De mijne was wel ok mijn voornemens uitgevoerdquote:
Ik gebruikte ze in het begin welquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
euhm...dumbbells van 1 kg kan je toch niet zoveel mee![]()
ik ben maar n klein grietje, maar de biceps gaat bij mij met 5 kg, en de triceps en borstspieren met 3 kg per arm...
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 april 2010 09:09 schreef Laydina het volgende:
Het is officieel.. ik heb de 18 kilo gehaald
Begin september begonnen, maar afgelopen 2 maanden alleen maar stil gestaan, nu eindelijk weer dalingquote:Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef DarkElf het volgende:
Gefeliciteerd
hoe lang heb je erover gedaan?
zo dat vind ik snel!quote:Op maandag 12 april 2010 16:53 schreef Laydina het volgende:
[..]
Begin september begonnen, maar afgelopen 2 maanden alleen maar stil gestaan, nu eindelijk weer daling
Ik eet vast niet genoeg volgens de schijf van 5 en weet ik veel niet wat. Maar ik eet wat ik nodig acht en hoe ik het lekker vind. Enige wat ik echt meer doe is sporten.quote:Op maandag 12 april 2010 16:56 schreef DarkElf het volgende:
zo dat vind ik snel!
eet je wel genoeg jongedame?
bestaat de schijf van 5 nog?quote:Op maandag 12 april 2010 16:57 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik eet vast niet genoeg volgens de schijf van 5 en weet ik veel niet wat. Maar ik eet wat ik nodig acht en hoe ik het lekker vind. Enige wat ik echt meer doe is sporten.
want bij mij is wel.. alles wat ik eet, kom ik ook aan
Geen idee of hij nog bestaat. Maar het principe ervan heeft natuurlijk wel iets.quote:Op maandag 12 april 2010 16:59 schreef DarkElf het volgende:
bestaat de schijf van 5 nog?
nou ik vind het een goeie prestatie en beste zou zijn (meen ik gelezen te hebben maar of het zo is, ik ben een leek he?) als je wat stabiliseert idd zodat je lichaam er ook aan kan wennen en dan weer verder afvallen.
Laten we het hopenquote:Op maandag 12 april 2010 17:23 schreef DarkElf het volgende:
doorgaan zo dus, kan je slank de zomer in
itsy bitsy teenie weenie yellow polkadot bikiniiiiquote:
Voordat ik dat haal ben ik wel weer een jaar verder, als mijn lichaam dat uberhaupt aan kan. Daarvoor heb ik de bouw nietquote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
itsy bitsy teenie weenie yellow polkadot bikiniiii![]()
Gaat lekker Laydina!
dat zijn idd gegevens die je moet accepteren inderdaad.quote:Op maandag 12 april 2010 17:34 schreef DarkElf het volgende:
als het je bouw niet is moet je het ook niet willen idd, dan wordt je alleen maar ongelukkig / ongezond volgens mijik heb ook de bouw niet voor maatje 36
(de vrouwen in mijn familie hebben heupen en borsten enzo .. hoewel die allebei ook minder geworden zijn de afgelopen weken, vooral de borsten vind ik jammer
) .
ga zaterdag eens de stad in voor nieuwe beha' s dus dan weten we het.quote:Op maandag 12 april 2010 17:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
dat zijn idd gegevens die je moet accepteren inderdaad.
van die borsten is zeker jammer! scheelt het heel veel dan?
hoop zo dat dat bij mij niet gaat gebeuren
Lets hope dat het meevaltquote:Op maandag 12 april 2010 19:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ga zaterdag eens de stad in voor nieuwe beha' s dus dan weten we het.
het stomste is dat ik al een half jaar aan het hardlopen was en gezond aan het koken, daarmee best wat kilo' s kwijtraakte maar op de goeie manier dus niet daar iig![]()
en nu is dat helemaal verpest door t ziekenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |