Gewoon extra veel zelfbruiner gebruiken en hard fistpumpen.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:08 schreef Fairydust het volgende:
Zit ik m'n makeup een beetje bij te werken uit verveling, kom ik erachter dat ik zo onder de zonnebank moet , kan ik alles er weer afhalen
Naar huis zonder make-up na het zonnebanken... as-if..quote:Op woensdag 7 april 2010 18:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
moet je vanavond nog weg naar mensen ?
of wil je er voor je zelf goed uit zien als je in de spiegel kijkt ?
oh is het zonnenbanken niet bij haar thuis dan ?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Naar huis zonder make-up na het zonnebanken... as-if..
Je kan het ook anders bekijken...quote:Op woensdag 7 april 2010 18:14 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Vrouwen die niet zonder make-up kunnen, omdat ze anders lelijke horken zijn![]()
Zo kan je het ook bekijken inderdaad. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je kan het ook anders bekijken...
Wees blij dat ze er wat aan doen, toch?
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:09 schreef Jahr00n het volgende:
Ts wordt gedwongen door haar pooier om onder de zonnebank te gaan liggen.
Krijg je anders geen klanten?
geboortedatum: 27-06-1996quote:Op woensdag 7 april 2010 18:09 schreef Jahr00n het volgende:
Ts wordt gedwongen door haar pooier om onder de zonnebank te gaan liggen.
Krijg je anders geen klanten?
Oranje als een sinaasappelquote:Op woensdag 7 april 2010 20:41 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Zonnebank![]()
Onnatuurlijk bruin![]()
of oranje![]()
Krijg je kanker vanquote:Op woensdag 7 april 2010 22:45 schreef Diconnected het volgende:
Je mag als 13 jarige volgens mij niet eens onder de zonnebank.
Als ik geen make up op heb vragen mensen of ik ziek ben...quote:Op woensdag 7 april 2010 18:14 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Vrouwen die niet zonder make-up kunnen, omdat ze anders lelijke horken zijn![]()
Ik moet toch eigenlijk zeggen dat de leukste reacties in dit soort topics van jaloerse vrouwen komtquote:Op donderdag 8 april 2010 00:21 schreef LadyVC het volgende:
Makeupverspilling??
Geldverspilling aan makeup!!
Zie je eruit als een trol of heb je een te lage dunk van jezelf dat je die troep nodig hebt?
Jammer weer
Dubbel failquote:Op woensdag 7 april 2010 18:08 schreef Fairydust het volgende:
Zit ik m'n makeup een beetje bij te werken uit verveling, kom ik erachter dat ik zo onder de zonnebank moet , kan ik alles er weer afhalen
hah wow grappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar jammer dat er nog iets bestaat als huiswerk en jij zit ook binnen dus wat zeur jequote:
Je bent onzeker.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:32 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja maar jammer dat er nog iets bestaat als huiswerk en jij zit ook binnen dus wat zeur je
Trouwens ik doe het alleen zodat ik tegen begin zomer niet meer zo wit ben, ik word heus geen bruiningsbarbie
ff een kwartiertje powerhousen onder de zonnebank is efficienter dan de hele dag buiten zittenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |