neequote:
Het is meer zo dat de lieve KLB-ertjes me niet leuk vinden als ik gewoon normaal doe dus als Fok banners wil blijven verkopen is het beter als ik maar een beetje raar blijf doen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dus?
jammer dat je het niet leuk vindt als je normaal moet doen zodat topics niet verneukt worden.
Vergeet de kattenhoofden niet. De verloedering van dit forum is het.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:40 schreef Penisbaard het volgende:
Even een compliment voor de plannen om te bannen vanwege "soberzo" en "tregte klagt"Dat soort onzin moeten we hier niet willen toestaan.
Ben blij dat die onzin ook eindelijk weg isquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:54 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Vergeet de kattenhoofden niet. De verloedering van dit forum is het.
Famfare en garpje hebben tenminste een geschiedenis dat een persoon het fout geschreven heeft en dat men het expres fout spellen om die gebeurtenis te helpen herinneren.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:00 schreef WillFerrell het volgende:
Maar Fiets, als famfare en garpje worden getolereerd is er toch niets aan de hand met soberso.
Zout eens op met je bagger hier.quote:Op zondag 11 april 2010 18:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Een argument bedenken om iets NIET verboden te krijgen???? Laat me raden... je bent CDAer in hart en nieren? Soberzo is potdikkie geen autodrop.
Staat in je notes onder "baggeren in KLB-FB"quote:Op zondag 11 april 2010 19:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Het is waardevolle feedback schatje. Doe er wat mee.
Je kan echt beter normaal met me praten, dan heb je meer aan me...quote:Op zondag 11 april 2010 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Staat in je notes onder "baggeren in KLB-FB"
Lolwut? Je denkt echt dat het zo werkt? Dan zou er hier binnen de kortste keren niemand meer over zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 01:48 schreef boekenplank het volgende:
Drinky verwijderen gaarne is erg irritante kutuser
ben het wel met hem eens andersquote:Op maandag 12 april 2010 09:29 schreef sinadO het volgende:
[..]
Lolwut? Je denkt echt dat het zo werkt? Dan zou er hier binnen de kortste keren niemand meer over zijn.
Het is bagger. Dergelijke topics horen niet in KLB.quote:Op maandag 12 april 2010 21:02 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Anonieme_Fokker waarom mag dit niet het is toch een anoniempje biogarde?
heum wil je wel zo vriendelijk zijn waar dan bioquote:Op maandag 12 april 2010 21:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is bagger. Dergelijke topics horen niet in KLB.
Snel? Mwoah, tis dat ik geen gevatter antwoord kon bedenken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |