Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Nee johquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh
Die heb ik al lang gezien, alleen niet hier
quote:
niet allemaalquote:
maar wel een goede TTquote:
ik had er nog een toevoeging aan zittenquote:
yupquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:43 schreef Bengeltje het volgende:
Ll post in bi? Dan maar even daar posten.
Bah.. ik snap die bi mensen niet.quote:
stop je op fok?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:45 schreef Ladylike het volgende:
bedankt, nou kan ik daar ook niet meer posten
Ik ben hier off
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:45 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben hier off
Vind het wel prima zo, als je al niet eens iemand even kan laten merken dat je het leuk vindt ze terug komt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:46 schreef skitzin het volgende:
[..]
Bah.. ik snap die bi mensen niet.
Zetten ze in de topic dat ook hetro mensen welkom zijn.
En dan komen we, gaan ze weg
we blijven je stalken tot je weer terug komtquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:45 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben hier off
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
Vind het wel prima zo, als je al niet eens iemand even kan laten merken dat je het leuk vindt ze terug komt.
Zelf door Ll wordt het niet gewaardeerd, dan niet.
het wordt wel gewaardeerd door mij, net de reacties in het vorige KSC topic (en de PM's die ik gekregen heb) alleen kan ik daardoor niet meer posten omdat ik meteen zou spammen...quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Nou dit werd dus ook weer gewaardeerd, alsof we het daarom deden.
[..]
Vind het wel prima zo, als je al niet eens iemand even kan laten merken dat je het leuk vindt ze terug komt.
Zelf door Ll wordt het niet gewaardeerd, dan niet.
Je kan overal gewoon posten, niet zoveel aantrekken van anderen. Sinds wanneer hebben die het recht om aan te geven wie waar post. Hup posten waar jij zin hebt, je post geen rare dingen, je spamt niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het wordt wel gewaardeerd door mij, net de reacties in het vorige KSC topic (en de PM's die ik gekregen heb) alleen kan ik daardoor niet meer posten omdat ik meteen zou spammen...
leuk...
het is niet zo moeilijk om te denkend dat als iedereen uit de KSC ineens daar gaat posten (en dan heb ik het niet over GF en jou, jullie kwamen daar al) ze het daar niet echt leuk vinden.
mja, zie je.. alles wat ik doe of zeg wordt verkeerd opgevat
deze posts hier omdat ik iedereen niet apart ga PM-en en ik in de BI chat dus alweer als spammer gezien wordt
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het wordt wel gewaardeerd door mij, net de reacties in het vorige KSC topic (en de PM's die ik gekregen heb) alleen kan ik daardoor niet meer posten omdat ik meteen zou spammen...
leuk...
het is niet zo moeilijk om te denkend dat als iedereen uit de KSC ineens daar gaat posten (en dan heb ik het niet over GF en jou, jullie kwamen daar al) ze het daar niet echt leuk vinden.
mja, zie je.. alles wat ik doe of zeg wordt verkeerd opgevat
deze posts hier omdat ik iedereen niet apart ga PM-en en ik in de BI chat dus alweer als spammer gezien wordt
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan overal gewoon posten, niet zoveel aantrekken van anderen. Sinds wanneer hebben die het recht om aan te geven wie waar post. Hup posten waar jij zin hebt, je post geen rare dingen, je spamt niet.
Hmm.. niet helemaal meer..quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan overal gewoon posten, niet zoveel aantrekken van anderen. Sinds wanneer hebben die het recht om aan te geven wie waar post. Hup posten waar jij zin hebt, je post geen rare dingen, je spamt niet.
quote:
2 keer een goed idee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
is dat niet erg snel om weer full time te gaan werkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:13 schreef Symphonic het volgende:
Weer mijn eerste volledige dag
Gaat wel lekker, maar wel bek en bekaf
dat is wennen he, werken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:13 schreef Symphonic het volgende:
Weer mijn eerste volledige dag
Gaat wel lekker, maar wel bek en bekaf
Dat zou wel zuur zijn jaquote:
quote:
auwquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
mijn nichtje heeft dat dus ooit een keer gehad
Ben jij dat? Waarom steek je je tong uit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
wisten jullie al dat het lekker weer is om in een hangmat te liggen?
[ afbeelding ]
om de mensen die moeten werken te stangenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben jij dat? Waarom steek je je tong uit.
even MPGenquote:
Te veel werkquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben jij dat? Waarom steek je je tong uit.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om de mensen die moeten werken te stangen
is maar 2 pagina'squote:
bijna 16:00, is ook mijn normale eindtijd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:51 schreef skitzin het volgende:
[..]
Nog even en dan kan ik ook nog even van de zon genieten voor hij weg is
aanmeldingsmailquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:45 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben hier off
voor mij gelukkig maar 30-40minquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna 16:00, is ook mijn normale eindtijd.
moet dan alleen nog een uur rijden
op zich wel, maar nu kan ik het werk wel beter spreiden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat niet erg snel om weer full time te gaan werken
O, het staat in dit topic?quote:
quote:
quote:
Nou, ff kijken dan maarquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
nou niet meer maar het staat op pagina 5 van het vorige topic
o, dat had ik ook gemistquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
iddquote:
Pagina 2.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:09 schreef OA het volgende:
Nou, ik snap er nog niet veel van. De aanleiding staat vast nog verder terug
skitzinquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:10 schreef skitzin het volgende:
Nouja..
Ik ga er weer vandoor voor vandaag
Misschien dat ik nog wel even langs drop vanavonden anders tot morgen
![]()
Jammer van al de drama deze ochtend
Dat is onmogelijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor.
[KSC #1767] Vol vrolijk huppende paashazen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor.
huh ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor.
weduwnaarquote:
gecondoleerdquote:
Zie je wel dat het niet kanquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor.
ja.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gecondoleerd
Fha is nou weduwe geworden![]()
jammiequote:Op dinsdag 6 april 2010 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk eens wat vlees op de BBQ gaan gooien
Owquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:26 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, maar daar praat ik liever niet over op fok.
Hoe is het daar, genoten van de zon vandaag?
En maar klagen dattie thuis achter zn beeldschermpje weg zit te kwijnen hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow![]()
Na ja was best lekker weer hoor, ben nog ff de hort op geweest, en weer op tijd terug thuis voor een biertje op het terras
Een dag niet geklaagd is een dag niet geleefdquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
En maar klagen dattie thuis achter zn beeldschermpje weg zit te kwijnen hoor...
De focus is verkeerd. De focus ligt op die gele blob, terwijl die bij dat ranke bloemetje hoort te liggen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Genieten van het zonnetje: Een DDARretje in Utrecht Centraal, met lekker wiefke op het perron![]()
[ afbeelding ]
Toen ik dat probeerde had ik ineens een pomper op m'n oog. Volgende keer m'n diafragma en witbalans nogeens nalopen, ben er nog niet uit wat er nou mis gingquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:03 schreef MPG het volgende:
De focus is verkeerd. De focus ligt op die gele blob, terwijl die bij dat ranke bloemetje hoort te liggen.
Is je zoomapparatuur wel adequaat voor dit soort situaties?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik dat probeerde had ik ineens een pomper op m'n oog. Volgende keer m'n diafragma en witbalans nogeens nalopen, ben er nog niet uit wat er nou mis ging
Zo is dit ook weer niet, zou wel erg zijn als dat niet kon.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Is je zoomapparatuur wel adequaat voor dit soort situaties?
Ik moest godverdomme tweede klas gaan zittenomdat de eersteklas vol zat WTFquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:43 schreef DaMart het volgende:
Had half Nederland vandaag vakantie of zo? Zoveel ruimte in de trein... dat mag elke dag wel zo!
Wat voor trein had je dan? Als het een VIRM was, is dat wel heel opmerkelijk, inderdaad... daar mogen ze best wat eersteklas omzetten naar tweedeklas.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest godverdomme tweede klas gaan zittenomdat de eersteklas vol zat WTF
Was een virm ja, Utrecht richting Nijmegen vanmiddag om 16:23. Allemaal van dat hoerige kut yuppenvolk wat er om 4uur wel even mee uit meent te moeten scheienquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat voor trein had je dan? Als het een VIRM was, is dat wel heel opmerkelijk, inderdaad... daar mogen ze best wat eersteklas omzetten naar tweedeklas.
heerlijk gebarbeknoeidquote:
trustenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik kan net zo goed meteen gaan pitten
pitze flesquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik kan net zo goed meteen gaan pitten
nopequote:Op dinsdag 6 april 2010 21:59 schreef friemelaar het volgende:
Nog iets van LL gehoord![]()
Zou ze nog terug komen al dan niet onder de naam LL ?
niks.quote:
Ow, ik dacht dat we even gingen kijken hoe Messi 4 keer scoort tegen Arsenalquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks.
we moeten gewoon respecteren wat LL wil
nja ze heeft iig haar buik goed vol van KSC members.......quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope
maar denk niet dat ze terug komt ze heeft een iig een kloon aangemaakt.
Waarmee dus aangegeven wordt dat haar mening de enige juiste is (ondanks dat anderen ook al twijfels hadden bij haar uitleg) en waarmee ze dus op de persoonlijke toer gaat en gaat beledigen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij was toch ziek?Anyhow, denk je werkelijk dat ik zo dom ben om dat niet te weten?
Net als baarmoederkanker ook vaak erfelijk is. Daarnaast is roken simpelweg ongezond, en ik ben blij en trots dat ik er vanaf ben, al jaren.
Ik hoef jou niet te snappenMaar ik ben klaar met de discussie, met verslaafden kun je niet discussieren.
Bovendien heb jij geen flauw benul waar je het over hebt met die onderzoeken, dat toon je wel aan
Dus steek er nog eentje op en laat het hierbij. Ik reageer in ieder geval nergens meer op, meid
en hier gaat ze toch echt zelf, niet op verzoek van wie dan ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik weet genoeg, het was gezellig
Ajuus
voetbalquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat we even gingen kijken hoe Messi 4 keer scoort tegen Arsenal
JFquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja ze heeft iig haar buik goed vol van KSC members.......
En Damart doet ook alsof er niks gebeurd is, wat een klootviool zeg,
beginnen te rotzooi trappen omdat GF 2 personen eruit heeft gegooid (die niet meer kwamen vanwege een discussie) omdat het zo een leuke users zijn (nja 1 dan). En dan nu niet eens reageren op het vertrek van LL.
Oh ja, en als ie gaat MPG-en dan leest ie ook nog over belangrijke dingen heen![]()
[..]
Waarmee dus aangegeven wordt dat haar mening de enige juiste is (ondanks dat anderen ook al twijfels hadden bij haar uitleg) en waarmee ze dus op de persoonlijke toer gaat en gaat beledigen.
Maar oh oh LL was toch zo fout om haar weg te jagen.
[..]
en hier gaat ze toch echt zelf, niet op verzoek van wie dan ook.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voetbal![]()
dan moet je hier maar naar toe
Voetbal
daar zitten iig de voetbal liefhebbersquote:
Je had ook alleen het vlees moeten eten. Niet het hele toestelquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
het BBQen ligt me wel zwaar op de maag
Messi is de beste voetballer van dit momentquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zitten iig de voetbal liefhebbers![]()
wat of wie is trouwens Messi
nou ik vind dit gedoe veel te overtrokken, schijnbaar wilt damart KSC zich toe-eigenen.quote:
ik begrijp niet wie hier een punt wilt maken maar die punt lijkt me heel duidelijk. volgens mij is GF het puntquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, blijkbaar wilde iemand een punt maken door juist Marijke en Suiker uit de OP te halen en te vervangen door Aarti en iemand die een keertje een dagje meepostte. Zoals ik al zei: ze zullen zich inderdaad enorm welkom voelen hier, op die manier... geen wonder dat ze wegblijven ook.
dat dus, ik wist nog niet eens dat er een op was waar iedereen in stond, ik heb er niet om gevraagd er in te komen of hier te spammen om hier in te komen. Ik ben er vanzelf ingezet geworden door iemand.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal mij het nou rukken of ik in die OP sta of nietNet alsof dat bepaalt of je erbij hoort of niet
dit is dus pure bullshit er was alleen maar een discussie, en zie mijn vorige postquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie hebben dr weggejaagd ja. Maar dat is verder ook alles wat ik erover te melden heb hoor
en dat vlees was weer iets teveelquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je had ook alleen het vlees moeten eten. Niet het hele toestel
ik ben een n00b wat betreft voetbalquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Messi is de beste voetballer van dit moment
Als het maar lekker was danquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat vlees was weer iets teveel![]()
Ieder zijn dingquote:ik ben een n00b wat betreft voetbal
dat was dus juist het probleemquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het maar lekker was dan
[..]
Ieder zijn ding
Wat voor vlees had je?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was dus juist het probleem![]()
het was te lekker
van allesquote:
ik haal altijd veels teveel in huis voor een BBQquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-04-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 057 goldfinger1963
02. 036 skitzin
03. 020 marcb1974
04. 018 wel.o.k
05. 017 Dr_Flash
06. 016 Giertje
07. 010 Bengeltje
08. 010 MPG
09. 010 Symphonic
10. 007 friemelaar
11. 006 OA
12. 003 Ladylike
13. 003 Knuffelzacht
14. 002 john-frusciante
15. 002 indahnesia.com
16. 002 DaMart
17. 001 cablegunmaster
18. 001 MaleDuck
Zoiets las ik eerder ook al ja.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik haal altijd veels teveel in huis voor een BBQ
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van alles![]()
shaslicks, steaks, hamburgers, koteletten, kipfilet en nog wat ander gekruid vlees![]()
Alle bommen op scherp !quote:
het was nou minder dan de helft van eerstquote:Op woensdag 7 april 2010 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets las ik eerder ook al ja.
Je zou er ook van kunnen leren
dat valt wel meequote:Op woensdag 7 april 2010 00:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Alle bommen op scherp !
(en je neus alvast dichtknijpen)
quote:Top 100 van dinsdag 6 april 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
37. 102 goldfinger1963
62. 080 Giertje
71. 076 skitzin
slaap ze friemelquote:Op woensdag 7 april 2010 00:33 schreef friemelaar het volgende:
tijd om wat te bank hangen en dan![]()
Dus tot morgen, als we wakker worden en merken dat we alleen een nachtmerrie gehad hebben en LL gewoon weer hier is![]()
slaap ze Symquote:
giertjequote:
tot later ik ga maar eens slapenquote:Op woensdag 7 april 2010 06:29 schreef Giertje het volgende:
goeiemorgen
en tot later et is tijd om te werken
Precies. En verder niet blijven doen alsof er van alles aan de hand isquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks.
coekie dr bie en doar goanquote:Op woensdag 7 april 2010 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En verder niet blijven doen alsof er van alles aan de hand is![]()
Kobbie kovvie?
daaruit kunnen we concluderen dat de date geslaagd was?quote:Op woensdag 7 april 2010 08:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh!
klote geslapen... date bleeft in kop rondzweven! das voor het eerst dat ik daarom niet KAN slapen... hyper hyper hyper.
nu maar ff douchen
natte knuf terug!quote:Op woensdag 7 april 2010 08:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daaruit kunnen we concluderen dat de date geslaagd was?
goede morgen trouwens, bijna natte knuffie
Want? Het is verplicht om op alles te reageren wat er in de KSC gebeurt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja ze heeft iig haar buik goed vol van KSC members.......
En Damart doet ook alsof er niks gebeurd is, wat een klootviool zeg,
olifant groter makenquote:Op woensdag 7 april 2010 08:58 schreef wel.o.k het volgende:
ik krijg een beetje mug en olifant idee hier.
waarbij die mug maar blijft rond zoemen.
quote:Op woensdag 7 april 2010 08:58 schreef wel.o.k het volgende:
ik krijg een beetje mug en olifant idee hier.
waarbij die mug maar blijft rond zoemen.
volgens mij ben jij degene die er steeds op terug komtquote:Op woensdag 7 april 2010 09:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, mug dood!.
Ik was al een paar dagen klaar met die discussie hoor.
knuffelquote:Op woensdag 7 april 2010 08:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh!
klote geslapen... date bleeft in kop rondzweven! das voor het eerst dat ik daarom niet KAN slapen... hyper hyper hyper.
nu maar ff douchen
wokquote:
quote:
ik heb geen geluidquote:Op woensdag 7 april 2010 09:26 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Zal weer eens een beetje gezelligheid in het topic pleuren, dat is geloof ik wel nodig
Hoppa, en nu allemaal weer Lief zijn
Nee hoor, ik postte er alleen nog wat over omdat J-F er blijkbaar nog niet klaar mee was en een reactie van mij verlangde. Die heb ik gegeven, en nu is het echt klaarquote:Op woensdag 7 april 2010 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij ben jij degene die er steeds op terug komt![]()
dan zit het je blijkbaar toch hoog.
Symquote:Op woensdag 7 april 2010 09:26 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Zal weer eens een beetje gezelligheid in het topic pleuren, dat is geloof ik wel nodig
friemelquote:
dat klinkt idd beterquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 09:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ontract__.html?p=8,1
dan ben je dubbel genaaid
Je breidt je activiteiten nu al uit naar Venlo?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb toch iets verkeerd gedaan toen wij ons huis verhuurdequote:
hier, vangquote:Op woensdag 7 april 2010 09:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
pffffff
ik kan niet echt wakker worden
nee het zat je hoog dat GF er 2 personen uit heeft gepleurd en toen is het balletje gaan rollen dun imo heb je het zelf aangehaald wat 2 weken geleden is gebeurd. En daarbij komt dat jullie alleen lezenwat jullie willen lezenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik postte er alleen nog wat over omdat J-F er blijkbaar nog niet klaar mee was en een reactie van mij verlangde. Die heb ik gegeven, en nu is het echt klaar.
thanksquote:
dat mensen daar nog steeds intrappenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
dubbel genaaid, door deze?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
woow die pizza dudequote:Op woensdag 7 april 2010 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dubbel genaaid, door deze?
don't mesh with my pizza
whehehequote:Op woensdag 7 april 2010 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dubbel genaaid, door deze?
don't mesh with my pizza
bengelquote:
om te dromen moet je slapenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
knuffel
dat is toch leuk om van te dromen![]()
en hoelang is de wachtlijst?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
om te dromen moet je slapen
zo terug uit ziekenhuis, wordt op wachtlijst gezet voor revalidatie therapie ivm rugproblemen
minimaal 3 maandenquote:
Ik ben altijd liefquote:Op woensdag 7 april 2010 09:26 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Natte knufquote:Op woensdag 7 april 2010 08:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
natte knuf terug!
mja nu probeer ik te analyseren wat dat inhoudt... ben niet echt bekend met vliefd gevoel
Dattie ff wegblijft van mijn werkterreinquote:Op woensdag 7 april 2010 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je breidt je activiteiten nu al uit naar Venlo?.
Weet je ongeveer wat ze dan gaan doen?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
om te dromen moet je slapen
zo terug uit ziekenhuis, wordt op wachtlijst gezet voor revalidatie therapie ivm rugproblemen
ef dan moet je nogal effe wat geduld hebbenquote:
marcquote:
voor mij is het voornamelijk opnieuw leren bewegen en belasten ivm bewegingsangst...door al dat pijn wat ik heb beetje verkeerd bezig geweest met mijn lichaam (onbewust)quote:Op woensdag 7 april 2010 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
Heren.![]()
[..]
Weet je ongeveer wat ze dan gaan doen?![]()
Moet morgen naar de revalidatiearts, er werd bij het eerste gesprek gemompeld dat ik misschien ook zo'n therapie moest gaan volgen.
Daar ga je wel naar bewegen ja. Om zo min mogelijk pijn te hebben. Wat dus weer voor meer complicaties zorgt.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
voor mij is het voornamelijk opnieuw leren bewegen en belasten ivm bewegingsangst...door al dat pijn wat ik heb beetje verkeerd bezig geweest met mijn lichaam (onbewust)
idd vicieuze cirlcel! en daar moet ik uit!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ga je wel naar bewegen ja. Om zo min mogelijk pijn te hebben. Wat dus weer voor meer complicaties zorgt.
gaat vast wel lukkenquote:Op woensdag 7 april 2010 10:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
idd vicieuze cirlcel! en daar moet ik uit!
Je bent bang voor de concurrentie?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:31 schreef MPG het volgende:
Dattie ff wegblijft van mijn werkterrein...
ssssstttttttquote:
Je gaat je pand in Eindhoven verhuren aan een jongedame?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens douchen![]()
om 12.00 uur kan ik weer gaan werken
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat je pand in Eindhoven verhuren aan een jongedame?.
Wat een zonde, weet je hoe lekker het vandaag wordt. Dan zit je daar binnen in een donker hol.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens douchen![]()
om 12.00 uur kan ik weer gaan werken
een buiten gangbang lijkt me niet zo.n goed ideequote:Op woensdag 7 april 2010 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een zonde, weet je hoe lekker het vandaag wordt. Dan zit je daar binnen in een donker hol.
Jazekerquote:Op woensdag 7 april 2010 11:15 schreef -Maggie- het volgende:
Goedemorgen!
Is hier de plek waar ik koffie kan krijgen?
Ah, dat is wel fijn!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker.
* MPG geef -Maggie- een kop koffie.
Suiker? Melk? Koekje erbij?
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een zonde, weet je hoe lekker het vandaag wordt. Dan zit je daar binnen in een donker hol.
truste knufquote:Op woensdag 7 april 2010 11:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat nog ff proberen te slapen
wie weet als het warmer wordtquote:Op woensdag 7 april 2010 11:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een buiten gangbang lijkt me niet zo.n goed idee
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:15 schreef -Maggie- het volgende:
Goedemorgen!
Zwartquote:Op woensdag 7 april 2010 11:19 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ah, dat is wel fijn!
Zwart graag, maar een koekje sla ik zeker niet af
Ja, maar ook thee is hier verkrijgbaarquote:Op woensdag 7 april 2010 11:15 schreef -Maggie- het volgende:
Goedemorgen!
Thee is op zijn tijd ook lekker!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ook thee is hier verkrijgbaar.
hoiquote:Op woensdag 7 april 2010 11:15 schreef -Maggie- het volgende:
Goedemorgen!
inkoppertje hequote:
dan is de tuin wel openquote:
[..]
wie weet als het warmer wordt
en wie ben jij?quote:
goedemorgenquote:Op woensdag 7 april 2010 11:15 schreef -Maggie- het volgende:
Goedemorgen!
Haiquote:Op woensdag 7 april 2010 11:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi
[..]
inkoppertje he![]()
[..]
dan is de tuin wel open
ligt helemaal niet aan het weerquote:
Turkse Appelthee van Pickwick is ook lekkerquote:Op woensdag 7 april 2010 11:29 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Thee is op zijn tijd ook lekker!
Vooral muntthee vind ik okee.
Lipton Alps is lekker fris
dat dacht ik alquote:
Dat klinkt goed! Dat ga ik onthoudenquote:Op woensdag 7 april 2010 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Turkse Appelthee van Pickwick is ook lekker.
Jazekerquote:Op woensdag 7 april 2010 11:28 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Haha, je drinkt je koffie ook zwart?
Jep.quote:Is dat een stroopwafel?
Kijk eens bij opties -> weergave en zet 'voorkeur voor usericons omkeren?' op 'ja'quote:Op woensdag 7 april 2010 11:40 schreef -Maggie- het volgende:
Weet één van jullie misschien ook waarom mijn icon het niet doet?
Heb ik al geprobeerd, maar dat werkt niet. Kun jij hem wel zien?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk eens bij opties -> weergave en zet 'voorkeur voor usericons omkeren?' op 'ja'.
aangenaamquote:
preciesquote:Op woensdag 7 april 2010 11:40 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Dat was ook wel een inkoppertje, nietwaar?
hij heeft me weer door.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt helemaal niet aan het weer
Nee. Maar in je profiel is hij wel zichtbaar.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:43 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd, maar dat werkt niet. Kun jij hem wel zien?
Vreemdquote:Op woensdag 7 april 2010 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Maar in je profiel is hij wel zichtbaar.
Ja.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staat bij opties 'webicons weergeven' ook op ja?
Ik heb je net een bakkie gegevenquote:
DMTAquote:Op woensdag 7 april 2010 11:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij heeft me weer door.
a dirty mind is a joy for ever
tuuurlijkquote:
het lijkt er wel opquote:Op woensdag 7 april 2010 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb je net een bakkie gegeven!
Ben je soms net zo'n koffieverslaafde als ik?
Alsof dat mogelijk is!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Die is al op.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is die gewoon te groot.
heb ik geen last van ik drink net als MPG elke dag liters koffiequote:Op woensdag 7 april 2010 11:59 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Die is al op.
Wie weet! De ene dag drink ik zo een paar bekers weg, terwijl ik andere dagen bij een kopje of twee blijf hangen. Het wisselt nogal eens.
Sounds like mequote:Op woensdag 7 april 2010 11:59 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Die is al op.
Wie weet! De ene dag drink ik zo een paar bekers weg, terwijl ik andere dagen bij een kopje of twee blijf hangen. Het wisselt nogal eens.
Je UI is zichtbaarquote:
hij doet et hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 12:00 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja!
Eens kijken hoeveel ik eraf kan schaven om hem klein genoeg te maken...l
2 tot 5 koppen per dagquote:Op woensdag 7 april 2010 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Sounds like me.
Al komen de dagen dat ik het bij twee kopjes houd maar zelden voor.
Je moet gewoon je bril poetsen.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je avatar doet het! Hij is alleen niet heel erg scherp.
Hier eigenlijk alleen als ik me niet lekker voel.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Sounds like me.
Al komen de dagen dat ik het bij twee kopjes houd maar zelden voor.
dat zijn ook de enigste dagen dat ik thee drink.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:10 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Hier eigenlijk alleen als ik me niet lekker voel.
ik ookquote:Op woensdag 7 april 2010 12:40 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer schitterend weer buiten.![]()
gisteren had ik het beter voor elkaar.
dan drink ik nog geen theequote:Op woensdag 7 april 2010 12:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn ook de enigste dagen dat ik thee drink.
verder minimaal 7 koppen per dag. tijdens werk meer
doe er wat aanquote:Op woensdag 7 april 2010 12:44 schreef skitzin het volgende:
Goeie smiddags mensen
Beetje druk weer vandaag dus veel afwezig
ik krijg het ook niet langs mijn huigquote:Op woensdag 7 april 2010 12:43 schreef Giertje het volgende:
ik drink ook geen thee vind het niet te zuipen
Ach ik krijg er voor betaaldquote:
skitquote:Op woensdag 7 april 2010 12:44 schreef skitzin het volgende:
Goeie smiddags mensen
Beetje druk weer vandaag dus veel afwezig
Hoezo datquote:Op woensdag 7 april 2010 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
skit
ik hoop dat ik vandaag veel afwezig ben
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
skit
ik hoop dat ik vandaag veel afwezig ben
ja, want?quote:
dan verdien ik veelquote:
quote:
Lekker heurquote:
Net ook ff een rondje buiten gelopen.. Het is echt heerlijk weerquote:Op woensdag 7 april 2010 13:28 schreef Giertje het volgende:
zometeen effe lekker naar buiten genieten van het weer
wij gaan rondscheuren met de autoquote:Op woensdag 7 april 2010 13:31 schreef skitzin het volgende:
[..]
Lekker heur
[..]
Net ook ff een rondje buiten gelopen.. Het is echt heerlijk weer![]()
Dit keer steken wij onze tong uit op de hangmatquote:Op woensdag 7 april 2010 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
en ik moet tot vanavond een uurtje of 10 werken
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
en ik moet tot vanavond een uurtje of 10 werken
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:41 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dit keer steken wij onze tong uit op de hangmat
hmpfquote:Op woensdag 7 april 2010 13:41 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dit keer steken wij onze tong uit op de hangmat
Hmhm.. maar niet zo heel lang meerquote:Op woensdag 7 april 2010 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmpf![]()
maarre, waar zit jij nu? op je werk
wel een beetje doorlopen op de terugweg met je diepvries producten hé.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:58 schreef -Maggie- het volgende:
ik ga zo lekker lopend boodschappen doen, het is echt prachtig weer
Rosébier is toch voor vrouwen en mannen die zittend plassenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo op het terras zittenDe Wieckse Rosé liggen in de diepvries inmiddels (was kei warm, zeker 25 graden
)
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:41 schreef skitzin het volgende:
[..]
Das ook lekker...
krijg je alleen weinig van het weer mee
Haha, ik woon gelukkig vlakbij een groot winkelcentrum.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel een beetje doorlopen op de terugweg met je diepvries producten hé.
Ja. En voor mij.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Rosébier is toch voor vrouwen en mannen die zittend plassen![]()
Ik ben een vrouw, maar vind rosébier toch echt niet lekker. Veel te zoet!quote:Op woensdag 7 april 2010 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat 't je smaken dan. Doe mij maar een Hertog Jan Weizenerquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 14:10 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, maar vind rosébier toch echt niet lekker. Veel te zoet!
Wandel en boodschap zequote:Op woensdag 7 april 2010 14:19 schreef -Maggie- het volgende:
Oh ja, ik ging wandelen, dat is waar ook.
quote:Op woensdag 7 april 2010 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |