quote:
Proof me wrong.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:39 schreef ShevaJB het volgende:
Oja, dit topic is tevens erg
[ afbeelding ]
interessant idee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:38 schreef Yi-Long het volgende:
De ENIGE manier waarop ik in dit apparaat geinterresseerd zou worden, is wanneer je het straks als een soort wacom-tablet zou kunnen gebruiken, dus met een pressure-sensitive pen waarmee je rechtstreeks op het scherm zou kunnen werken...
Wat is er mis met boeken lezen dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef nattermann het volgende:
Sowieso, e-boeken
Wie leest nou nog boeken.
Oh ik lach iedereen hier uit die een iPad koopt voor de E-book functiequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Het blijft een geniale marketing stunt dat ding, en jij hebt ze net weer een beetje geholpen
Het is een E-Paper, want je kunt er krant mee lezenquote:
Don't feed zhe troll.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:42 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat is er mis met boeken lezen dan?
Ze laten mensen hun hype creeeren en iedereen gaat er in meequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh ik lach iedereen hier uit die een iPad koopt voor de E-book functie!
Precies !quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:38 schreef Yi-Long het volgende:
De ENIGE manier waarop ik in dit apparaat geinterresseerd zou worden, is wanneer je het straks als een soort wacom-tablet zou kunnen gebruiken, dus met een pressure-sensitive pen waarmee je rechtstreeks op het scherm zou kunnen werken...
Reality Distortion Field.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze laten mensen hun hype creeeren en iedereen gaat er in mee
Oh ik ben ook wel liefhebber van Apple hoor, maar dit ding is nog erger dan de nieuwste iPod shuffle.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:50 schreef WillFerrell het volgende:
Als Apple-liefhebber moet ik hier gepost hebben.
Ik moet nog even mijn planning maken voor NY deze zomer en dan kan ik nog even zorgvuldig een schema maken wanneer ik naar die nieuwe Apple Store ga voor de iPad.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh ik ben ook wel liefhebber van Apple hoor, maar dit ding is nog erger dan de nieuwste iPod shuffle.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moet nog even mijn planning maken voor NY deze zomer en dan kan ik nog even zorgvuldig een schema maken wanneer ik naar die nieuwe Apple Store ga voor de iPad.
Ik denk dat iedere grafische vormgever dat idee wel kreeg bij de onthulling van dat ding vorige maand ofzo. Stond ook al meteen een artikel over in in de laatste ImagineFX over wat men (creatievelingen) wenst qua mogelijkheden in de toekomst met zo'n apparaatquote:
Geen multitasken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef PjotrXII het volgende:
Kan je eigenlijk multitasken op dit ding? Of kan je maar 1 app per keer openen?
Serieus, ben ik nu de enige die dit opmerkt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Het zit me niet ernstig dwars ik wordt er gewoon wat moe van en ik vind het dom. (Dit was mijn disclaimer)
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Reality Distortion Field.
http://en.wikipedia.org/wiki/Reality_distortion_field
iPad == Failquote:Op donderdag 1 april 2010 09:34 schreef Sitethief het volgende:
e-book = elektronisch boek
e-book reader = Kindle
e-book != Kindle
e-book reader && e-book != iPad
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:14 schreef shayolo het volgende:
[..]
Serieus, ben ik nu de enige die dit opmerkt?![]()
Niemand die het wat uitmaaktquote:Op donderdag 1 april 2010 09:14 schreef shayolo het volgende:
[..]
Serieus, ben ik nu de enige die dit opmerkt?![]()
dat dusquote:
Je kunt dat ding gebruiken bij de Starbucks, en dan versier je allerlei smatjes!!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 07:43 schreef Karina het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat eigenlijk het nut is van dat ding? Wat moet je ermee? En dat is een serieuze vraag, het is net een grote telefoon waar je niet mee kunt bellen of een soort grote PDA.
Uh, jaquote:Op donderdag 1 april 2010 11:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je kunt dat ding gebruiken bij de Starbucks, en dan versier je allerlei smatjes!!!!
Of bedoelde je echt praktisch nut!?
Starbucks koffie is net zo'n overhypte rommel als al die I-nonsens.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh, jaIk wil geen smatjes versieren. En Starbucks koffie is vies.
Maar het is ook grensverleggend. Het verlegt de grens van het meest overhypete en overpricete product. Keer op keer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:56 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Starbucks koffie is net zo'n overhypte rommel als al die I-nonsens.
Je koopt iets met een gebrek en gaat dan net zo lang samen met alle mede-fans heel hard roepen dat het GEWELDIG!!!! en GRENSVERLEGGEND!!!! is tot je het zelf gaat geloven.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Steven heeft nooit beweerd dat de iPad een ebook reader is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |