Succes en laat KLB leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
Volgens mij heb je de opmerking van swarmahoer over je schijnheilige gedrag niet begrepen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:59 schreef AdvancedPower het volgende:
En gelieve ook dat iemand haar: assileM90 nakijkt. Is me iets te nadrukkelijk aanwezig.
Dan nogsteeds is 't een topic o m te melden dat iets down isquote:Op woensdag 7 april 2010 15:04 schreef Broekpaling het volgende:
TNT Track & Trace vindt mij niet aardig
Ik heb dat probleem ook Swarma.Maar het is idd niet de meest mooie OP.
ik vind van niet, miss kan je n second opinion aanvragen bij een medemodquote:Op donderdag 8 april 2010 14:02 schreef Fortitude het volgende:
Mensen die niet van gamen houden...
Waarom dit nou weer. Dit is meerdere keren aangekaart en toen werd er gezegd dat KLB reeksen wel mogen mits er nog wat te discussiëren valt. Alleen mij post geeft al genoeg redenen om de discussie voort te zetten.
Bij deze dan, mijn topic had nog best wel wat potentie.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vind van niet, miss kan je n second opinion aanvragen bij een medemod
Of je geeft gewoon een argument.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vind van niet, miss kan je n second opinion aanvragen bij een medemod
Een goedkeurende second opinion kan gegeven worden in ruil voor 6 maanden fokaboquote:Op donderdag 8 april 2010 14:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Bij deze dan, mijn topic had nog best wel wat potentie.
oke nou dara moe ik effe over na denkne toch wel vele geld zon abo he haha ja je krijgt er wel wat voor terug gr jan de gierquote:Op donderdag 8 april 2010 14:16 schreef zquing het volgende:
[..]
Een goedkeurende second opinion kan gegeven worden in ruil voor 6 maanden fokabo
dat dusquote:Op donderdag 8 april 2010 14:22 schreef zquing het volgende:
iig, heb de laatste 2 paginas doorgescrolled van deel 1, en kom op dezelfde conclusie dat een deeltje2 niet nodig is.
we bekijken alle topics voor zich, deze verdient geen deel 2quote:Op donderdag 8 april 2010 14:32 schreef Fortitude het volgende:
Mensen die niet van gamen houden...
Die vraag stond anders nog volledig open. En is beter dan de gemiddelde OP. Maarja ok best.
Als jullie deze reeks policy aanhouden, dan mogen jullie wel is notes gaan uitdelen voor mensen die expres een topic op slot gooien door bagger posts te spammen.
Joh, man, het is vrijdagmiddag na de lunchpauze, iedereen zit achter z'n computertje uit te buiken en is melig van het zoute en vette vreten. Laat ze toch even.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef Broekpaling het volgende:
mensen met een stijve
Mensen die een stijve aanraken in de bios
Mijn stijve heeft een vriendin
Mijn vriendin wordt stijf als ik haar aanraak..
Mijn
Mijn vriendin krijgt een stijve nek als ik haar in dr kont..
Mijn nek krijgt een stijve door de vriendelijke kou
Mijn stijve vriendin heeft een vriend
Als ik hem aanraak krijgt mijn vriendin een stijve
Mijn stijve krijgt een vriendin als ik hem aan raak
Mijn vriendin krijgt een stijvve als ik hem aanraak
Mijn vriendin heeft een stijve
Erectiestoornis
Mijn vrienden krijgt een stijve als ik haar aanraak
Mijn vriendin krijgt een stijve als ik haar aanraak
stijve als ik mijn vriendin aanraak
And counting.....
ik was gisteren in Roffaquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die onzin van je?![]()
schrijf maar in je dagboek met al je andere onzin
Eens.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:24 schreef RichCalibier het volgende:
Dus om dit meteen als 'bagger' te bestempelen, vind ik nogal ver gezocht...
Dit is geen trolltopic, ik heb het net meegemaakt, en ik vond dat het best klachtwaardig zou zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Eens..
Bagger vind ik niks zeggende posts of alleen een plaatje of linkje met wat gereutel.
Dit zou ik een verzonnen trolltopic noemen.
Maarja, patato-patato.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:29 schreef RichCalibier het volgende:[spoiler]Veel plezier met stoepranden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spioler]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:26 schreef WillFerrell het volgende:
Jongens die een overhemd uit de broek doen.
Squing, report.
Heb jij nooit wezen koffie zetten met een condoom van je vader om je nageslacht dan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:30 schreef Adelante het volgende:
Ik vind je topic vergezocht, veel plezier buiten
Gast, hou nou eens op, je poept baggertopics en die gaan toch niet meer open.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:35 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Heb jij nooit wezen koffie zetten met een condoom van je vader om je nageslacht dan?
Jou reactie op mijn topic, dat was pas baggerquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gast, hou nou eens op, je poept baggertopics en die gaan toch niet meer open.
jupquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:47 schreef zovty het volgende:
Worden posts met soberzo echt serieus weggehaald?
Ik sta op 't punt om achter te gaan vragen of we ervoor kunnen bannen, zulke verkrachting van de nederlandse taal kan ik niet toestaanquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:47 schreef zovty het volgende:
Worden posts met soberzo echt serieus weggehaald?
topicverneukend. Sinpelquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist denk ik, maar waarom?
Stom. En dweilen met de kraan open.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
alleen in de KLB FB.
sinpel dan
Gewoon normaal doen in normale topics. Dan mogen we best niet normaal doen in niet normale topics
dat is gewoon de policy hoor...quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Stom. En dweilen met de kraan open.
Maar goed, jullie feestje.
Ik vind het niet stom van jou persoonlijk of het KLB modteam, jij bent ook maar een onbenullig radartje in het geheel dat Fok heet. (nofi, echt.)quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is gewoon de policy hoor...
jawel. Want anders hebben we iedere dag wel een nieuw woord. Dus gewoon normaal doen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:00 schreef WillFerrell het volgende:
Maar Fiets, als famfare en garpje worden getolereerd is er toch niets aan de hand met soberso.
Maar fietsje... als we gewoon normaal zouden doen dan is er echt geen flikker aan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jawel. Want anders hebben we iedere dag wel een nieuw woord. Dus gewoon normaal doen.
dus?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar fietsje... als we gewoon normaal zouden doen dan is er echt geen flikker aan.
neequote:
Het is meer zo dat de lieve KLB-ertjes me niet leuk vinden als ik gewoon normaal doe dus als Fok banners wil blijven verkopen is het beter als ik maar een beetje raar blijf doen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dus?
jammer dat je het niet leuk vindt als je normaal moet doen zodat topics niet verneukt worden.
Vergeet de kattenhoofden niet. De verloedering van dit forum is het.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:40 schreef Penisbaard het volgende:
Even een compliment voor de plannen om te bannen vanwege "soberzo" en "tregte klagt"Dat soort onzin moeten we hier niet willen toestaan.
Ben blij dat die onzin ook eindelijk weg isquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:54 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Vergeet de kattenhoofden niet. De verloedering van dit forum is het.
Famfare en garpje hebben tenminste een geschiedenis dat een persoon het fout geschreven heeft en dat men het expres fout spellen om die gebeurtenis te helpen herinneren.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:00 schreef WillFerrell het volgende:
Maar Fiets, als famfare en garpje worden getolereerd is er toch niets aan de hand met soberso.
Zout eens op met je bagger hier.quote:Op zondag 11 april 2010 18:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Een argument bedenken om iets NIET verboden te krijgen???? Laat me raden... je bent CDAer in hart en nieren? Soberzo is potdikkie geen autodrop.
Staat in je notes onder "baggeren in KLB-FB"quote:Op zondag 11 april 2010 19:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Het is waardevolle feedback schatje. Doe er wat mee.
Je kan echt beter normaal met me praten, dan heb je meer aan me...quote:Op zondag 11 april 2010 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Staat in je notes onder "baggeren in KLB-FB"
Lolwut? Je denkt echt dat het zo werkt? Dan zou er hier binnen de kortste keren niemand meer over zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 01:48 schreef boekenplank het volgende:
Drinky verwijderen gaarne is erg irritante kutuser
ben het wel met hem eens andersquote:Op maandag 12 april 2010 09:29 schreef sinadO het volgende:
[..]
Lolwut? Je denkt echt dat het zo werkt? Dan zou er hier binnen de kortste keren niemand meer over zijn.
Het is bagger. Dergelijke topics horen niet in KLB.quote:Op maandag 12 april 2010 21:02 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Anonieme_Fokker waarom mag dit niet het is toch een anoniempje biogarde?
heum wil je wel zo vriendelijk zijn waar dan bioquote:Op maandag 12 april 2010 21:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is bagger. Dergelijke topics horen niet in KLB.
Snel? Mwoah, tis dat ik geen gevatter antwoord kon bedenken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |