over het feit dat het afvallen zo verdomd langzaam gaat, dus naast mijn standaard check up heeft ze nog wat andere dingen onderzocht. Nu blijkt dat mijn schildklier ontzettend traag is, dus dat verklaart wel een beetje waarom het zo tergend langzaam ging bij vorige lijnpogingen. Ze stuurt me een recept op voor pilletjes die me een handje moeten gaan helpen. Ik ben benieuwd!
pi_80294120
quote:
Op woensdag 14 april 2010 09:09 schreef -Maggie- het volgende:
Gistermiddag kreeg ik een telefoontje van het ziekenhuis. Ik ben daar onder behandeling voor iets anders en had het vorige week met mijn internist over het feit dat het afvallen zo verdomd langzaam gaat, dus naast mijn standaard check up heeft ze nog wat andere dingen onderzocht. Nu blijkt dat mijn schildklier ontzettend traag is, dus dat verklaart wel een beetje waarom het zo tergend langzaam ging bij vorige lijnpogingen. Ze stuurt me een recept op voor pilletjes die me een handje moeten gaan helpen. Ik ben benieuwd!
als het de thyrax is wat je dan krijgt wat je schildklier sneller maakt dan kan ik je teleurstellen. Want je moet eerst zien dat je op de goede waarde komt zoiets moet je opbouwen met pilletjes. En dan wil nog niet zeggen dat je daardoor beter afvalt. Ik bleef zelfs nog aankomen.
pi_80294160
dat dat voor jou zo ging zegt niets over hoe dat bij anderen kan gaan Riann...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80294231
quote:
Op woensdag 14 april 2010 09:22 schreef DarkElf het volgende:
dat dat voor jou zo ging zegt niets over hoe dat bij anderen kan gaan Riann...
Dat klopt. Maar het merendeel gaat door die tabletjes niet harder afvallen of juist wel afvallen. Je moet er gewoon niet teveel op hopen. Voor mij was het wel een teleurstelling dat het niet werkte.
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 april 2010 @ 09:58:04 #200
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80295009
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 15:14 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, iets wat ik thuis kan doen, waar ik mezelf niet voor hoef in te schrijven. Dat is een beetje het probleem, ik reis heen en weer en dan is het zo'n zonde om zoveel geld uit te geven aan iets waar ik dan maar 1 keer per week kan komen snap je? Daarom wil ik iets van lopen of hardlopen doen ofzo. Maar ik zal die zumba dvd's van Maria eens gaan downloaden, dat is een goede!
Je kunt natuurlijk ook door de trein wandelen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')