Ik kan Zend Development Environment er ook niet op draaienquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef Skonk het volgende:
Maar goed, de iPad kan niet eens Dimensiontracker aan dus fuck dat.
na het zien van dat filmpje heb ik m'n bestelling maar geannuleerd. als je je ipad niet eens in een opgevoerde blender kunt stoppen, houdt het voor mij opquote:
Dat heet nou redeneren. Jij denkt dat dit fijn werkt? Het scherm in dezelfde hoek als het toetsenbord? Als dat zo zou zijn, waarom is er dan niet al lang een laptop met een gefixeerd scherm boven het toetsenbord?quote:
Ik oordeel pas als ik er een in handen heb gehad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat heet nou redeneren. Jij denkt dat dit fijn werkt? Het scherm in dezelfde hoek als het toetsenbord? Als dat zo zou zijn, waarom is er dan niet al lang een laptop met een gefixeerd scherm boven het toetsenbord?
Wat de user onder je zegt, hoe weet jij zo zeker van niet? Eerst in mijn handen, dan doen alsof ik weet waar ik over praat, moet jij ook eens doenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat heet nou redeneren. Jij denkt dat dit fijn werkt? Het scherm in dezelfde hoek als het toetsenbord? Als dat zo zou zijn, waarom is er dan niet al lang een laptop met een gefixeerd scherm boven het toetsenbord?
De bankrekening van Steve Jobs spekken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:48 schreef P.F het volgende:
Ik ben wel een applefanboy maar ik snap het nut van de iPad niet zo
Dat wordt toch al jaren gedaan in de ICTmarketingwereld?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Ze hebben met de iPad zelf een zogenaamd probleem gecreëerd (Oh noees, er zit niks tussen de telefoon en laptop in) wat ze meteen zelf opvullen
.
De PC en mobiele telefoon hadden allemaal daadwerkelijk wat toe te voegen. Dit niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat wordt toch al jaren gedaan in de ICTmarketingwereld?
Alsof iemand zat te wachten op de eerste pc. Sterker nog, ik geloof dat het een topman bij IBM was die voorspelde dat er een wereldmarkt van vijf stuks voor pc's was.
Vraag wordt constant gecreëerd, en heus niet alleen door Apple.
"BOEHOE WAAROM ZOU IK EEN MOBIELTJE WILLEN IK BEL TOCH WEL ALS IK THUIS BEN JA ALLEEN VOOR NOODGEVALLEN"quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
De PC en mobiele telefoon hadden allemaal daadwerkelijk wat toe te voegen. Dit niet.
Mobiel en PC waren compleet nieuw, de iPad niet. Het is gewoon een andere uitvoering van een bestaand product. Dat is waarom het niks toevoegt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
"BOEHOE WAAROM ZOU IK EEN MOBIELTJE WILLEN IK BEL TOCH WEL ALS IK THUIS BEN JA ALLEEN VOOR NOODGEVALLEN"
"BOEHOE WAAROM ZOU IK EEN PC WILLEN IS VEELS TE DUUR EN ONHANDIG ALLES KAN TOCH WEL OP PAPIER IS VEEL SNELLER NEE DOE MIJ MAAR PAPIER OP EEN MAC"
Terminals is het bestaande product van PC's en incarphones voor het mobieltje. Je punt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mobiel en PC waren compleet nieuw, de iPad niet. Het is gewoon een andere uitvoering van een bestaand product. Dat is waarom het niks toevoegt.
Jij bent echt dom.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
"BOEHOE WAAROM ZOU IK EEN MOBIELTJE WILLEN IK BEL TOCH WEL ALS IK THUIS BEN JA ALLEEN VOOR NOODGEVALLEN"
"BOEHOE WAAROM ZOU IK EEN PC WILLEN IS VEELS TE DUUR EN ONHANDIG ALLES KAN TOCH WEL OP PAPIER IS VEEL SNELLER NEE DOE MIJ MAAR PAPIER OP EEN MAC"
Ja, met een Ferrari kun je ook niet goed door modderpoelen banjeren...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik kan Zend Development Environment er ook niet op draaien
"BOEHOE IK KAN NIET NUTTIG POSTEN DUS ZET IK ER MAAR EEN KUTREACTIE NEER DAT IS NET ZOIETS ALS WINDOWS GEBRUIKEN".quote:
Mensen van 42 die op internet de apple fanboy uithangen...quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
"BOEHOE IK KAN NIET NUTTIG POSTEN DUS ZET IK ER MAAR EEN KUTREACTIE NEER DAT IS NET ZOIETS ALS WINDOWS GEBRUIKEN".
Ja, want hij kan niet goed overweg met drempels (vergelijk het met flash) en vele andere verkeerssituaties in Nederland, hij is peperduur, krap en zit ongemakkelijk. Goede vergelijking.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, met een Ferrari kun je ook niet goed door modderpoelen banjeren...
Maar maakt dat feit het een onaantrekkelijke auto?
Groetjes,
AppleFan.
en kijkt iedereen tegen je op als je er eentje hebt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:13 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ja, want hij kan niet goed overweg met drempels (vergelijk het met flash) en vele andere verkeerssituaties in Nederland, hij is peperduur, krap en zit ongemakkelijk. Goede vergelijking.
HP komt niet verder dan 5 uur met het zogenaamde iPad killer de iSlate. Dus waarom zou 10 uur een schijtbatterij zijn? Kennelijk is het ruim boven wat de rest weet te presteren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, wat is het nu eigenlijk, waar is het goed voor? Is wel een hele grote IPod met een schijtbatterij
10 uur is natuurlijk kut voor een MP3 spelerquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
HP komt niet verder dan 5 uur met het zogenaamde iPad killer de iSlate. Dus waarom zou 10 uur een schijtbatterij zijn? Kennelijk is het ruim boven wat de rest weet te presteren.
Als het een mp3 speler zou zijn wel ja.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
10 uur is natuurlijk kut voor een MP3 speler
Domme mensen ja. Sowieso zijn ze vaak gehuurd in plaats van gekocht. En je hebt er geen ene kut aan in Nederland. Koop dan een BMW m5 ofzo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en kijkt iedereen tegen je op als je er eentje hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als het een mp3 speler zou zijn wel ja.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, wat is het nu eigenlijk, waar is het goed voor? Is wel een hele grote IPod met een schijtbatterij
Welk een triestheid om er zo mee te patsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
soberzo kun je in de zon niets lezenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Zie me nog niet op het strand liggen met een Tom Clancy op een Ipat en dan ff gaan zwemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |