echt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:49 schreef Norbert704 het volgende:
Ik heb er 3, m'n moeder een kameraad van school en heb een account aangemaakt voor mijn hondje.
Doe ik altijd hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:47 schreef assileM90 het volgende:![]()
Das toch raar? je voegt toch niet zomaar een vreemd iemand toe of ben ik nou gek?![]()
Ik word al een tijd lang af en toe door vreemde mensen toegevoegd en dan stuur ik een krabbel waarom?
nou ja ik vond je foto leuk zeggen ze dan![]()
Ik accepteer die mensen ook gewoon niet want ik vind dat gewoon raar hoor![]()
Owja wat ook gewoon raar is als mensen rustig 300+ vrienden op hyves hebben![]()
alsof je ze allemaal goed kent lolegt gewoon raar
Ik ken al mijn 5000+ vrienden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:47 schreef assileM90 het volgende:![]()
Das toch raar? je voegt toch niet zomaar een vreemd iemand toe of ben ik nou gek?![]()
Ik word al een tijd lang af en toe door vreemde mensen toegevoegd en dan stuur ik een krabbel waarom?
Owja wat ook gewoon raar is als mensen rustig 300+ vrienden op hyves hebben![]()
Geboortedatum 12-00-1990quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:47 schreef assileM90 het volgende:![]()
nee lol anders ga jij mij ook toevoegen lolquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:53 schreef assileM90 het volgende:
[..]
nee lol anders ga jij mij ook toevoegen lol![]()
ik heb je wel door![]()
die vent is egt engquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |