Gewoon extra veel zelfbruiner gebruiken en hard fistpumpen.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:08 schreef Fairydust het volgende:
Zit ik m'n makeup een beetje bij te werken uit verveling, kom ik erachter dat ik zo onder de zonnebank moet , kan ik alles er weer afhalen
Naar huis zonder make-up na het zonnebanken... as-if..quote:Op woensdag 7 april 2010 18:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
moet je vanavond nog weg naar mensen ?
of wil je er voor je zelf goed uit zien als je in de spiegel kijkt ?
oh is het zonnenbanken niet bij haar thuis dan ?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Naar huis zonder make-up na het zonnebanken... as-if..
Je kan het ook anders bekijken...quote:Op woensdag 7 april 2010 18:14 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Vrouwen die niet zonder make-up kunnen, omdat ze anders lelijke horken zijn![]()
Zo kan je het ook bekijken inderdaad. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je kan het ook anders bekijken...
Wees blij dat ze er wat aan doen, toch?
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:09 schreef Jahr00n het volgende:
Ts wordt gedwongen door haar pooier om onder de zonnebank te gaan liggen.
Krijg je anders geen klanten?
geboortedatum: 27-06-1996quote:Op woensdag 7 april 2010 18:09 schreef Jahr00n het volgende:
Ts wordt gedwongen door haar pooier om onder de zonnebank te gaan liggen.
Krijg je anders geen klanten?
Oranje als een sinaasappelquote:Op woensdag 7 april 2010 20:41 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Zonnebank![]()
Onnatuurlijk bruin![]()
of oranje![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |