quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:23 schreef Heroinjunk het volgende:
I know, maar wat kan ik zien als mager beleg?Veel vlees gok ik.
Euhh kipfilet, rosbief, fricandeau, rookvlees. Volgens mij viel osseworst ook wel mee, en filet americain. Maar niet zo mager als eerstgenoemdenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:23 schreef Heroinjunk het volgende:
jam, liefst met niet té veel suiker (duurdere jam heeft vaak minder suiker)quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh, vlees lust ik allemaal wel op mijn brood. Pindakaas lust ik wel, maar ben ik niet zo'n fan van, maar dat kan ik dan wel eens voor de afwisseling nemen. Ei vind ik ongelofelijk smerig op mijn brood.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Euhh kipfilet, rosbief, fricandeau, rookvlees. Volgens mij viel osseworst ook wel mee, en filet americain. Maar niet zo mager als eerstgenoemdenOh en ik vind dat ham ook wel kan, al was het niet super gezond geloof ik? Gegrilde ham is denk ik wel okee. Maar varkensvlees is dacht ik niet het meest gezonde.
Pindakaas is niet mager maar er zitten wel nuttige vetten in, kan dus ook![]()
Gekookte eitjes zit ook weinig troep in.
Volgens mij was appelstroop wel okee voor het ijzergehalte maar hoe gezond het is ben ik weer kwijt
Groenten en fruit op brood (tomaatjes, komkommer, aardbeien, etc.)
Slankie kaas, als je het weg krijgt (ik vind het naar karton smaken)
Haha nee, MariaEtc zei tegen mij dat ik die kon downloaden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:38 schreef Laydina het volgende:
Zow net heerlijk gesport![]()
Zumba doe ik zo af en toe thuis, want de lessen vind ik weinig aan (in de sportschool). Maar van die Maria heb ik nog niet gehoord, eens kijken of ik die kan vinden.
Geen speciaal dieet, ik eet wat ik wil, zolang het maar gezond en met mate is. Veel is dus afhankelijk van wat er die week in de supermarkt in de aanbieding is en waar ik zin in hebquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef Sarabi het volgende:
JX doe jij nog een speciaal dieet?
Vind het namelijk een heel apart lijstje
Teveel met mate en niet bepaald gezond, als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:24 schreef JX het volgende:
[..]
Geen speciaal dieet, ik eet wat ik wil, zolang het maar gezond en met mate is. Veel is dus afhankelijk van wat er die week in de supermarkt in de aanbieding is en waar ik zin in heb![]()
Hey, die heb ik gedownload! Cardio Party enzo. Die is wel tof en ik ging er zeker wel van zweten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai, Maria hier![]()
Lessen in de sportschool hangen érg af van wie het geeft! Ik heb het idee dat bijna iedere gladiool Zumba instructeur kan worden (illustratie: willekeurige Zumba filmpjes op youtube), dus je moet mazzel hebben dat je een leuke instructeur/instructrice treft. De mijne is heel tof!![]()
De DVDs vind ik vooral erg grappigDe oude zijn te fout voor woorden, en de nieuwere ook wel, maar die zijn wel te pruimen (Cardio Party, 20 minute work-out en Sculpt). Als je de dialogen voor lief neemt en voornamelijk op de dansjes focust is het wel okee
Ook vind ik de instructie van dat meisje met dat knalrode topje leuk (Eliiisa oids
), maar ik weet niet zo hoe die DVD heet. Plus, je kan ook op youtube kijken, bijv. naar filmpjes van Zumba in Hickory (en dan die van Kat Price en Heather nogwattes, die zijn het tofst), en dat dan gewoon in je woonkamer nadoen
Kan makkelijk als je de basispassen door hebt!
Is toch heel vet?quote:
DIKZAK!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:57 schreef winka het volgende:
Wat een lieve topictitel, ik word er helemaal verlegen vanBedankt voor jullie feli's
![]()
[..]
Was nog even uit het vorige topic. Een bmi van onder 25 was ook mijn droom inderdaad. Ruim anderhalf geleden heb ik dat even gehad, maar het was een gevecht op zich om op dat gewicht te komen. En nog moeilijker om er te blijven. Dat was me dus maar even geluktSindsdien ging het weer op en neer, beneden de 82 was ik niet meer gekomen
![]()
Maar nu ik sinds een paar maanden haptotherapie doe, is er zoveel troep mij me los gekomen. Het was en is soms enorm zwaar. En dat ik afval krijg ik er dus 'gratis' bij. Waar ik vroeger grote gaten moest vullen met eten hoeft dat niet meer. Echt een verademing. Oh en natuurlijk heb ik soms best trek in iets lekkers, Maar een bak Friesche Vlag slagroom eet ik niet meer binnen een half uur leeg, het gaat nu echt met mate
Vooralsnog alleen een psycholoog (een goede, eindelijk). Ik ben wel 's bij een diëtiste geweest, maar dat was zo'n intens dom mens dat ik geheel genezen ben van die hele beroepsgroep.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
Succes, Blue! Fietsen is, volgens mijn kine, de meest knie-vriendelijke vorm van beweging! Afhankelijk van hoe zwaar je bent, kun je ook wandelen proberen, of anders zwemmen (crawl). Maar goed, hoofddoel is in het begin natuurlijk vooral om jezelf in beweging te krijgen!
wat voor begeleiding heb je?
Niet nodig, ben 1.95 bij 90 kg en 9.5% vet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef Sarabi het volgende:
Fakkeltje kom jij hier om ook zelf af te vallen?
hihi dit is fucking hilarious. In een topic waar men eraan werkt dat ze overgewicht hebben iemand die iets geweldigs heeft gedaan dikzak noemen. Echt sterk en onverwacht. De rest van de week moet ik uitkijken dat ik niet in het openbaar aan deze reactie denk, omdat men zich anders zal moeten afvragen waarom ik giechel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
Misschien wel, maar dit zijn nog maar twee lijstjes geweest en het weinige eten door de week wordt in het weekend gecompenseerd! Zoals ik al zei, door de week beweeg ik weinig en dan heb ik dus ook niet veel nodig. In het weekend sta ik te springen en headbangen in pubs/clubs/bij vrienden thuis en dan eet ik dus meerquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Teveel met mate en niet bepaald gezond, als je het mij vraagt
Dat stilstaan is zo irritant hequote:Op zaterdag 10 april 2010 09:17 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Hoi,
Ik sta weer eens stil....
Maar goed ik ga gewoon door dan zal et over een week wel weer beter gaan.
Dit weekend opletten en voldoende bewegen is het strevennu nog de realisatie
quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:05 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb al een paar jaar zo'n setje maar doe er echt helemaal niets mee![]()
Nah denk niet dat dat het gaat wordenquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
![]()
Ga er eens wat mee doen dan
Het is er wel weer voor jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:36 schreef -Maggie- het volgende:
Ik denk dat ik straks mijn skates eens uit de kast ga trekken.
wrom?quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nah denk niet dat dat het gaat worden
quote:Wel net hardgelopen
Als ik iets al jaren naast mijn bed heb staan en er niets mee doe, dan zal dat niet snel veranderenquote:
euhm...dumbbells van 1 kg kan je toch niet zoveel meequote:Op zaterdag 10 april 2010 15:59 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[ afbeelding ]
Net de Paarse gekocht 2 dumbbells van 1 kilo per stuk![]()
* Nu moet ik ze nog gaan gebruiken (denk ik)
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
euhm...dumbbells van 1 kg kan je toch niet zoveel mee![]()
ik ben maar n klein grietje, maar de biceps gaat bij mij met 5 kg, en de triceps en borstspieren met 3 kg per arm...
ah, vandaar! ja ik train verder niet met losse gewichten en voor mn armen is die 5 kg wel even genoeg voorlopig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:33 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn niet voor krachttraining maar om vast te houden tijdens aerobic oefeningen![]()
Voor krachttraining heb ik halters die ik tot 28 kg zwaar kan maken
even advocaat van de duivel spelen: kun je het tegenover jezelf wel maken dan? waarom is de mening of wens van die anderen belangrijker dan je eigen wens om slank en fit te worden? waarom ben je zo moe? betekent moe zijn persé dat je niet hoeft te sporten of kan sporten?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Sinds ik terug van vakantie ben (afgelopen maandag), doe ik niet meer aan sport. Ik voel me heel erg vermoeid en heb absoluut geen zin in sport.
Morgen ga ik overigens wel een uurtje zaalvoetballen (teamsport, kan het niet maken 'geen zin' te zeggen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn, dat zijn nog eens kritische (en pijnlijke) vragen.![]()
Ik snap wat je bedoelt, en je hebt helemaal gelijk. De vermoeidheid komt volgens mij door een slaaptekort dat ik afgelopen weekend (tijdens mijn vakantie dus!) heb opgebouwd.
Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
Sporten op een lege maag kan fout gaan (Volle maag ook trouwens )quote:Op zondag 11 april 2010 08:45 schreef Sarabi het volgende:
Ik wou op een lege maag gaan hardlopen omdat we zondags altijd uitgebreid doen brunchen
Maar toch maar 2 plakjes roggebrood gegeten, denk niet dat het anders goed gaat met me
Gewoon doen, dan kan je ook zien wanneer je weer afgevallen bentquote:Op zondag 11 april 2010 10:15 schreef eleusis het volgende:
Vanaf nu is mijn stressperiode officieel afgelopen en ga ik weer goed op eten letten.
Ik durf me nog niet te wegen, erg he
Stress is bij mij ook een ramp ik ga altijd vreten als ik stress hebquote:Op zondag 11 april 2010 10:15 schreef eleusis het volgende:
Vanaf nu is mijn stressperiode officieel afgelopen en ga ik weer goed op eten letten.
Ik durf me nog niet te wegen, erg he
De mijne was wel ok mijn voornemens uitgevoerdquote:
Ik gebruikte ze in het begin welquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
euhm...dumbbells van 1 kg kan je toch niet zoveel mee![]()
ik ben maar n klein grietje, maar de biceps gaat bij mij met 5 kg, en de triceps en borstspieren met 3 kg per arm...
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 april 2010 09:09 schreef Laydina het volgende:
Het is officieel.. ik heb de 18 kilo gehaald
Begin september begonnen, maar afgelopen 2 maanden alleen maar stil gestaan, nu eindelijk weer dalingquote:Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef DarkElf het volgende:
Gefeliciteerd
hoe lang heb je erover gedaan?
zo dat vind ik snel!quote:Op maandag 12 april 2010 16:53 schreef Laydina het volgende:
[..]
Begin september begonnen, maar afgelopen 2 maanden alleen maar stil gestaan, nu eindelijk weer daling
Ik eet vast niet genoeg volgens de schijf van 5 en weet ik veel niet wat. Maar ik eet wat ik nodig acht en hoe ik het lekker vind. Enige wat ik echt meer doe is sporten.quote:Op maandag 12 april 2010 16:56 schreef DarkElf het volgende:
zo dat vind ik snel!
eet je wel genoeg jongedame?
bestaat de schijf van 5 nog?quote:Op maandag 12 april 2010 16:57 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik eet vast niet genoeg volgens de schijf van 5 en weet ik veel niet wat. Maar ik eet wat ik nodig acht en hoe ik het lekker vind. Enige wat ik echt meer doe is sporten.
want bij mij is wel.. alles wat ik eet, kom ik ook aan
Geen idee of hij nog bestaat. Maar het principe ervan heeft natuurlijk wel iets.quote:Op maandag 12 april 2010 16:59 schreef DarkElf het volgende:
bestaat de schijf van 5 nog?
nou ik vind het een goeie prestatie en beste zou zijn (meen ik gelezen te hebben maar of het zo is, ik ben een leek he?) als je wat stabiliseert idd zodat je lichaam er ook aan kan wennen en dan weer verder afvallen.
Laten we het hopenquote:Op maandag 12 april 2010 17:23 schreef DarkElf het volgende:
doorgaan zo dus, kan je slank de zomer in
itsy bitsy teenie weenie yellow polkadot bikiniiiiquote:
Voordat ik dat haal ben ik wel weer een jaar verder, als mijn lichaam dat uberhaupt aan kan. Daarvoor heb ik de bouw nietquote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
itsy bitsy teenie weenie yellow polkadot bikiniiii![]()
Gaat lekker Laydina!
dat zijn idd gegevens die je moet accepteren inderdaad.quote:Op maandag 12 april 2010 17:34 schreef DarkElf het volgende:
als het je bouw niet is moet je het ook niet willen idd, dan wordt je alleen maar ongelukkig / ongezond volgens mijik heb ook de bouw niet voor maatje 36
(de vrouwen in mijn familie hebben heupen en borsten enzo .. hoewel die allebei ook minder geworden zijn de afgelopen weken, vooral de borsten vind ik jammer
) .
ga zaterdag eens de stad in voor nieuwe beha' s dus dan weten we het.quote:Op maandag 12 april 2010 17:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
dat zijn idd gegevens die je moet accepteren inderdaad.
van die borsten is zeker jammer! scheelt het heel veel dan?
hoop zo dat dat bij mij niet gaat gebeuren
Lets hope dat het meevaltquote:Op maandag 12 april 2010 19:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ga zaterdag eens de stad in voor nieuwe beha' s dus dan weten we het.
het stomste is dat ik al een half jaar aan het hardlopen was en gezond aan het koken, daarmee best wat kilo' s kwijtraakte maar op de goeie manier dus niet daar iig![]()
en nu is dat helemaal verpest door t ziekenhuis
Haha, daar heb ik ook last van hoor, en ik woon nog thuis. Voornamelijk met het overdag eten.quote:Op maandag 12 april 2010 22:19 schreef Blue. het volgende:
Ik vind het zó verdomde moeilijk om vooral overdag fatsoenlijk te eten. Ik blijf student, dus eten moet vooral niet te duur zijn. Daarnaast werk ik momenteel van 7.30 tot 16.00 uur, ik ben al blij als ik 's ochtends tijd heb om fatsoenlijk te douchen, laat staan dat ik uitgebreid ontbijt. Boterhammen erin schuiven en gaan. In de pauzes op werk is dat net zo. En hoera voor werken en studeren tegelijk, 's avonds ben ik zo moe dat ik regelmatig maar gewoon niet kook.
Alleen wonen is écht een bitch, op dit gebied.
Nou ja, ik bedoel het meer zo van: als ik met m'n vriend ben komt het nog maar zelden voor dat we shit eten 's avonds. Dat overdaggebeuren had ik thuis ook ja.quote:Op maandag 12 april 2010 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha, daar heb ik ook last van hoor, en ik woon nog thuis. Voornamelijk met het overdag eten.
Hahaha. Ja, ik kan 's ochtends niet goed eten, dus prop ik er altijd wat fruit doorheen enzo. En ik heb nooit tijd om te eten met school. En dan kun je wel zeggen dat je daar tijd voor moet maken, maar ik heb geen pauzes en in de klas eten zijn ze nooit zo happig op.quote:Op maandag 12 april 2010 22:34 schreef Blue. het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel het meer zo van: als ik met m'n vriend ben komt het nog maar zelden voor dat we shit eten 's avonds. Dat overdaggebeuren had ik thuis ook ja.
Ik zit nu al in de zeurmode, en ik moet nog beginnen met afvallen. Maar! Morgen ga ik m'n fiets ophalen. Iets wat ik al járen uitstel.
gefeliciteerdquote:Op maandag 12 april 2010 09:09 schreef Laydina het volgende:
Het is officieel.. ik heb de 18 kilo gehaald
goed zegquote:Op dinsdag 13 april 2010 07:44 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
![]()
![]()
Whoot
- 10 kilo
- 10 centimeter taille omvang
- 3.4 BMI
![]()
![]()
Ik ben op de helft![]()
In 10 en halve weekhet gaat dus veel sneller dan ik had verwacht
Ehhh. Krachtsport? Voornamelijk voor armen / rug / buik?quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Crosstrainer + verstuikte enkel is een slechte combinatie heb ik gemerkt...Weet er iemand nog een sport die goed gecombineerd kan worden met een verstuikte enkel?
Fantastischquote:Op dinsdag 13 april 2010 07:44 schreef Circle.Of.Filth het volgende:![]()
![]()
Whoot
- 10 kilo
- 10 centimeter taille omvang
- 3.4 BMI
![]()
![]()
Ik ben op de helft![]()
In 10 en halve weekhet gaat dus veel sneller dan ik had verwacht
Het was bij mij ongeveer 25 jaar geledenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:45 schreef winka het volgende:
Coopertest in de huiskamer![]()
Jee de laatste keer dat ik dit gedaan heb is op de middelbare school, zo'n 16 jaar geledenMoet ik voor de gein ook weer eens een keer gaan doen
als het de thyrax is wat je dan krijgt wat je schildklier sneller maakt dan kan ik je teleurstellen. Want je moet eerst zien dat je op de goede waarde komt zoiets moet je opbouwen met pilletjes. En dan wil nog niet zeggen dat je daardoor beter afvalt. Ik bleef zelfs nog aankomen.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:09 schreef -Maggie- het volgende:
Gistermiddag kreeg ik een telefoontje van het ziekenhuis. Ik ben daar onder behandeling voor iets anders en had het vorige week met mijn internist over het feit dat het afvallen zo verdomd langzaam gaat, dus naast mijn standaard check up heeft ze nog wat andere dingen onderzocht. Nu blijkt dat mijn schildklier ontzettend traag is, dus dat verklaart wel een beetje waarom het zo tergend langzaam ging bij vorige lijnpogingen. Ze stuurt me een recept op voor pilletjes die me een handje moeten gaan helpen. Ik ben benieuwd!
Dat klopt. Maar het merendeel gaat door die tabletjes niet harder afvallen of juist wel afvallen. Je moet er gewoon niet teveel op hopen. Voor mij was het wel een teleurstelling dat het niet werkte.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:22 schreef DarkElf het volgende:
dat dat voor jou zo ging zegt niets over hoe dat bij anderen kan gaan Riann...
Je kunt natuurlijk ook door de trein wandelenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, iets wat ik thuis kan doen, waar ik mezelf niet voor hoef in te schrijven.Dat is een beetje het probleem, ik reis heen en weer en dan is het zo'n zonde om zoveel geld uit te geven aan iets waar ik dan maar 1 keer per week kan komen snap je? Daarom wil ik iets van lopen of hardlopen doen ofzo. Maar ik zal die zumba dvd's van Maria eens gaan downloaden, dat is een goede!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |