Rianna!quote:Op zondag 11 april 2010 11:28 schreef padlarf het volgende:
under my priscilla illa illa ey ey ey
is dat zo? ik dacht dat het alleen een eretitel was en dat ik geen voogd zou zijnquote:Op zondag 11 april 2010 11:31 schreef fratsman het volgende:
Weigeren TS! Ouders die dit soort namen verzinnen zijn meestal niet al te snugger, hierdoor maken zij meer kans op fatale ongelukken. resultaat: JIJ ALS PEETOOM MOET DAT KIND DAN VERZORGEN!![]()
Het kind opvangen als de ouders dat niet kunnen, bijvoorbeeld door dood.quote:Op zondag 11 april 2010 11:34 schreef BroccoliBeer het volgende:
Wattefak moet je doen dan als peetoom?!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peetoomquote:Op zondag 11 april 2010 11:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
is dat zo? ik dacht dat het alleen een eretitel was en dat ik geen voogd zou zijn
You're screwed!quote:Het peterschap is de hoedanigheid die een (doop-)peter- en meter op zich nemen. Bij een rooms-katholieke doop worden doorgaans twee getuigen gevraagd: een (mannelijke) peter of peetoom en een (vrouwelijke) meter of peettante. Samen zijn zij de doopborgen. Behalve hun functie als getuigen, wordt hen ook gevraagd "een bijzondere zorg en aandacht" te besteden aan de christelijke opvoeding van het kind, in het bijzonder wanneer het kind zijn beide ouders zou verliezen.
Aanboden doen die je niet kunt weigerenquote:Op zondag 11 april 2010 11:34 schreef BroccoliBeer het volgende:
Als ze 15 zijn moet je ze kennis bijbrengen over de grote boze wereld en de wellusten die daarin zich afspelen.quote:Op zondag 11 april 2010 11:34 schreef BroccoliBeer het volgende:
Christelijke opvoedingquote:Op zondag 11 april 2010 11:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peetoom
[..]
You're screwed!![]()
Peedoomquote:Op zondag 11 april 2010 11:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Is dit net zoiets als een suikeroom? Zo'n pedo of zo?
Is het ook, peetoom is alleen voor de kerk, daarmee zeg je dat je op gaat letten of Pricilla een goede kerkelijke opvoeding krijgt.quote:Op zondag 11 april 2010 11:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
is dat zo? ik dacht dat het alleen een eretitel was en dat ik geen voogd zou zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |