ik vind van niet, miss kan je n second opinion aanvragen bij een medemodquote:Op donderdag 8 april 2010 14:02 schreef Fortitude het volgende:
Mensen die niet van gamen houden...
Waarom dit nou weer. Dit is meerdere keren aangekaart en toen werd er gezegd dat KLB reeksen wel mogen mits er nog wat te discussiėren valt. Alleen mij post geeft al genoeg redenen om de discussie voort te zetten.
Bij deze dan, mijn topic had nog best wel wat potentie.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vind van niet, miss kan je n second opinion aanvragen bij een medemod
Of je geeft gewoon een argument.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vind van niet, miss kan je n second opinion aanvragen bij een medemod
Een goedkeurende second opinion kan gegeven worden in ruil voor 6 maanden fokaboquote:Op donderdag 8 april 2010 14:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Bij deze dan, mijn topic had nog best wel wat potentie.
oke nou dara moe ik effe over na denkne toch wel vele geld zon abo he haha ja je krijgt er wel wat voor terug gr jan de gierquote:Op donderdag 8 april 2010 14:16 schreef zquing het volgende:
[..]
Een goedkeurende second opinion kan gegeven worden in ruil voor 6 maanden fokabo
dat dusquote:Op donderdag 8 april 2010 14:22 schreef zquing het volgende:
iig, heb de laatste 2 paginas doorgescrolled van deel 1, en kom op dezelfde conclusie dat een deeltje2 niet nodig is.
we bekijken alle topics voor zich, deze verdient geen deel 2quote:Op donderdag 8 april 2010 14:32 schreef Fortitude het volgende:
Mensen die niet van gamen houden...
Die vraag stond anders nog volledig open. En is beter dan de gemiddelde OP. Maarja ok best.
Als jullie deze reeks policy aanhouden, dan mogen jullie wel is notes gaan uitdelen voor mensen die expres een topic op slot gooien door bagger posts te spammen.
Joh, man, het is vrijdagmiddag na de lunchpauze, iedereen zit achter z'n computertje uit te buiken en is melig van het zoute en vette vreten. Laat ze toch even.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef Broekpaling het volgende:
mensen met een stijve
Mensen die een stijve aanraken in de bios
Mijn stijve heeft een vriendin
Mijn vriendin wordt stijf als ik haar aanraak..
Mijn
Mijn vriendin krijgt een stijve nek als ik haar in dr kont..
Mijn nek krijgt een stijve door de vriendelijke kou
Mijn stijve vriendin heeft een vriend
Als ik hem aanraak krijgt mijn vriendin een stijve
Mijn stijve krijgt een vriendin als ik hem aan raak
Mijn vriendin krijgt een stijvve als ik hem aanraak
Mijn vriendin heeft een stijve
Erectiestoornis
Mijn vrienden krijgt een stijve als ik haar aanraak
Mijn vriendin krijgt een stijve als ik haar aanraak
stijve als ik mijn vriendin aanraak
And counting.....
ik was gisteren in Roffaquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die onzin van je?![]()
schrijf maar in je dagboek met al je andere onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |