heb ik geen last van ik drink net als MPG elke dag liters koffiequote:Op woensdag 7 april 2010 11:59 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Die is al op.
Wie weet! De ene dag drink ik zo een paar bekers weg, terwijl ik andere dagen bij een kopje of twee blijf hangen. Het wisselt nogal eens.
Sounds like mequote:Op woensdag 7 april 2010 11:59 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Die is al op.
Wie weet! De ene dag drink ik zo een paar bekers weg, terwijl ik andere dagen bij een kopje of twee blijf hangen. Het wisselt nogal eens.
Je UI is zichtbaarquote:
hij doet et hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 12:00 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja!
Eens kijken hoeveel ik eraf kan schaven om hem klein genoeg te maken...l
2 tot 5 koppen per dagquote:Op woensdag 7 april 2010 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Sounds like me.
Al komen de dagen dat ik het bij twee kopjes houd maar zelden voor.
Je moet gewoon je bril poetsen.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je avatar doet het! Hij is alleen niet heel erg scherp.
Hier eigenlijk alleen als ik me niet lekker voel.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Sounds like me.
Al komen de dagen dat ik het bij twee kopjes houd maar zelden voor.
dat zijn ook de enigste dagen dat ik thee drink.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:10 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Hier eigenlijk alleen als ik me niet lekker voel.
ik ookquote:Op woensdag 7 april 2010 12:40 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer schitterend weer buiten.![]()
gisteren had ik het beter voor elkaar.
dan drink ik nog geen theequote:Op woensdag 7 april 2010 12:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn ook de enigste dagen dat ik thee drink.
verder minimaal 7 koppen per dag. tijdens werk meer
doe er wat aanquote:Op woensdag 7 april 2010 12:44 schreef skitzin het volgende:
Goeie smiddags mensen
Beetje druk weer vandaag dus veel afwezig
ik krijg het ook niet langs mijn huigquote:Op woensdag 7 april 2010 12:43 schreef Giertje het volgende:
ik drink ook geen thee vind het niet te zuipen
Ach ik krijg er voor betaaldquote:
skitquote:Op woensdag 7 april 2010 12:44 schreef skitzin het volgende:
Goeie smiddags mensen
Beetje druk weer vandaag dus veel afwezig
Hoezo datquote:Op woensdag 7 april 2010 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
skit
ik hoop dat ik vandaag veel afwezig ben
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
skit
ik hoop dat ik vandaag veel afwezig ben
ja, want?quote:
dan verdien ik veelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |