quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:23 schreef Heroinjunk het volgende:
I know, maar wat kan ik zien als mager beleg?Veel vlees gok ik.
Euhh kipfilet, rosbief, fricandeau, rookvlees. Volgens mij viel osseworst ook wel mee, en filet americain. Maar niet zo mager als eerstgenoemdenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:23 schreef Heroinjunk het volgende:
jam, liefst met niet té veel suiker (duurdere jam heeft vaak minder suiker)quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh, vlees lust ik allemaal wel op mijn brood. Pindakaas lust ik wel, maar ben ik niet zo'n fan van, maar dat kan ik dan wel eens voor de afwisseling nemen. Ei vind ik ongelofelijk smerig op mijn brood.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Euhh kipfilet, rosbief, fricandeau, rookvlees. Volgens mij viel osseworst ook wel mee, en filet americain. Maar niet zo mager als eerstgenoemdenOh en ik vind dat ham ook wel kan, al was het niet super gezond geloof ik? Gegrilde ham is denk ik wel okee. Maar varkensvlees is dacht ik niet het meest gezonde.
Pindakaas is niet mager maar er zitten wel nuttige vetten in, kan dus ook![]()
Gekookte eitjes zit ook weinig troep in.
Volgens mij was appelstroop wel okee voor het ijzergehalte maar hoe gezond het is ben ik weer kwijt
Groenten en fruit op brood (tomaatjes, komkommer, aardbeien, etc.)
Slankie kaas, als je het weg krijgt (ik vind het naar karton smaken)
Haha nee, MariaEtc zei tegen mij dat ik die kon downloaden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:38 schreef Laydina het volgende:
Zow net heerlijk gesport![]()
Zumba doe ik zo af en toe thuis, want de lessen vind ik weinig aan (in de sportschool). Maar van die Maria heb ik nog niet gehoord, eens kijken of ik die kan vinden.
Geen speciaal dieet, ik eet wat ik wil, zolang het maar gezond en met mate is. Veel is dus afhankelijk van wat er die week in de supermarkt in de aanbieding is en waar ik zin in hebquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef Sarabi het volgende:
JX doe jij nog een speciaal dieet?
Vind het namelijk een heel apart lijstje
Teveel met mate en niet bepaald gezond, als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:24 schreef JX het volgende:
[..]
Geen speciaal dieet, ik eet wat ik wil, zolang het maar gezond en met mate is. Veel is dus afhankelijk van wat er die week in de supermarkt in de aanbieding is en waar ik zin in heb![]()
Hey, die heb ik gedownload! Cardio Party enzo. Die is wel tof en ik ging er zeker wel van zweten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai, Maria hier![]()
Lessen in de sportschool hangen érg af van wie het geeft! Ik heb het idee dat bijna iedere gladiool Zumba instructeur kan worden (illustratie: willekeurige Zumba filmpjes op youtube), dus je moet mazzel hebben dat je een leuke instructeur/instructrice treft. De mijne is heel tof!![]()
De DVDs vind ik vooral erg grappigDe oude zijn te fout voor woorden, en de nieuwere ook wel, maar die zijn wel te pruimen (Cardio Party, 20 minute work-out en Sculpt). Als je de dialogen voor lief neemt en voornamelijk op de dansjes focust is het wel okee
Ook vind ik de instructie van dat meisje met dat knalrode topje leuk (Eliiisa oids
), maar ik weet niet zo hoe die DVD heet. Plus, je kan ook op youtube kijken, bijv. naar filmpjes van Zumba in Hickory (en dan die van Kat Price en Heather nogwattes, die zijn het tofst), en dat dan gewoon in je woonkamer nadoen
Kan makkelijk als je de basispassen door hebt!
Is toch heel vet?quote:
DIKZAK!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:57 schreef winka het volgende:
Wat een lieve topictitel, ik word er helemaal verlegen vanBedankt voor jullie feli's
![]()
[..]
Was nog even uit het vorige topic. Een bmi van onder 25 was ook mijn droom inderdaad. Ruim anderhalf geleden heb ik dat even gehad, maar het was een gevecht op zich om op dat gewicht te komen. En nog moeilijker om er te blijven. Dat was me dus maar even geluktSindsdien ging het weer op en neer, beneden de 82 was ik niet meer gekomen
![]()
Maar nu ik sinds een paar maanden haptotherapie doe, is er zoveel troep mij me los gekomen. Het was en is soms enorm zwaar. En dat ik afval krijg ik er dus 'gratis' bij. Waar ik vroeger grote gaten moest vullen met eten hoeft dat niet meer. Echt een verademing. Oh en natuurlijk heb ik soms best trek in iets lekkers, Maar een bak Friesche Vlag slagroom eet ik niet meer binnen een half uur leeg, het gaat nu echt met mate
Vooralsnog alleen een psycholoog (een goede, eindelijk). Ik ben wel 's bij een diëtiste geweest, maar dat was zo'n intens dom mens dat ik geheel genezen ben van die hele beroepsgroep.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
Succes, Blue! Fietsen is, volgens mijn kine, de meest knie-vriendelijke vorm van beweging! Afhankelijk van hoe zwaar je bent, kun je ook wandelen proberen, of anders zwemmen (crawl). Maar goed, hoofddoel is in het begin natuurlijk vooral om jezelf in beweging te krijgen!
wat voor begeleiding heb je?
Niet nodig, ben 1.95 bij 90 kg en 9.5% vet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef Sarabi het volgende:
Fakkeltje kom jij hier om ook zelf af te vallen?
hihi dit is fucking hilarious. In een topic waar men eraan werkt dat ze overgewicht hebben iemand die iets geweldigs heeft gedaan dikzak noemen. Echt sterk en onverwacht. De rest van de week moet ik uitkijken dat ik niet in het openbaar aan deze reactie denk, omdat men zich anders zal moeten afvragen waarom ik giechel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
Misschien wel, maar dit zijn nog maar twee lijstjes geweest en het weinige eten door de week wordt in het weekend gecompenseerd! Zoals ik al zei, door de week beweeg ik weinig en dan heb ik dus ook niet veel nodig. In het weekend sta ik te springen en headbangen in pubs/clubs/bij vrienden thuis en dan eet ik dus meerquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Teveel met mate en niet bepaald gezond, als je het mij vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |