Dat stilstaan is zo irritant hequote:Op zaterdag 10 april 2010 09:17 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Hoi,
Ik sta weer eens stil....
Maar goed ik ga gewoon door dan zal et over een week wel weer beter gaan.
Dit weekend opletten en voldoende bewegen is het strevennu nog de realisatie
quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:05 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb al een paar jaar zo'n setje maar doe er echt helemaal niets mee![]()
Nah denk niet dat dat het gaat wordenquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
![]()
Ga er eens wat mee doen dan
Het is er wel weer voor jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:36 schreef -Maggie- het volgende:
Ik denk dat ik straks mijn skates eens uit de kast ga trekken.
wrom?quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nah denk niet dat dat het gaat worden
quote:Wel net hardgelopen
Als ik iets al jaren naast mijn bed heb staan en er niets mee doe, dan zal dat niet snel veranderenquote:
euhm...dumbbells van 1 kg kan je toch niet zoveel meequote:Op zaterdag 10 april 2010 15:59 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[ afbeelding ]
Net de Paarse gekocht 2 dumbbells van 1 kilo per stuk![]()
* Nu moet ik ze nog gaan gebruiken (denk ik)
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
euhm...dumbbells van 1 kg kan je toch niet zoveel mee![]()
ik ben maar n klein grietje, maar de biceps gaat bij mij met 5 kg, en de triceps en borstspieren met 3 kg per arm...
ah, vandaar! ja ik train verder niet met losse gewichten en voor mn armen is die 5 kg wel even genoeg voorlopig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:33 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn niet voor krachttraining maar om vast te houden tijdens aerobic oefeningen![]()
Voor krachttraining heb ik halters die ik tot 28 kg zwaar kan maken
even advocaat van de duivel spelen: kun je het tegenover jezelf wel maken dan? waarom is de mening of wens van die anderen belangrijker dan je eigen wens om slank en fit te worden? waarom ben je zo moe? betekent moe zijn persé dat je niet hoeft te sporten of kan sporten?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Sinds ik terug van vakantie ben (afgelopen maandag), doe ik niet meer aan sport. Ik voel me heel erg vermoeid en heb absoluut geen zin in sport.
Morgen ga ik overigens wel een uurtje zaalvoetballen (teamsport, kan het niet maken 'geen zin' te zeggen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn, dat zijn nog eens kritische (en pijnlijke) vragen.![]()
Ik snap wat je bedoelt, en je hebt helemaal gelijk. De vermoeidheid komt volgens mij door een slaaptekort dat ik afgelopen weekend (tijdens mijn vakantie dus!) heb opgebouwd.
Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
Sporten op een lege maag kan fout gaan (Volle maag ook trouwens )quote:Op zondag 11 april 2010 08:45 schreef Sarabi het volgende:
Ik wou op een lege maag gaan hardlopen omdat we zondags altijd uitgebreid doen brunchen
Maar toch maar 2 plakjes roggebrood gegeten, denk niet dat het anders goed gaat met me
Gewoon doen, dan kan je ook zien wanneer je weer afgevallen bentquote:Op zondag 11 april 2010 10:15 schreef eleusis het volgende:
Vanaf nu is mijn stressperiode officieel afgelopen en ga ik weer goed op eten letten.
Ik durf me nog niet te wegen, erg he
Stress is bij mij ook een ramp ik ga altijd vreten als ik stress hebquote:Op zondag 11 april 2010 10:15 schreef eleusis het volgende:
Vanaf nu is mijn stressperiode officieel afgelopen en ga ik weer goed op eten letten.
Ik durf me nog niet te wegen, erg he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |