Ja, fitnessen vind ik afschuwelijk. Dat heb ik geprobeerd, dat kon ik nog geen maand volhouden.Verder heb ik al aangegeven dat dat niet echt gaat werken. Lezen blijkt ook nog steeds moeilijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:05 schreef Fakkeltje het volgende:
Ga in die tijd dat je normaal loopt een uurtje fitnessen. Elke week 45 minuten cardio kan elk mens vrijmaken. Al met al ben je met 3 uur per week inclusief douchen klaar..
En het wandelen omzetten naar hardlopen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, fitnessen vind ik afschuwelijk. Dat heb ik geprobeerd, dat kon ik nog geen maand volhouden.Verder heb ik al aangegeven dat dat niet echt gaat werken. Lezen blijkt ook nog steeds moeilijk.
Ja, dat wil ik ook gaan doen maar ik heb al jaren geen sport meer gedaan. En ik wil best sporten, maar fitnessen doe ik gewoon niet. Permanent.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En het wandelen omzetten naar hardlopen?
Je kan wel niet willen sporten maar als wandelen geen zoden aan de dijk zet zal je toch wel moeten lijkt me
No shit sherlock.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:21 schreef Fakkeltje het volgende:
Dan moet je zelf een manier bedenken om te gaan sporten. Lui op fok blijven zitten helpt niks!
Maar wat is het plan dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook gaan doen maar ik heb al jaren geen sport meer gedaan. En ik wil best sporten, maar fitnessen doe ik gewoon niet. Permanent.
Kom ik weer als enthousiasteling (oldskool-dieetclubbers, sorry voor de herhaling!), maar er zijn ook dingen die je thuis kunt doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
No shit sherlock.Waarom denk je dat ik aan het wandelen geslagen ben? Ik heb nou maar eenmaal niet zoveel tijd.
Ja, iets wat ik thuis kan doen, waar ik mezelf niet voor hoef in te schrijven.quote:
Je bent nergens meer dan 1 dag?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, iets wat ik thuis kan doen, waar ik mezelf niet voor hoef in te schrijven.Dat is een beetje het probleem, ik reis heen en weer en dan is het zo'n zonde om zoveel geld uit te geven aan iets waar ik dan maar 1 keer per week kan komen snap je? Daarom wil ik iets van lopen of hardlopen doen ofzo. Maar ik zal die zumba dvd's van Maria eens gaan downloaden, dat is een goede!
5 dagen bij mijn vriend en 4 dagen thuis. Maar ik ga niet het dubbele betalen, dat sowieso niet. En dan zou ik sowieso maar 1 à 2 keer kunnen gaan, omdat ik iedere dag nog niet kan volhouden. Daarom wil ik het liefste thuis iets doen, dan heb ik sowieso sneller de neiging om te gaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je bent nergens meer dan 1 dag?
Maar ik zou inderdaad hardlopen aanraden (ken je Evy?) en die dvd's zijn ook leuk maar doe ik minder snel thuis (in de sportschool toch net iets leuker)
Nee. Ik neem geen abo bij de sportschool. Ik HAAT de sportschool. Dus dat doe ik niet. Dat jij daar zo lyrisch over bent, leuk voor je, maar ik haat het. Ik hoef voor niemand voor de sportschool, dus ook niet voor jou. En ik ga geen geld betalen voor iets wat ik niet leuk vind en waar ik dus binnen de kortste keren mee ophoud. Dat vind ik zonde. En heb je de OP wel eens gelezen, dat je hier niet bent om mensen te pesten. Dat heb ik namelijk al lang genoeg meegemaakt in mijn leven, dus daar heb ik jou niet voor nodig.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:39 schreef Fakkeltje het volgende:
Excuses kenmerkt de luie mensch. Je kan gewoon een abo nemen bij een sportschool en jezelf dwingen 2 keer per week te gaan.
als jij jezelf nou ook even gewoon dwingt een ander topic te gaan vervelen met dooddoeners, dan zijn we allemaal gelukkig.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:39 schreef Fakkeltje het volgende:
Excuses kenmerkt de luie mensch. Je kan gewoon een abo nemen bij een sportschool en jezelf dwingen 2 keer per week te gaan.
Ja, ik zal eens opschrijven wat ik eet. En ik heb het idee dat ik vrij stevig doorwandel, maar dat kan best verschillen. Als ik met mijn vriendje ga, gaat hij op skeelers en dan loop ik sowieso harder om hem bij te houden!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:25 schreef kwakz0r het volgende:
@ heroinjunk: misshcien helpt het om op te schrijven wat je eet op bijvoorbeeld www.dieetinzicht.nl
als je écht te weinig eet kan het best zijn dat je beter gaat afvallen als je meer en gestructureerder gaat eten: 6 eetmomenten, en de basisvoedingslijst zoals die staat op www.voedingscentrum.nl, eventueel de caloriebeperkte versie.
ook: als je gaat wandelen, zorg dan dat je dat doet op een tempo waarop je wel net even je hartslag wat omhoog voelt gaan, je moet het wel lekker warm krijgen en een beetje zweten, maar niet helemaal buiten adem raken. het moet wel inspannend zijn.
wandelen kun je echt prima mee afvallen hoor!
op www.aftsandmeten.nl kun je je route en tijd bijhouden, dan zie je ook hoe snel je wandelt. normaal stevig wandeltempo is 6-7 km/u, kuieren/slenteren 3-4 km/u
Dat is in ieder geval veel te weinigquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat ik vandaag eet:
O: 3 beschuiten met achterham (Eigenlijk al te zien als lunch.
T: Niks, laat gegeten
L: Zie ontbijt.
T: Een kop kippensoep
D: Eigengemaakte frietjes met ketchup
T: Nog geen idee. Iets van fruit of dergelijken.
Dat is het punt. Ik woon nog thuis en als we frietjes eten, eten we er geen groente bij. Dat ga ik voortaan wel vragen, maar nu is het allemaal al klaar. Normaal eet ik wel iedere dag groente. Maar ik zal niet heel veel afwijken van het schema wat er nu staat. Ja ik eet 's middags vaak 2 boterhammen, maar that's it. Ik vind het heel moeilijk om méér te eten en in te schatten hoe laat en wat ik ongeveer moet eten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval veel te weinig
En waar zijn je groente?
voorstel:quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is het punt. Ik woon nog thuis en als we frietjes eten, eten we er geen groente bij. Dat ga ik voortaan wel vragen, maar nu is het allemaal al klaar. Normaal eet ik wel iedere dag groente. Maar ik zal niet heel veel afwijken van het schema wat er nu staat. Ja ik eet 's middags vaak 2 boterhammen, maar that's it. Ik vind het heel moeilijk om méér te eten en in te schatten hoe laat en wat ik ongeveer moet eten.
Frisdrank drink ik verder niet. Ik drink bijna alleen maar water en thee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |