echt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:49 schreef Norbert704 het volgende:
Ik heb er 3, m'n moeder een kameraad van school en heb een account aangemaakt voor mijn hondje.
Doe ik altijd hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:47 schreef assileM90 het volgende:![]()
Das toch raar? je voegt toch niet zomaar een vreemd iemand toe of ben ik nou gek?![]()
Ik word al een tijd lang af en toe door vreemde mensen toegevoegd en dan stuur ik een krabbel waarom?
nou ja ik vond je foto leuk zeggen ze dan![]()
Ik accepteer die mensen ook gewoon niet want ik vind dat gewoon raar hoor![]()
Owja wat ook gewoon raar is als mensen rustig 300+ vrienden op hyves hebben![]()
alsof je ze allemaal goed kent lolegt gewoon raar
Ik ken al mijn 5000+ vrienden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:47 schreef assileM90 het volgende:![]()
Das toch raar? je voegt toch niet zomaar een vreemd iemand toe of ben ik nou gek?![]()
Ik word al een tijd lang af en toe door vreemde mensen toegevoegd en dan stuur ik een krabbel waarom?
Owja wat ook gewoon raar is als mensen rustig 300+ vrienden op hyves hebben![]()
Geboortedatum 12-00-1990quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:47 schreef assileM90 het volgende:![]()
nee lol anders ga jij mij ook toevoegen lolquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:53 schreef assileM90 het volgende:
[..]
nee lol anders ga jij mij ook toevoegen lol![]()
ik heb je wel door![]()
die vent is egt engquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:53 schreef assileM90 het volgende:
[..]
nee lol anders ga jij mij ook toevoegen lol![]()
ik heb je wel door![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:58 schreef yosander het volgende:
Leuke foto Melissa!
Hoe was het laatst in Disneyland Parijs?
Dan heb ik de verkeerde te pakkenquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:58 schreef assileM90 het volgende:
[..]
die vent is egt eng
maar ik heb dat express gedaan want dan kunnen mensen niet zien hoe oud ik ben
hihiquote:
dat vind ik zo gay he als mensen dat typen vooral jongensquote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 | #####@@@@@@WWWWWWWWWWWWWWWWWW@@@@@###### . #####@@@@@@WWWWWWWWWWWWWWWWWW@@@@@###### . #####@@@@@@WWWWWWWWWWWWWWWWWW@@@@@###### . #####@@@@@@WWWWWWWWWWWWWWWWWW@@@@@###### . #####@@@@@@WWWWWWWWWWWWWWWWWW@@@@@###### . ######WWWWWW#####++++++............::::::+++++######WWWWWW###### . ######WWWWWW#####++++++............::::::+++++######WWWWWW###### . ######WWWWWW#####++++++............::::::+++++######WWWWWW###### . ######WWWWWW#####++++++............::::::+++++######WWWWWW###### . ######WWWWWW#####++++++............::::::+++++######WWWWWW###### . ######WWWWWW#####++++++............::::::+++++######WWWWWW###### . ######@@@@@@++++++........................................******@@@@@@###### . ######@@@@@@++++++........................................******@@@@@@###### . ######@@@@@@++++++........................................******@@@@@@###### . ######@@@@@@++++++........................................******@@@@@@###### . ######@@@@@@++++++........................................******@@@@@@###### . ######@@@@@@++++++........................................******@@@@@@###### . @@@@@@******......:::::..................::::::.....::::::::::::******@@@@@@ . @@@@@@******......:::::..................::::::.....::::::::::::******@@@@@@ . @@@@@@******......:::::..................::::::.....::::::::::::******@@@@@@ . @@@@@@******......:::::..................::::::.....::::::::::::******@@@@@@ . @@@@@@******......:::::..................::::::.....::::::::::::******@@@@@@ . @@@@@@******......:::::..................::::::.....::::::::::::******@@@@@@ . @@@@@@######......::::::WWWWWWWWWWW......::::::::::::WWWWWWWWWWW::::::::::::######@@@@@. @@@@@@######......::::::WWWWWWWWWWW......::::::::::::WWWWWWWWWWW::::::::::::######@@@@@. @@@@@@######......::::::WWWWWWWWWWW......::::::::::::WWWWWWWWWWW::::::::::::######@@@@@. @@@@@@######......::::::WWWWWWWWWWW......::::::::::::WWWWWWWWWWW::::::::::::######@@@@@. @@@@@@######......::::::WWWWWWWWWWW......::::::::::::WWWWWWWWWWW::::::::::::######@@@@@. @@@@@@######......::::::WWWWWWWWWWW......::::::::::::WWWWWWWWWWW::::::::::::######@@@@@. @@@@@@******::::::::::::WWWWWWWWWWW::::::::::::::::::WWWWWWWWWWW++++++++++++******@@@@@. @@@@@@******::::::::::::WWWWWWWWWWW::::::::::::::::::WWWWWWWWWWW++++++++++++******@@@@@. @@@@@@******::::::::::::WWWWWWWWWWW::::::::::::::::::WWWWWWWWWWW++++++++++++******@@@@@. @@@@@@******::::::::::::WWWWWWWWWWW::::::::::::::::::WWWWWWWWWWW++++++++++++******@@@@@. @@@@@@******::::::::::::WWWWWWWWWWW::::::::::::::::::WWWWWWWWWWW++++++++++++******@@@@@. @@@@@@******::::::::::::WWWWWWWWWWW::::::::::::::::::WWWWWWWWWWW++++++++++++******@@@@@. WWWWWW+++++++++++++++++++++++::::::::::::::::::::::::+++++++++++++++++++++++++++++WWWWW. WWWWWW+++++++++++++++++++++++::::::::::::::::::::::::+++++++++++++++++++++++++++++WWWWW. WWWWWW+++++++++++++++++++++++::::::::::::::::::::::::+++++++++++++++++++++++++++++WWWWW. WWWWWW+++++++++++++++++++++++::::::::::::::::::::::::+++++++++++++++++++++++++++++WWWWW. WWWWWW+++++++++++++++++++++++::::::::::::::::::::::::+++++++++++++++++++++++++++++WWWWW. WWWWWW+++++++++++++++++++++++::::::::::::::::::::::::+++++++++++++++++++++++++++++WWWWW. WWWWWW::::::++++++++++++@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@************++++++WWWWW. WWWWWW::::::++++++++++++@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@************++++++WWWWW. WWWWWW::::::++++++++++++@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@************++++++WWWWW. WWWWWW::::::++++++++++++@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@************++++++WWWWW. WWWWWW::::::++++++++++++@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@************++++++WWWWW. WWWWWW::::::++++++++++++@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@************++++++WWWWW. WWWWWW++++++++++++++++++WWWWW******++++++++++++++++++*****WWWWWW******++++++++++++WWWWW. WWWWWW++++++++++++++++++WWWWW******++++++++++++++++++*****WWWWWW******++++++++++++WWWWW. WWWWWW++++++++++++++++++WWWWW******++++++++++++++++++*****WWWWWW******++++++++++++WWWWW. WWWWWW++++++++++++++++++WWWWW******++++++++++++++++++*****WWWWWW******++++++++++++WWWWW. WWWWWW++++++++++++++++++WWWWW******++++++++++++++++++*****WWWWWW******++++++++++++WWWWW. WWWWWW++++++++++++++++++WWWWW******++++++++++++++++++*****WWWWWW******++++++++++++WWWWW. @@@@@@******++++++++++++WWWWW******::::::::::::+++++++++++WWWWWW******++++++******@@@@@, @@@@@@******++++++++++++WWWWW******::::::::::::+++++++++++WWWWWW******++++++******@@@@@, @@@@@@******++++++++++++WWWWW******::::::::::::+++++++++++WWWWWW******++++++******@@@@@, @@@@@@******++++++++++++WWWWW******::::::::::::+++++++++++WWWWWW******++++++******@@@@@, @@@@@@******++++++++++++WWWWW******::::::::::::+++++++++++WWWWWW******++++++******@@@@@, @@@@@@******++++++++++++WWWWW******::::::::::::+++++++++++WWWWWW******++++++******@@@@@, ############++++++++++++WWWWW######++++++++++++++++++*****WWWWWW******++++++###########, ############++++++++++++WWWWW######++++++++++++++++++*****WWWWWW******++++++###########, ############++++++++++++WWWWW######++++++++++++++++++*****WWWWWW******++++++###########, ############++++++++++++WWWWW######++++++++++++++++++*****WWWWWW******++++++###########, ############++++++++++++WWWWW######++++++++++++++++++*****WWWWWW******++++++###########, ############++++++++++++WWWWW######++++++++++++++++++*****WWWWWW******++++++###########, @@@@@@******++++++#####WWWWWW@@@@@@@@@@@@@@@@@@WWWWW@@@@@@++++++######@@@@@@ , @@@@@@******++++++#####WWWWWW@@@@@@@@@@@@@@@@@@WWWWW@@@@@@++++++######@@@@@@ , @@@@@@******++++++#####WWWWWW@@@@@@@@@@@@@@@@@@WWWWW@@@@@@++++++######@@@@@@ , @@@@@@******++++++#####WWWWWW@@@@@@@@@@@@@@@@@@WWWWW@@@@@@++++++######@@@@@@ , @@@@@@******++++++#####WWWWWW@@@@@@@@@@@@@@@@@@WWWWW@@@@@@++++++######@@@@@@ , @@@@@@******++++++#####WWWWWW@@@@@@@@@@@@@@@@@@WWWWW@@@@@@++++++######@@@@@@ , ######@@@@@@******+++++******@@@@@@@@@@@@@@@@@@#####++++++######@@@@@@****** , ######@@@@@@******+++++******@@@@@@@@@@@@@@@@@@#####++++++######@@@@@@****** , ######@@@@@@******+++++******@@@@@@@@@@@@@@@@@@#####++++++######@@@@@@****** , ######@@@@@@******+++++******@@@@@@@@@@@@@@@@@@#####++++++######@@@@@@****** , ######@@@@@@******+++++******@@@@@@@@@@@@@@@@@@#####++++++######@@@@@@****** , ######@@@@@@******+++++******@@@@@@@@@@@@@@@@@@#####++++++######@@@@@@****** , ******@@@@@@#####************++++++***********######@@@@@@ , ******@@@@@@#####************++++++***********######@@@@@@ , ******@@@@@@#####************++++++***********######@@@@@@ , ******@@@@@@#####************++++++***********######@@@@@@ , ******@@@@@@#####************++++++***********######@@@@@@ , ******@@@@@@#####************++++++***********######@@@@@@ , #####@@@@@@@@@@@@WWWWWW@@@@@@########### , #####@@@@@@@@@@@@WWWWWW@@@@@@########### , #####@@@@@@@@@@@@WWWWWW@@@@@@########### , #####@@@@@@@@@@@@WWWWWW@@@@@@########### , #####@@@@@@@@@@@@WWWWWW@@@@@@########### , #####@@@@@@@@@@@@WWWWWW@@@@@@########### , |
Gelukkig vinden jongens ongeveer hetzelfde over meisjes van 19/20 die na iedere zinquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:04 schreef assileM90 het volgende:
[..]
dat vind ik zo gay he als mensen dat typen vooral jongens![]()
Dat doe ik idd wel redelijk vaakquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:07 schreef Superlam het volgende:
[..]
Gelukkig vinden jongens ongeveer hetzelfde over meisjes van 19/20 die na iedere zintypen, dus dat maakt een hoop goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |