Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Nee johquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh
Die heb ik al lang gezien, alleen niet hier
quote:
niet allemaalquote:
maar wel een goede TTquote:
ik had er nog een toevoeging aan zittenquote:
yupquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:43 schreef Bengeltje het volgende:
Ll post in bi? Dan maar even daar posten.
Bah.. ik snap die bi mensen niet.quote:
stop je op fok?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:45 schreef Ladylike het volgende:
bedankt, nou kan ik daar ook niet meer posten
Ik ben hier off
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:45 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben hier off
Vind het wel prima zo, als je al niet eens iemand even kan laten merken dat je het leuk vindt ze terug komt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:46 schreef skitzin het volgende:
[..]
Bah.. ik snap die bi mensen niet.
Zetten ze in de topic dat ook hetro mensen welkom zijn.
En dan komen we, gaan ze weg
we blijven je stalken tot je weer terug komtquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:45 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben hier off
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
Vind het wel prima zo, als je al niet eens iemand even kan laten merken dat je het leuk vindt ze terug komt.
Zelf door Ll wordt het niet gewaardeerd, dan niet.
het wordt wel gewaardeerd door mij, net de reacties in het vorige KSC topic (en de PM's die ik gekregen heb) alleen kan ik daardoor niet meer posten omdat ik meteen zou spammen...quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Nou dit werd dus ook weer gewaardeerd, alsof we het daarom deden.
[..]
Vind het wel prima zo, als je al niet eens iemand even kan laten merken dat je het leuk vindt ze terug komt.
Zelf door Ll wordt het niet gewaardeerd, dan niet.
Je kan overal gewoon posten, niet zoveel aantrekken van anderen. Sinds wanneer hebben die het recht om aan te geven wie waar post. Hup posten waar jij zin hebt, je post geen rare dingen, je spamt niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het wordt wel gewaardeerd door mij, net de reacties in het vorige KSC topic (en de PM's die ik gekregen heb) alleen kan ik daardoor niet meer posten omdat ik meteen zou spammen...
leuk...
het is niet zo moeilijk om te denkend dat als iedereen uit de KSC ineens daar gaat posten (en dan heb ik het niet over GF en jou, jullie kwamen daar al) ze het daar niet echt leuk vinden.
mja, zie je.. alles wat ik doe of zeg wordt verkeerd opgevat
deze posts hier omdat ik iedereen niet apart ga PM-en en ik in de BI chat dus alweer als spammer gezien wordt
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het wordt wel gewaardeerd door mij, net de reacties in het vorige KSC topic (en de PM's die ik gekregen heb) alleen kan ik daardoor niet meer posten omdat ik meteen zou spammen...
leuk...
het is niet zo moeilijk om te denkend dat als iedereen uit de KSC ineens daar gaat posten (en dan heb ik het niet over GF en jou, jullie kwamen daar al) ze het daar niet echt leuk vinden.
mja, zie je.. alles wat ik doe of zeg wordt verkeerd opgevat
deze posts hier omdat ik iedereen niet apart ga PM-en en ik in de BI chat dus alweer als spammer gezien wordt
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan overal gewoon posten, niet zoveel aantrekken van anderen. Sinds wanneer hebben die het recht om aan te geven wie waar post. Hup posten waar jij zin hebt, je post geen rare dingen, je spamt niet.
Hmm.. niet helemaal meer..quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan overal gewoon posten, niet zoveel aantrekken van anderen. Sinds wanneer hebben die het recht om aan te geven wie waar post. Hup posten waar jij zin hebt, je post geen rare dingen, je spamt niet.
quote:
2 keer een goed idee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
is dat niet erg snel om weer full time te gaan werkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:13 schreef Symphonic het volgende:
Weer mijn eerste volledige dag
Gaat wel lekker, maar wel bek en bekaf
dat is wennen he, werken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:13 schreef Symphonic het volgende:
Weer mijn eerste volledige dag
Gaat wel lekker, maar wel bek en bekaf
Dat zou wel zuur zijn jaquote:
quote:
auwquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
mijn nichtje heeft dat dus ooit een keer gehad
Ben jij dat? Waarom steek je je tong uit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
wisten jullie al dat het lekker weer is om in een hangmat te liggen?
[ afbeelding ]
om de mensen die moeten werken te stangenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben jij dat? Waarom steek je je tong uit.
even MPGenquote:
Te veel werkquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben jij dat? Waarom steek je je tong uit.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om de mensen die moeten werken te stangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |