Haha, daar heb ik ook last van hoor, en ik woon nog thuis. Voornamelijk met het overdag eten.quote:Op maandag 12 april 2010 22:19 schreef Blue. het volgende:
Ik vind het zó verdomde moeilijk om vooral overdag fatsoenlijk te eten. Ik blijf student, dus eten moet vooral niet te duur zijn. Daarnaast werk ik momenteel van 7.30 tot 16.00 uur, ik ben al blij als ik 's ochtends tijd heb om fatsoenlijk te douchen, laat staan dat ik uitgebreid ontbijt. Boterhammen erin schuiven en gaan. In de pauzes op werk is dat net zo. En hoera voor werken en studeren tegelijk, 's avonds ben ik zo moe dat ik regelmatig maar gewoon niet kook.
Alleen wonen is écht een bitch, op dit gebied.
Nou ja, ik bedoel het meer zo van: als ik met m'n vriend ben komt het nog maar zelden voor dat we shit eten 's avonds. Dat overdaggebeuren had ik thuis ook ja.quote:Op maandag 12 april 2010 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha, daar heb ik ook last van hoor, en ik woon nog thuis. Voornamelijk met het overdag eten.
Hahaha. Ja, ik kan 's ochtends niet goed eten, dus prop ik er altijd wat fruit doorheen enzo. En ik heb nooit tijd om te eten met school. En dan kun je wel zeggen dat je daar tijd voor moet maken, maar ik heb geen pauzes en in de klas eten zijn ze nooit zo happig op.quote:Op maandag 12 april 2010 22:34 schreef Blue. het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel het meer zo van: als ik met m'n vriend ben komt het nog maar zelden voor dat we shit eten 's avonds. Dat overdaggebeuren had ik thuis ook ja.
Ik zit nu al in de zeurmode, en ik moet nog beginnen met afvallen. Maar! Morgen ga ik m'n fiets ophalen. Iets wat ik al járen uitstel.
gefeliciteerdquote:Op maandag 12 april 2010 09:09 schreef Laydina het volgende:
Het is officieel.. ik heb de 18 kilo gehaald
goed zegquote:Op dinsdag 13 april 2010 07:44 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
![]()
![]()
Whoot
- 10 kilo
- 10 centimeter taille omvang
- 3.4 BMI
![]()
![]()
Ik ben op de helft![]()
In 10 en halve weekhet gaat dus veel sneller dan ik had verwacht
Ehhh. Krachtsport? Voornamelijk voor armen / rug / buik?quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Crosstrainer + verstuikte enkel is een slechte combinatie heb ik gemerkt...Weet er iemand nog een sport die goed gecombineerd kan worden met een verstuikte enkel?
Fantastischquote:Op dinsdag 13 april 2010 07:44 schreef Circle.Of.Filth het volgende:![]()
![]()
Whoot
- 10 kilo
- 10 centimeter taille omvang
- 3.4 BMI
![]()
![]()
Ik ben op de helft![]()
In 10 en halve weekhet gaat dus veel sneller dan ik had verwacht
Het was bij mij ongeveer 25 jaar geledenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:45 schreef winka het volgende:
Coopertest in de huiskamer![]()
Jee de laatste keer dat ik dit gedaan heb is op de middelbare school, zo'n 16 jaar geledenMoet ik voor de gein ook weer eens een keer gaan doen
als het de thyrax is wat je dan krijgt wat je schildklier sneller maakt dan kan ik je teleurstellen. Want je moet eerst zien dat je op de goede waarde komt zoiets moet je opbouwen met pilletjes. En dan wil nog niet zeggen dat je daardoor beter afvalt. Ik bleef zelfs nog aankomen.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:09 schreef -Maggie- het volgende:
Gistermiddag kreeg ik een telefoontje van het ziekenhuis. Ik ben daar onder behandeling voor iets anders en had het vorige week met mijn internist over het feit dat het afvallen zo verdomd langzaam gaat, dus naast mijn standaard check up heeft ze nog wat andere dingen onderzocht. Nu blijkt dat mijn schildklier ontzettend traag is, dus dat verklaart wel een beetje waarom het zo tergend langzaam ging bij vorige lijnpogingen. Ze stuurt me een recept op voor pilletjes die me een handje moeten gaan helpen. Ik ben benieuwd!
Dat klopt. Maar het merendeel gaat door die tabletjes niet harder afvallen of juist wel afvallen. Je moet er gewoon niet teveel op hopen. Voor mij was het wel een teleurstelling dat het niet werkte.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:22 schreef DarkElf het volgende:
dat dat voor jou zo ging zegt niets over hoe dat bij anderen kan gaan Riann...
Je kunt natuurlijk ook door de trein wandelenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, iets wat ik thuis kan doen, waar ik mezelf niet voor hoef in te schrijven.Dat is een beetje het probleem, ik reis heen en weer en dan is het zo'n zonde om zoveel geld uit te geven aan iets waar ik dan maar 1 keer per week kan komen snap je? Daarom wil ik iets van lopen of hardlopen doen ofzo. Maar ik zal die zumba dvd's van Maria eens gaan downloaden, dat is een goede!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |